Wat? My God haha.
Wat weer lekker op dr teentjes getrapt bij een normaal gestelde vraag.
Een beetje fotograaf bewerkt niet op deze amateuristische manier mag ik hopen.
Ik vind het altijd zooo bizar dat âinfluencersâ zo uit de hoogte en bizar kunnen/mogen reageren op âklantenâ. Dat mag ik op mijn werk niet doen, al krijg ik nog zoân vervelende mail.
Ik vind haar reactie wel lekker nuchter eigenlijk, verfrissend. Ze probeert het tenminste niet krampachtig te ontkennen of ontwijken, gewoon âohja je hebt gelijk, kan gebeurenâ
Juist wel ontwijkend vind ik, omdat de vraag nog steeds niet beantwoord is.
Is ook zo, maar ze is al zo prachtig. Dus ergens hoop ik dat de fotograaf losgeslagen was in artistieke vrijheid zonder Serenaâs weten.
Vind het ook altijd zo kinderachtig om dan te reageren met ârelax de zon schijntâ. Alsof je niet relaxed commentaar op iemand kan hebben 
De vlog van vandaag van Mascha duurt wel 4 hele minuten 
Die amateurfotograaf is george zân nichtje, volgens mij was het om te oefenen haha
Serena heeft toch ook weleens zelf fotoâs van haar lichaam (iets te fanatiek) geshopt? Dat meen ik mij te herinneren. Dat wetende lijkt het mij logischer dat dit een expliciete vraag is geweest of dat het in ieder geval in overleg is gegaan.
Waren ook vier verspilde minuten van mân leven
Ja ook âvlog vergeten af te sluitenâ meid je bent ĂŒberhaupt vergeten te vloggen?
Het enige wat we zagen in Mascha dâr vlog van vandaag was die gore selderijsap. Snap niet hoe ze dat wegkrijgen, lijkt me zo enorm ranzig. En steeds die pulp in beeld van die juicer whaaaaa zo vies vind ik dat
Ik vond Veraâs video vanmorgen echt fijn om te kijken.
Vraag me ook echt af wanneer ze nou eens toe gaat geven dat ze dat dagelijkse vloggen beu is. Volgers zijn haar wel beu in ieder geval. Als ze er nou wat meer moeite voor zou doenâŠ
Die volgers zijn niet haar klanten, maar haar product.
Ja na 5 keer hebben we dat ook wel gezien, kan me niet voorstellen dat er op een hele dag niks interessanters gebeurd in haar leven. (alhoewel) Doe eens wat leuks of nieuws, neem ons er mee op uit ofzo. Iettsss. Toch blijf ik kijken puur uit gewoonte en omdat ze zoveel potentie heeft, volg haar al zolang.
Bespreken we Cynthia nog hier? Ik kreeg zojuist een mail waarin ze haar ânee zeggenâ cursus aanbiedt/promoot. Ze zegt dat deze nu âŹ29 kost, binnenkort âŹ49. Maaaaaar⊠eigenlijk zou ze deze training voor âŹ299 kunnen verkopen. Misschien gaat ze dat later ook wel doen.
Mijn o my god moment van deze dag. Ik vind het ronduit arrogant om dat neer te zetten op die manier.
Lol ik heb die cursus dus niet nodig want het eerste wat ik dacht en zei was NEE