Ha lol
Denk dat het weer een “fase” is
Hahaha geweldig mens.
Mijn hemel, het mag hopelijk toch duidelijk zijn dat ik enkel voorbeelden geef van wat Mascha in haar vlog mogelijk zou kunnen bespreken?
Ik lees op de blog van Aranka dat ze gaat 32 uur gaat werken voor een bedrijf en minder gaat bloggen.
Vind het een super toffe zet van haar. Ze gaat boor Therme werken.
Ja klopt, ze doneert al jaren aan blijf van mijn lijf huizen etc, heeft ze ook wel eens verteld
en nog haar droombaan ook. wat ontzettend leuk voor haar zeg!
Ik las het ook! Ze stopt voorlopig nog niet met de blog en is van plan om wel iedere dag een artikel online te hebben, maar dat moet ik nog zien
Hoewel zij volgens mij nog wel vrij consequent is met posten steeds, maar toch. Kan me voorstellen dat ze na 32 uur werken ook wel toe is aan weekend en dan geen zin/tijd meer heeft om ook nog artikelen te schrijven
Och hemel Mas volgt nu advies van het Medical medium Die man communiceert met een of andere geest die hem advies geeft over gezonde voeding.
Van zijn website:
Gelukkig is het een fase
Omg ja! Ik had een paar weken terug toevallig een podcast geluisterd waarin hij werd geïnterviewd. Hij komt heel overtuigend over maar ik dacht echt dude wat zeg je nou eigenlijk? Kon er helemaal niks mee.
Heb mn vriend er ook naar laten luisteren aangezien hij wat meer thuis is in de medische wereld maar hij vond het allemaal bullshit.
En nu zie ik het bij Mascha…
Ik kan hier alleen maar om lachen eigenlijk hahahaha. 't verbaast me weer helemaal niks dat mascha voor zoiets valt
Wat leuk voor haar! Fulltime bloggen was ook duidelijk niet waar ze gelukkig van wordt.
Hahaha echt he! Mijn God, die waait echt met elke hype mee.
Ja, ik ben benieuwd! Normaal is ze altijd wel consequent, en misschien dat het financiele aspect ook wel een stimulans geeft om door te posten?
Als je nu goed rond kunt komen van je blog is het natuurlijk helemaal lekker om dat bedrag naast je loon te ontvangen (zeker als je sowieso als hobby wil blijven bloggen, zoals ze zegt)
Ik vind het zo goed van haar en leuk voor haar dat ze dit gaat doen!
Aranka heeft niet al te lang geleden toch ook al voor 2 verschillende bedrijven gewerkt en daarnaast nog geblogd? Ik had niet het idee dat ze toen de balans kon vinden, ze is niet voor niets weer gestopt met werken, toch?
Ja, maar Mascha is paranormaal spiritueel heel gevoelig zei ze zelf eens. Ze had in haar vorige huis orbs, en in een hotel ook geesten. Ze was ook al een keer met een ghostradar app bezig. En had een medium met aura parfum ook niet tegen haar gezegd dat ze sterke paranormale krachten had? (T gekke is dat ze die video verwijderd heeft)
Als je de commentaren leest kan je heel veel genezen met selderijsap.
Deze video heeft ook meer dislikes dan likes dus dit medium heeft een hele grote aanhang!
Maar aan de andere kant vraagt medical medium ook rustig 500 dollar voor een consultje van een half uurtje…
Nee meer andersom. Ze heeft altijd naast haar blog gewerkt, en is toen een tijdje fulltime gaan bloggen. Maar dat bleek niks voor haar dus ze heeft daarna toch weer haar baan ernaast opgepakt.
Ik hou echt van haar video’s, ik ben niet eens vegan maar ze is echt mijn favoriete Youtuber haha