Beutyblogtopic XL #5

Vraag me ook echt af wanneer ze nou eens toe gaat geven dat ze dat dagelijkse vloggen beu is. Volgers zijn haar wel beu in ieder geval. Als ze er nou wat meer moeite voor zou doen…

1 like

Die volgers zijn niet haar klanten, maar haar product.

3 likes

Ja na 5 keer hebben we dat ook wel gezien, kan me niet voorstellen dat er op een hele dag niks interessanters gebeurd in haar leven. (alhoewel) Doe eens wat leuks of nieuws, neem ons er mee op uit ofzo. Iettsss. Toch blijf ik kijken puur uit gewoonte en omdat ze zoveel potentie heeft, volg haar al zolang.

1 like

Bespreken we Cynthia nog hier? Ik kreeg zojuist een mail waarin ze haar “nee zeggen” cursus aanbiedt/promoot. Ze zegt dat deze nu €29 kost, binnenkort €49. Maaaaaar… eigenlijk zou ze deze training voor €299 kunnen verkopen. Misschien gaat ze dat later ook wel doen.

Mijn o my god moment van deze dag. Ik vind het ronduit arrogant om dat neer te zetten op die manier.

47 likes

Lol ik heb die cursus dus niet nodig want het eerste wat ik dacht en zei was NEE

121 likes

Wooow! Misschien is dat juist de cursus. Als je het niet doet, krijg je je diploma. Als je het wel doet, krijg je een preek over nee zeggen. :exploding_head:

13 likes

Dit is echt een typische webinar verkoop manier. Ik heb een tijdje gehad dat ik nogal gevoelig was voor al die webinars die voorbij kwamen op insta en állemaal geven ze een tijdelijke aanbieding + ze zeggen ook állemaal dat de cursus eiiiigenlijk veel meer waard is maar dat ze het voor iedereen toegankelijk willen maken. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

6 likes

Ik kan jullie een cursus ‘Neuspeuteren voor gevorderden’ aanbieden voor een vriendenprijsje van maar 25 euro. Normaal geef ik deze wetenschappelijk onderbouwde cursus voor 350 euro, dus grijp nu je kans (of neus)! Er zijn nog maar 149 plaatsen van de 150 beschikbaar. Mocht je al eerder de cursus ‘Eigenzinnig navelstaren’ bij mij hebben gevolgd, dan kan ik je nog een extra vette korting aanbieden van 2% met de code ‘InStaCurSus’.

62 likes

Oh ik voel echt aan m’n tenen dat ik dit nodig heb! Sparkt deze cursus joy?

5 likes

Ik zag het op haar blog, volgens mij staat daar niet het stukje over 299 euro.
Maar de titel klopt toch helemaal niet? Hij heet “Nee is ook een woord” maar dat moet toch “Nee is ook een antwoord” zijn? Nu slaat het nergens op.
Roestvlek is ook een woord :roll_eyes:

56 likes

Nee het staat expliciet in haar mail benoemd (weet helaas niet hoe je een foto moet invoegen). Op insta noemt ze het ook niet.

En de titel… Tsja, ik mag hopen dat ze men niet gaat leren dat nee ook een woord is hahaha :joy:

Stuur een reply met daarin de tekst : NEE dank je. :grin:

12 likes

Ben benieuwd naar de vlog van volgende week

38 likes

Vind het sowieso belachelijk dat iedereen zich tegenwoordig zomaar een coach of dergelijke mag noemen en daar dus goud geld mee verdiend. Helaas genoeg mensen die daar wel intrappen.

26 likes

Met als dramatisch dieptepunt “lifestyle coach”.
:face_vomiting:

7 likes

Niet eens, ze is in haar tweede jaar van journalistiek al gestopt. En dat is inmiddels ook al 10 jaar geleden (omg ik volg haar al zo lang) dus denk niet dat daar nog veel van is blijven hangen eigenlijk.

9 likes

Maar ze heeft dus nee gezegd tegen een studie, dus nu is ze expert!

10 likes

Ik vind Maschas spons er niet op vooruit gaan sinds ze bij Max zit. Ze doet allemaal van die acties, zoals in de begintijd. Tanden bleken, boohoo enz. Ze maakt helemaal geen overstap naar presenteren of iets met inhoud. En sowieso vind ik die Max verschrikkelijk, maar dat past wel bij Gregor. Die vind ik ook niet grappig.

5 likes

Dat was dus precies mijn punt met het bakboek van W en T.

1 like

Omg ik vind dit gewoon bijna gênant. Dat slaat inderdaad echt nergens op. Heeft nou niemand haar dat gezegd? Je hebt mij trouwens geïnspireerd om nu gewoon ‘roestvlek’ te antwoorden als iemand mij een vraag stelt waar ik geen nee op durf te zeggen. Want ja: dat is ook een woord!!

4 likes