Beutyblogtopic XL #5

Hallo als glitterplaatjescoach moet ik hier toch een kanttekening bij plaatsen. Ik heb hier aantoonbaar bewijs en maanden ervaring. En ook gouden glitterplaatjes in de aanbieding, dan mag ik er toch wel aan verdienen. :pensive:

14 likes

Elise heeft rechten wel afgemaakt toch?

Mascha heeft dus Max zijn telefoon in het water laten vallen.
Onder de vlog gaat het uiteraard ook daarover en de vraag wat ze gaat doen. WA verzekering inschakelen?

Nu was het maar een iPhone 7 en waardebepaling is veel te veel gedoe.
Deze maand komt de nieuwe iPhone uit en dan koopt zij een nieuwe en krijgt Max haar X

Maar… ik zou toch graag asap een andere telelefoon krijgen als iemand die van mij laat pleuren. Dan nog een maand wachten
Of ben ik nu ondankbaar.

20 likes

Volgens mij zei hij in de vlog ook dat hij nog een oude telefoon thuis heeft liggen voor tussendoor? Lijkt me dat ze dat echt wel regelen en hij er ok mee is dat ze wachten tot die nieuwe iPhone uit is. En anders neemt hij wraak op haar en cancelt dr spons.

5 likes

Ligt er een beetje aan hoe je het bekijkt. Hier is die *aansprakelijkheidsverzekering natuurlijk speciaal voor bedoelt. Je krijgt dan alleen niet de nieuwwaarde natuurlijk, dus een nieuwe telefoon (dezelfde) kun je er niet van kopen. Iemand hoeft niet per se een nieuwe (dezelfde) telefoon voor jou te vergoeden/kopen. Het is natuurlijk ook gewoon het risico van het gebruik/het door anderen laten gebruiken.

Behalve dat Max nu een maand zonder telefoon moet doen (waar hij zelf voor kiest) krijgt hij nu eigenlijk meer dan waar hij recht op heeft.

*natuurlijk, natuurlijk, natuurlijk :sweat_smile:

3 likes

Nee dat zou ik ook hebben hoor. Desnoods gaat diegene die hem heeft laten pleuren maar lekker een maand zonder telefoon zitten. Kom even

1 like

:joy:

Ik zou ook niet pissig zijn op die persoon als dat gebeurd. Meer pissig omdat je telefoon stuk is. Maar ja ik heb alleen een Motorola razr nog in mijn kast liggen (dat was me toch een top telefoon!! Haha)

En de deal vind ik ook top. Maar niet het moment :blush: gimme now!!

Ik kan me trouwens wel heel goed voorstellen hoe Mascha zich nu voelt.

9 likes

Druk maken… ?
ik wilde alleen de situatie schetsen. Ook niet om iemand af te vallen.
Ze zijn zeker ook samen tot deze oplossing gekomen. Tuurlijk!
Maar als iemand dit mij voorstelt denk ik nooooo ik kan niet zonder!!

Nou, ze heeft de verwarring rond de titel opgehelderd hoor :sweat_smile:
Helemaal duidelijk

Copywriting is ook een vak :roll_eyes:

47 likes

Typisch antwoord voor Cynth…

2 likes

weet je wat ook een woord is: SPELLCHECKER.

14 likes

Haha sta je lekker te kakken met je boek over ‘het wereldje’ samen met je manager.

16 likes

Nee nee, de WA is alleen voor de auto en in dit geval gaat het om een particuliere aansprakelijkheidsverzekering (niet wettelijk verplicht dus het kan per definitie niet WA zijn)

2 likes

Oh sorry dat bedoel ik ja! Gewoon aansprakelijkheidsverzekering. Ik zal het even aanpassen.

1 like

Het is een soort van mijn levensdoel geworden om deze vaak gemaakte fout te elimineren :crazy_face:

4 likes

Ik kan het echt niet aan dat Mas zegt “Ik ga weer van de rikketikketik!”
Sowieso is rikketik je hart, dat zou zij als Amsterdammer toch al moet weten ;))

4 likes

Dat ze aan haar boek gaat schrijven

2 likes

Mascha en dr “”geloofwaardige”” spon

26 likes

Tsja, ze verdient het wel lekker makkelijk.
Het is nu even productje laten zien en meteen cashen.
Die pegels moeten nu echt verdiend worden want dure huur en hypotheek :sweat_smile:

1 like