Beutyblogtopic XL #5

Als ze echt iets met theater heeft gedaan vind ik het wel jammer dat daar (voor zover ik weet) nooit wat van te merken is geweest op haar kanaal.
Was toch een leuke kans geweest voor sketches oid, maar kan natuurlijk ook zijn dat dat haar ding niet is.

Maaaar je hebt wel geleerd hoe je op de xenos-manier een doos openmaakt en dat is toch ook al heel wat!

11 likes

Ik zou echt eng worden van die stapel dozen. Zoveel! :frowning:

1 like

Echt vet jammer… bij mij is de video ook heel onscherp. Bij jou ook? Balen, want deze video leek mij zo leuk!

Video is bij mij ook onscherp, lijkt te focussen op de plant of pakketje, wel jammer.

Vind het nog steeds zo bizar dat sommige influencers zoveel (dure!) spullen krijgen opgestuurd. Snap dat het hun werk is, maar toch.

1 like

Seenos he. Daar heeft ze namelijk gewerkt!!!

2 likes

Hoe spreken jullie Exenos uit? :joy:

1 like

Kseenos. Stoor me zo aan Mascha dr seenos, het is toch met een x en geen c.

1 like

Ik ken iemand die zegt Iksenos :joy:

4 likes

Ieee dat is nog erger dan Exenos :nauseated_face:

1 like

Mijn buurvrouw zegt ikkieja tegen Ikea :frowning_face:

1 like

Laatst in een vlog zei ze het dus opeens ook een keer op de normale manier!

Rond 10m10 “als je naar de Xenos gaat”. Ha :’)

1 like

Is ze mijn moeder? :sob:

1 like

Jeetje waarom krijgt zij zo ontiegelijk veel toegestuurd. Echt niet te geloven.

edit: als ik influencer was zou ik ook echt stories maken van unboxings en dan dus niet weten of “je iets niet mag laten zien oehhh”. Hoe raar :woman_shrugging:

Ik vraag me af hoeveel merken haar nog echt volgen, want ik heb het gevoel dat ze er bijna niks echt meer mee doet. Je moet maar net geluk hebben als ze een keer jouw product noemt.

1 like

Ja inderdaad. Het antwoord op mijn vraag is ook waarschijnlijk dat het geen reet kost om iets naar haar op te sturen en kost het meer moeite en geld om haar van de PR lijst af te halen. En interesseert het PR bedrijven ook niets.

1 like

Ja maar dat ‘je moet maar net geluk hebben’ deel hebben ze bij alle influencers he, of ze 1000 of 100000 volgers hebben. Ik denk dat bedrijven gewoon zoiets hebben van we sturen het naar zoveel mogelijk mensen, dan is de kans groter dat er meerdere mensen iets over posten.

3 likes

Mas geeft een hele turtullio over hoe je dozen moet openen met een mesje, omdat ze zoveel ervaring bij de Seenos heeft weet ze precies hoe ze dat mesje vast moet houden zodat ze niet te diep in de doos prikt, ze doet het zelfs voor:

En hoe maakt ze uiteindelijk haar dozen open?
afbeelding

81 likes

Dit is echt weer zo’n “life hack” die nergens op slaat want hiervoor bestaan stanleymessen die je minimaal kunt uitrollen om niet te diep te gaan :rofl:

17 likes

Wanneer een vriendin je zaterdagavond appt om te komen chillen en je dit aantrekt:

En die vriendin er zo uitziet
15

Haha volgens mij ziet Josh er echt altijd uit om door een ringetje te halen. Props voor haar

89 likes