Daar hebben ze wel tiramisu als het slecht weer is!!
Maar kan je dan niet tegen drukte of ben je hoogsensitief? Ik kan ook niet tegen drukte en kan niet zomaar naar lowlands of pinkpop. Op Woo Hah moest ik huilen. Maar ik kan andere prikkels wel prima verdragen…
Wat een gezeur zeg. Ga gewoon 1x per week je boodschappen doen en ga 's ochtends vroeg na je zweverige miracle-morning-yoga-sessie zodat je helemaal zen boodschappen kunt doen vlak na openingstijd. Heb je daarna de hele week de tijd om al je prikkels van de supermarkt te verwerken en weer kwijt te raken.
Op Terschelling kun je denk ik niet eens online boodschappen doen?
Ik ook, en ik zou mezelf onder de noemer kunnen plaatsen. Maar ik voel niet echt de behoefte om een deel van mijn persoonlijkheidskenmerken in een hokje te plaatsen en me daar speciaal om te gaan voelen.
Ik hou niet van harde geluiden en ook niet van spruitjes. Genoeg andere mensen die het met me eens zijn. No big deal.
Oh jazeker wel:
" Kom je nou laat aan met de boot en wil je toch boodschappen in je huisje? De Coop in Midsland bezorgt in je vakantiehuisje voordat je zelf aankomt. Ideaal, zo heb je in ieder geval de basics in huis. Je kan het online bestellen."
Bron: reisgids Terschelling
Oh de hongerwinter met Typhoon.
Ik was hem vergeten! Waren toch even ekte bffs
Ik heb ooit een therapiesessie gehad met ballen. Toen ik vroeg ‘waarom zijn alle ballen zacht’, zei de therapeut ‘net als jullie, zijn de ballen niet in optimale vorm’. Eikel.
Wat is er eigenlijk tussen hun 2 gebeurd? Ik heb haar na dat evenement ofzo nooit meer over hem gehoord
Misschien lust 'ie geen wijn
Terschelling?
Op Schiermonnikoog kan je pas echt schaapjes tellen en tot rust komen.
Terschelling nah.
Dat gat daar in het deurtje van t kastje is zorgelijk.
Als daar nattigheid in komt staat het bol.
*Glenn
Whahaha die blogpost heb ik overgeslagen #teveelTerschellingprikkels #hsp
@Slaapmuts Aggos heeft ze die arme jongen door weer en wind laten komen?
Maar jij werkte toch achter de bar in een soort concertzaal? Hoe deed je dat dan?
“Zorg voor structuur en maak een planning.” Haha.
Ja duh, maar hoe dan Cynth? Als mensen dat kunnen dan hebben ze geen tips nodig he.
Ik werkte meestal niet bij grote concerten, maar anders was het heel diep ademhalen, focussen en doorwerken. Zo lang ik geen tijd heb om na te denken gaat het eigenlijk wel goed.
Ze ging ook naar de botanische tuinen laatst en waste het niet van zich af. Ze vond het toen mooi donker. Lekker stempelen overal?
He bah. Ik gebruik het ook maar echt niet dat ik ergens naartoe ga zonder het af te wassen. Ten eerste ziet het er raar uit en ten tweede vind ik het ook echt stinken als het er een tijdje opzit. Plus dat je inderdaad nog een soort van afgeeft voordat het afgewassen is.