Beutyblogtopic XL #5

Pffff trams, ik ging dagelijks met de trolley naar school. Die zijn pas uniek :joy:

5 likes

Ik ben inmiddels 3 artikelen diep in de tramproblematiek van Utrecht, dus mas inzicht is in iedergeval nuttig geweest voor me.

(Wisten jullie dat we 1 tramlijn hebben (IJsselstein/Nieuwegein) en de 2e nog steeds niet af is maar wel een half miljard heeft gekost?!)

24 likes

Het lijkt echt alsof zij nooit begrijpend lezen gehad heeft. Nu framed ze het alsof mensen haar pesten omdat ze vroeger Nasi at, terwijl de hele case is dat ze het zelf framed alsof Nasi eten zielig is.

@Zemraluani dat hele tram debacle is heerlijk om te volgen. Knap staaltje klunzen.

16 likes

Nou, door dit topic weet ik wel dat ik de volgende keer full glam de tram in ga. Lekker naar Scheveningen op m’n hakjes. Ik dacht dat elke provincie het wel had.

12 likes

Als ik dictator wordt van dit land krijgt iedereen een tram.

afbeelding

67 likes
2 likes

Ik vind de tram leuk en zit er graag in. Hoewel dat nu ineens niet meer mag met Starbucks, dat is elke keer weer irritatie.

De METRO daarentegen, dat is je reinste armoe. Wat een pisverschrikking.

5 likes

Lol dat voorbeeld van toetsvragen op de middelbare school… Voor mijn gevoel leeft bijna iedereen met deze insteek maar fijn dat ze het zelf baanbrekend vindt.

5 likes

Fijn wel, dat die overlevingsdrang haar door de examens heeft gesleept. Is niet voor iedereen weggelegd, je middelbare school examens halen.

32 likes

Ik ben juist zo jaloers op het metro netwerk in amsterdam en Rotterdam. Binnen 5 minuten vanuit kleine stadjes in de binnenstad van R’dam. In Amsterdam supersnel van de ene naar de andere kant van de stad. De ervaring an sich is verschrikkelijk, maar de snelheid, goddelijk.

4 likes

Dit is echt zo’n mentaliteit waar je mee kan pochen als je alles goed op een rijtje hebt.

8 likes

Hahah mas zegt sairendjes in haar vlog ipv syringes. Die story heeft het niet gehaald geloof ik.

Biecht: ik heb die kit met sairendjes besteld om mn tanden te whitenen.

Oh edit: ze verbetert zichzelf

Samenvatting

Ik vind de binnenstad busvrij het beste ever. Om de binnenstad heen rijdt alsnog een bus, je loopt maximaal 200 meter en wordt niet meer van je fiets gereden. Vind het superjammer dat ik met de nieuwe ontwikkelingen en heraanleg van bijv westerhaven niet meer daar woon.

Haha nou dat laatste is ook nog niet eens een jaar en heeft miljarden euro’s en tien jaar gekost, maar nu het er is, is het wel super fijn inderdaad.

1 like

Maar de laatste is wel de beste. Al die andere zijn vieze pismetro’s.

1 like

Dit stond in een van haar boeken, een stukje over hoe ze ‘in armoede’ opgroeide en dan de uitspraak erbij “we aten alweer nasi?!”

ergens vind ik het wel vervelend voor mascha dat die nasi haar zo achtervolgt. maar ja, deal with it. maak er zelf een grapje van. grow a pair. zo eindigt mijn gedachte dan toch weer.

3 likes

Ik eet super graag nasi maar ik denk dat het toch wel anders is als je iedere dag rijst met restjes moet eten omdat het niet anders kan.
Natuurlijk minder erg dan niets te eten, maar ja, iets met dode cavia’s enzo.

1 like

De tram in Rotterdam rijdt ook naar Schiedam, Vlaardingen en Barendrecht! Wel door dezelfde vervoerder.

1 like