Beutyblogtopic XL #5

Ik vind het best wel kut dat mensen in twijfel trekken of Mascha wel echt arm is geweest vroeger en dan zeggen dat haar vader genoeg geld had met z’n appleproducten.

Volgens mij was de situatie zo dat haar vader haar moeder plotseling verlaten had, dat zij en haar moeder samen leefden en heel weinig te besteden hadden en dat haar vader inderdaad genoeg geld had en daarmee dure cadeaus voor haar kocht.

Maar maken die fancy appleproducten en leuke reisjes met haar vader dan dat ze geen armoede gekend heeft als ze in haar dagelijks leven ook zag hoe haar moeder amper rond kon komen?

23 likes

Ik trek niet in twijfel of Mascha’s gezin het vroeger niet breed heeft gehad. Maar ik vind het nogal overdreven hoe ze dat nu zo vaak aankaart. Maar dat komt vooral omdat Mascha altijd overal in overdrijft en van die rare uitspraken doet.
Wij hadden het vroeger ook niet breed, maar om dat elke keer te zeggen als je iets heel normaals onderneemt/eet… Ik vind het nogal aandachtvragend.

27 likes

Precies. En dan iets “niet normaals”, zoals business class vliegen en drie huizen kunnen betalen van 1 salaris, daar hoor je haar niet over.

5 likes

Iedere keer als ik deze reclame zie, denk ik dat dit Yvonne Coldeweijer is…

1 like

Ik vind het teleurstellend dat nog niemand de grap ‘tra(u)ma’ heeft gemaakt…

8 likes

mja maar tramtrauma allitereert, da’s ook wat

8 likes

Mijn (persoonlijke) mening is: Ik denk dat het vooral gaat over het feit dat ze het maar blijft herhalen tot in de eeuwigheid. Overleg zoiets met je vrienden of eventueel een hulpverlener ipv het zo het internet op te gooien.

4 likes

Iedere dag rijst is me droom. Niks armoedigs aan.

13 likes

Wat? Zeggen dat ik rijst lekker vind en het iedere dag kan eten?

7 likes

Ik denk dat niemand hier lullig doet over trauma’s of armoede in het algemeen. Het is gewoon de manier waarop Mascha het ten sprake brengt en in welke context. Als Mascha zou zeggen ‘wij hadden het vroeger niet breed thuis, ondanks dat ik het nu goed heb, heb ik het daar nog weleens moeilijk mee’ denk ik dat iedereen daar wel begrip voor heeft.

26 likes

Dat heeft echt precies niemand gezegd

6 likes

En niet zo lang geleden zei Mascha dat ze sober moest leven. Dat stuit mij tegen de borst. Ik krijg juist door haar gekke posts minder sympathie voor haar.

12 likes

Ik heb verder niet zoveel te zeggen over of Mascha een trauma heeft etc. Geloof best dat ze het niet altijd makkelijk heeft gehad vroeger.

Wat ik gewoon niet zo goed snap is dat ze het elke x benoemt omdat het voor mij overkomt als het goedpraten of het verantwoorden voor het feit dat ze nu gewoon genoeg geld heeft om haar leven te leiden zoals ze dat doet. Dat is in mijn ogen nergens voor nodig en werkt denk ik ook averechts. Oke ik zou niet zoveel spullen kopen als dat zij doet, maar prima toch als zij er gelukkig van wordt. Door bv elke x te zeggen ik koop dit want het oude “valt uit elkaar” terwijl dat niet zo is, roept ze denk ik juist irritatie bij mensen op. Als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een Monica of een aantal buitenlandse yt, die laten gewoon zien wat ze gekocht hebben, omdat ze het mooi vinden, punt. Door zelf niet zo de focus er op te leggen doen je volgers dat ook minder denk ik.

5 likes

Echt groot verschil wel. #not
(Links is before, rechts after)

3 likes

@anon25085977 lees je mee?

1 like

Het resultaat Naar 6 dagen. En dan te bedenken dat dit goedgekeurd moet zijn door de opdrachtgever. Hou op hoor, wat slecht

24 likes

Kwam net hier om dat te posten. Haha.

Is wel meer realistisch zo meteen op insta, daar horen ook spelfouten bij. That’s life :sweat_smile:

4 likes

is dit een spon voor Stimorol? Sportlife?

Hahaha nee tandenbleek setje. Maar op die screenshot lijkt het net of er kauwgom op haar tanden is geplakt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja, ik ben echt helemaal om, ik ga dit kopen.

NOT

2 likes