Beutyblogtopic XL #5

Er is wel een kortingscode!!! :grin:

• ik vertrouw dit soort thuisbleek setjes dus echt nooit.
2 likes

maar dit is toch geen reclame? Het ziet er niet uit. En ik geloof er verder ook geen zak van, ze zit ons gewoon te bepiepelen die meid.

Ja dit was vorige week een spon stukje in haar insta stories. De making of hiervan zit in de vlog van gisteren of vandaag.

Dit is het eindresultaat na een paar dagen.

Zouden mensen hier ook hun :star: mee bleken?

6 likes

Mensen bleken alles tegenwoordig, hun tanden, huid, muren, meubels, culturele gebruiken…

6 likes

Die voor/na foto’s zijn ook zo lekker hetzelfde qua belichting. Not.

7 likes

Zo’n vermoeden dat het ook een #spon is! Kan het niet duidelijk vinden, maar toen was die wetgeving er ook nog niet. Ik weet even meer hoe het heet. Iets met invisable dacht ik. Ze heeft er twee videos over gemaakt.
Maar mooi is het zeker!

1 like

Invisalign!

Hier zit dan ook het veenlijkenfilter overheen

4 likes

Deze foto blijft zo vreemd, ik kan alleen nog altijd niet zeggen wat er juist mis is :joy:

4 likes

Hmm ik denk met zo’n app je gezicht smaller maken? Je kin smaller maken zeg maar. Ik gebruik die app ook wel eens voor m’n werk en als je dan iets te ver gaat met de gezicht smaller maken ding krijg je zo’n onnatuurlijk verhouding van hoofd/mond/kin?

Maar dat is maar een gok?

Lijkt net of ze van die ā€œfake veneersā€ van wish.com in haar mond gepropt heeft.

6 likes

Links heeft haar lip en huidskleur ook een andere teint dan rechts.
Beter je best doen om geloofwaardig over te komen massie.

3 likes

afbeelding

32 likes

:woman_facepalming:

Nu ben ik heel benieuwd wat voor werk je doet

Haha heel saai hoor: ik doe veel met marketing en social media enzo.

Ik bewerk mijn foto’s ook niet op een influencermanier hoor (en ook niet mezelf), meer praktisch. Sorry no tea :coffee:

Synt, ik zeg nee tegen jouw flutcursus, omdat:

• ik mijn eigen belang niet altijd voorop wil stellen
  • ik ook wel eens wat voor een ander wil doen
  • dat mij een sociaal mens maakt

Pffff, ze zal vast bedoelen dat je goed voor jezelf moet zorgen, maar ze beargumenteert het alsof het enkel om eigen behoeftenbevrediging gaat.

4 likes

Hoe erg kun je iets uitmelken?

37 likes

Het mooiste hieraan vind ik dat ze best elke maand een filmpje zou kunnen maken over die planner als ze creatief zou zijn.

3 likes