Er is wel een kortingscode!!!
- ik vertrouw dit soort thuisbleek setjes dus echt nooit.
Er is wel een kortingscode!!!
maar dit is toch geen reclame? Het ziet er niet uit. En ik geloof er verder ook geen zak van, ze zit ons gewoon te bepiepelen die meid.
Ja dit was vorige week een spon stukje in haar insta stories. De making of hiervan zit in de vlog van gisteren of vandaag.
Dit is het eindresultaat na een paar dagen.
Zouden mensen hier ook hun mee bleken?
Mensen bleken alles tegenwoordig, hun tanden, huid, muren, meubels, culturele gebruikenā¦
Die voor/na fotoās zijn ook zo lekker hetzelfde qua belichting. Not.
Zoān vermoeden dat het ook een #spon is! Kan het niet duidelijk vinden, maar toen was die wetgeving er ook nog niet. Ik weet even meer hoe het heet. Iets met invisable dacht ik. Ze heeft er twee videos over gemaakt.
Maar mooi is het zeker!
Invisalign!
Hier zit dan ook het veenlijkenfilter overheen
Deze foto blijft zo vreemd, ik kan alleen nog altijd niet zeggen wat er juist mis is
Hmm ik denk met zoān app je gezicht smaller maken? Je kin smaller maken zeg maar. Ik gebruik die app ook wel eens voor mān werk en als je dan iets te ver gaat met de gezicht smaller maken ding krijg je zoān onnatuurlijk verhouding van hoofd/mond/kin?
Maar dat is maar een gok?
Links heeft haar lip en huidskleur ook een andere teint dan rechts.
Beter je best doen om geloofwaardig over te komen massie.
Nu ben ik heel benieuwd wat voor werk je doet
Haha heel saai hoor: ik doe veel met marketing en social media enzo.
Ik bewerk mijn fotoās ook niet op een influencermanier hoor (en ook niet mezelf), meer praktisch. Sorry no tea
Synt, ik zeg nee tegen jouw flutcursus, omdat:
Pffff, ze zal vast bedoelen dat je goed voor jezelf moet zorgen, maar ze beargumenteert het alsof het enkel om eigen behoeftenbevrediging gaat.
Het mooiste hieraan vind ik dat ze best elke maand een filmpje zou kunnen maken over die planner als ze creatief zou zijn.