Beutyblogtopic XL #5

Ja maar haar volgers vragen hier echt om!!!
Aldus mas zelf :sweat_smile:

“Ik weet dat dit echt heel erg highly requested is door mijn kijkers!”

(Ja ik heb hem aangezet als achtegrondgeluid)

Angel haar stories waarbij ze “Nijntje verhaaltjes” voorleest op zn Utreeegs, komen me ook echt de neus uit. Zo geforceerd en inmiddels totaal niet grappig meer :roll_eyes:

15 likes

Het is wel zo dat er heel erg succesvolle youtube kanalen zijn die puur gaan over plannen/bullet journaling. Het succes van die kanalen komt vooral door de mooie layouts, kleuren, stickers enz die die mensen gebruiken en voordoen. Massa aan de andere kant maakt niet dat soort videos. Ze heeft een washitape fase gehad waarbij ze het meest in de buurt kwam maar nu zijn die videos eigelijk alleen maar reclame voor haar planner.

Vond het meteen al niet grappig.

4 likes

Nog wat ideetjes:

Mijn tweedehands planner (dan doet ze net alsof iemand haar eentje heeft gegeven)
Kijk eens welke planner ik voor mijn verjaardag heb gekregen (jezelf je planner cadeau doen)
Mijn laatste planner
Mijn planner in de fik
Mijn planner geblinddoekt gebruiken.
Mijn planner met mijn niet-schrijfhand gebruiken
My boyfriend uses my planner
Mijn planner als compost
Volgers bepalen hoe ik mijn planner gebruik
Draw my life in my planner
Een vision board van mijn planner maken
Mijn planners opruimen konmari

68 likes

Ik ga stuk :joy::joy:

Misschien moet dit in het onpopulaire meningen topic maar wat is er zo mooi aan de benen van Mascha? Lees daar veel over hier en in de comments, Ik snap het niet zo goed. Zijn voor mij gewoon standaard benen zoals bijna ieder ander die ik ken (met selftan vlekken).

16 likes

Ze heeft lange slanke benen en denk dat veel mensen dat mooi vinden?

2 likes

My boyfriend uses my planner bestaat al want Krekor gebruikt de business planner met neon binnenkant, hij heeft zelfs de binnenkant gekozen!

4 likes

Hè, dacht ik een keer origineel te zijn ben ik dat weer niet. :cry:

3 likes

En hem heeeeelemaal zelf beplakt met stickers :sparkles::clap:

5 likes

#Pimpmyplanner dus?

2 likes

Ja suuuuper secuur want je moet wel goed uitzoeken waar precies je Spidermansticker komt en waar je een nike-logo plakt hoor.

6 likes

Schtiecky schtieckers

2 likes

Maar eigenlijk zou ik ook best mijn eigen plannerlijn willen hebben met een herfst a e s t h e t i c. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Je vergat de mukbang waarbij ze dr planner opeet

65 likes

En de schtiekers moeten matchen bij de kleur van je schoenen toch?

1 like

En met de wijzers van je horloge uiteraard!

1 like

ASMR: Ritselen met de blaadjes van de Mascha planner 2019!
ASMR: Ritselen met de blaadjes van de Mascha planner 2018!
ASMR: Ritselen met de blaadjes van de Mascha planner 2017!

25 likes