Die komt over een paar maanden uit en gaat over autonomie, haha.
heb je de “voorbereidingen” gezien voor haar insta-campagne laatst? dat kijkje achter de schermen?
in mijn ogen een enorme anti-reclame: ze kijkt letterlijk even om zich heen in de ruimte waar ze zich bevindt om geschikte props te vinden voor de campagnefoto.
ik zie haar wel in 3 maandjes een “boek” voltooien.
Hahaha dat hele stuk in de vlog zat ik zo te cringen. Zo onprofessioneel en inderdaad die props. Gelukkig deed ze dat viezige kussentje weg.
Maar dat soort dingen komen ook in het boek zei ze
Jelmer de boer laat mij aub een boek schrijven met over glitterplaatjes maken en rijmen.
Ik vraag me eigenlijk af of Mascha wel echt die tandenbleker gebruikt. Ze maakt er foto’s van maar laat ze het ook daadwerkelijk zien in dr vlogs? Anders kan je natuurlijk makkelijk een filter over je na-foto doen en kijk eens wat voor witte tanden!!! Cashen maar.
ik werk in marketing en zou het boek interessant vinden als ze ook het perspectief van het bedrijf wat influencers inhuurt erin verwerken, om het van beide kanten te laten zien. ik krijg het idee dat het een heel erg eenzijdig boek wordt a la ‘zo moet je ons met respect behandelen: heel veel geld betalen, niet zeuren’
daar heb ik weinig aan
Hahaha dit ga ik op m’n CV zetten.
Cynthia heeft dus gewoon aan assistent? Staat in haar dagboek van vandaag. Echt, waarom?! Ik snap dat je lekker gestructureerd en zonder stress kan zijn als je zo weinig hoeft te doen.
#kleinbeetjejaloersmaar
heeft duidelijk zichzelf gevonden tijdens een full moon party in thailand
Ach foefje heeft een tuutje om op te blazen. Wat enig toch!
Oh hemeeeeel ik moet echt naar die winkel waar Lotte al die geurkaarsen heeft gekocht.
Maar, de veters doen niet matchy matchy ergens mee?
Kleed je toch eens normaal aan
Jawel! Met het randje van de uzi natuurlijk
Fashion wizard
Waarschijnlijk matchen ze met de stiksels van zijn ondergoed
Opblaasbaar of niet, ik vind wapens op kleding echt dom.
Die broek is ook niks. Te jaren 90 mc hammer zigeunerkamp.
https://www.upcoming.nl/zwoebe/424/17-mensen-in-zon-heerlijke-housebroek-uit-de-jaren-90
Ik kan me gewoon niet indenken dat iemand het warm krijgt van deze man in deze kleding…