Oh de hongerwinter met Typhoon.
Te laat. Gefeliciteerd met je titel.
Ik was hem vergeten! Waren toch even ekte bffs
Ik heb ooit een therapiesessie gehad met ballen. Toen ik vroeg ‘waarom zijn alle ballen zacht’, zei de therapeut ‘net als jullie, zijn de ballen niet in optimale vorm’. Eikel.
Wat is er eigenlijk tussen hun 2 gebeurd? Ik heb haar na dat evenement ofzo nooit meer over hem gehoord
Misschien lust 'ie geen wijn
Terschelling?
Op Schiermonnikoog kan je pas echt schaapjes tellen en tot rust komen.
Terschelling nah.
Dat gat daar in het deurtje van t kastje is zorgelijk.
Als daar nattigheid in komt staat het bol.
*Glenn
Whahaha die blogpost heb ik overgeslagen #teveelTerschellingprikkels #hsp
@Slaapmuts Aggos heeft ze die arme jongen door weer en wind laten komen?
Maar jij werkte toch achter de bar in een soort concertzaal? Hoe deed je dat dan?
“Zorg voor structuur en maak een planning.” Haha.
Ja duh, maar hoe dan Cynth? Als mensen dat kunnen dan hebben ze geen tips nodig he.
Ik werkte meestal niet bij grote concerten, maar anders was het heel diep ademhalen, focussen en doorwerken. Zo lang ik geen tijd heb om na te denken gaat het eigenlijk wel goed.
Ze ging ook naar de botanische tuinen laatst en waste het niet van zich af. Ze vond het toen mooi donker. Lekker stempelen overal?
He bah. Ik gebruik het ook maar echt niet dat ik ergens naartoe ga zonder het af te wassen. Ten eerste ziet het er raar uit en ten tweede vind ik het ook echt stinken als het er een tijdje opzit. Plus dat je inderdaad nog een soort van afgeeft voordat het afgewassen is.
Jezus, krijgt diegene per “ik” betaald?
Diegene = Cynthia
nou, ik zou dit stukje nog tien keer herschreven hebben tbh. moet ik dat doen?
twijfelde ik echt ff over haha
De naamgeving van haar website is iniedergeval correct.
@BandiaBrigid alleen al in de eerste vijf zinnen staan vijf ik-jes die vermeden hadden kunnen worden als je er alert op bent. Het opsommingje (overprikkeld, moe, niet goed voel) heeft bijvoorbeeld echt niet drie keer ‘ik’ nodig.