Beutyblogtopic XL #5

Als hij er nou niet voor stond konden we het misschien lezen.

Zo te zien is het door graffitiartiest “Shoe” gemaakt, die kalligrafie en graffiti met elkaar mengt en zo vette kunstwerken maakt. Als je een beetje van kunst/graffiti houdt is hij zeker aan aanrader.

16 likes

Wat staat er

1 like

Unbe lieve

Die van krekkie kan ik helaas niet ontcijferen want er staat teveel swag in de weg

21 likes

Dat iemand na 10 jaar zichzelf als middelpunt nemend nog niet uitgekeken is op zichzelf.
Wat heb je dan nog niet aan jezelf ontdekt?

1 like

Hi foef!
Moet je doen. Dan kan je hem rocken met je tuutje en matchende veters.

Maar Mari, jij bent toch van het samenvatten?

1 like

Huh, Serena en Angel zijn in een pretpark in Florida en ze vinden het stom dat Serena nergens in mag omdat zwanger is dus proberen ze een refund te krijgen van de tickets. Uhhhhh :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

39 likes

Gretchen, stop trying to make fetch happen! It’s not going to happen!

wat er door mijn gedachten gaat bij vrijwel elke instapost van hem

6 likes

Huh wtf het is toch algemeen bekend dat je als zwangere bijna in geen enkele attractie mag behalve de draaimolen ofzo? :thinking:

5 likes

Heh jezus wat is die angel irritant zeg? Poep dit poep dat en dan zeggen ik ben verkracht door een dementor en ben nu overtijd? Is dat grappig ofzo

7 likes

Wat heeft hij aan???!! Mijn god zeg, hij kan ook wel een stylist gebruiken

Die broek vind ik echt verschrikkelijk. Niet te doen.

Nee joh, hij is zelf toch stylish grefoef

In het begin vond ik haar nog wel grappig. Maar nu vind ik t echt overdreven en asociaal. Zo probeert zo geforceerd grappig te zijn. Slaat nergens op.

En omg zoooo veel stories van hun reis. Pfff ze kan net zo goed live gaan dan zie je net zo veel :grimacing:

7 likes

Dat Mas nu ineens al die campagnes zo laat zien in haar vlogs heeft sowieso iets met dat boek te maken. Mark my Words.

14 likes

Ik vraag me oprecht af hoeveel geld Massa en foef kwijt zijn aan sporten per maand. Gisteren noemde ze op wat ze elke dag doen en ik was een beetje in shock. Not judging, ben alleen benieuwd hoeveel het in totaal wel niet is hahah

1 like

Daarna zegt ze dat ze wel eens campagnes heeft afgeslagen waar ze een jaarsalaris mee zou verdienen, dus dat privilege heeft ze om nee te zeggen tegen zo’n €30.000, denk niet dat ze dan wakker ligt van een sportabonnement van €50 per maand. :joy:

6 likes

Ze heeft volgens mij class pass of one fit. Dus niet dat ze voor elke activiteit een aparte abonnement heeft.

1 like

https://postimg.cc/JtDTJPFb

Cynthia eh?
Kijk die advertentie.
Kan je wel luxe van naar Terschelling.

Vergeet het vingertje niet.

2 likes