He maar Angel zegt toch in die story lachend aan het eind “nee hoor”. Ik kreeg de indruk dat ze een grapje maakte.
Zou Mascha weer aan iets mee gaan doen? Omdat ze ineens weer elke dag sport.
Precies. Net als met die wimpers, die droeg ze ineens elke dag en dat deed ze toen “al jaaaren”. Toen kwamen de nepwimpers in de winkel en nu hoor je haar er niet meer over.
Ze post net op haar story dat ze wel geld teruggekregen hebben. 1 kaartje (175 dollar) en in het park ook allemaal gratis eten/drinken enz
Ooo dat heb ik dan nog niet gezien. Wel fijn voor ze, maar wat een bedrag zeg!
sorry maar echt belachelijk! Wel lekker voor hen op zich, maar dit zijn echt van die mensen die heel hard gaan klagen en dan maar hun geld terugkrijgen. In Amerika is het vast overdreven waar je als zwangere vrouw wel of niet in kan, maar come on zoiets had je toch zelf ook wel kunnen bedenken vooraf?
WIE IS DE MOL?!?!?!?!?!
Hoop het niet
Die opnames zijn gelukkig altijd in mei/juni haha. Hoef je ook niet voor te sporten lijkt mij haha.
Robinson dan misschien?
Ik gok sterren dansen op het ijs
Mascha gaat met foef en anna nooshin het songfestival presenteren vandaar dat hij al zo opvallend gekleed gaat om zich op te warmen.
Dan doe ik net alsof het Songfestival een jaartje overslaat
Tenk you all for coming to our floofy Eurovision Song Contest in Wuttuwdem! With fahn songs by all ties dope countries!
Dat zou best eens kunnen. Mascha haar overiveroveroveroverovergrootmoeder was een wereldberoemde ballerina. Dus het gevoel van balans en dans is zeker bruikbaar en het zit in haar genen.
‘‘Zoals jullie weten ben ik al jááááááren fan van kunstschaatsen.’’
Ik beoefen het ook al jaaaaaren zoals volgers die mij lang volgen weten (in mijn woorden: heeft een keer geschaatst of gekeken naar het schaatsen op tv). Ik doe alleen mee voor de fan, want in Murcia is dat al jaaaaaren een grote sport. Nu ga ik tuturials kijken over hoe ik moet schaatsen.
Ik, zeik modus uit.
Ik zag Jessie Maya net, misschien kwam het door haar knal groen/gele trui, maar ze leek een beetje groenig van de zelfbruiner.
Oooh waar is dat ook alweer van?
Mascha en sober leven:” Ik heb voor deze deken 224€ betaald” ( ±200 Engelse pond)
“Deze zijn in Nederland niet te koop!”
Mmm jawel:Bekijk VERZWARINGSDEKEN - HANA © Zwaartekracht Dekens (11 KG) op: https://www.bol.com/nl/p/verzwaringsdeken-hana-zwaartekracht-dekens/9200000114684895?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Wil je aub ook niet vergeten dat ze hypermobiel is en daarom volgens eigen zeggen goed kan danse .