Beutyblogtopic XL #5

Van Anna Nooshin bij Rob Peetoom

46 likes

Ik kan me ook herinneren dat ze toen ze nog in Den Haag woonde met de tram naar Scheveningen ging

:joy::joy::joy:

Wedden dat ze een asmr video gaat maken met die deken

Dat met die deken idd, pff
Is Mascha haar Google kapot ofzo?

Waarom klappen zoveel youtubers zo raar?
Bonnie ook weer, op 1.39 in de Action adventkalender-video
Al die maniertjes doen ze van elkaar na, lijkt het, alsof ze 12 zijn en bij elkaar in de klas zitten

(Ben te lui om uit te vogelen hoe ik een poll toevoeg met de vraag hoe jullie klappen)

1 like

Toch vind ik het moment dat Mascha onder die deken gaat liggen wel heerlijk herkenbaar​:joy:. Ook dat ze zegt: ik kom hier nooit meer vandaan… hahaha love dekentjes :heart::woman_shrugging:t3:

11 likes

Dat is om de audio in te stellen. Dan zie je op je programma op de computer een hoge piek in het geluid.

1 like

Ja als je een deken van €200 koopt dan wordt ook wel verwacht dat je er onder gaat leven :joy:

Lijkt me trouwens wel super lekker

6 likes

Zodat het beeld en de audio sync lopen! Bij tv gebruiken ze daarom zo’n klapbord, maarja die krijgen youtubers nog niet gespont dus klappen ze.

2 likes

Dat is niet het soort klappen waar het in die video om gaat hoor. En doorgaans laat je dat ook niet in je video zitten als je dat doet.

Hoe zij klapt in die video is inderdaad gewoon een maniertje om te laten zien dat ze enthousiast is.

2 likes

Ach, kan iemand zo’n bordje van de Tiger naar ze sturen? :joy:

1 like

Ik denk eerlijk gezegd wel dat Anna hier gewoon een foutje maakte.
Ze welke hem feliciteren maar halverwege de zin besluit de hem toch te bedanken dat ze erbij mocht zijn.

Congrats with the opening en Thanks for having me in één.

1 like

Ja dat denk ik ook. Maar alsnog was het grappig :stuck_out_tongue:

9 likes

Artistiek project van Gregor :ok_hand:

1 like

Boek van Mascha komt morgen in de voorverkoop.

2 likes

Kan zo stage lopen bij Anna Nooshin

Ligt het aan mij of is dit wel laat en klein aangekondigd? Ze heeft af en toe wel laten vallen dat ze bezig waren met een boek maar dat was het ook wel.

3 likes

als je wil weten wat je anders mist: twee foto’s, waarvan een van een man met een gele trui en gele veters.

1 like

Ik vind het zo irritant dat die eerste foto niet eens door hem zelf genomen is. Lekker mierenneukerig ja.

3 likes