Dan heb je dit gemist:
hahaha wat gebeurd hier?
Echt enorm zonde. Je hebt gemist dat haar Victoria’s Secret pasjeshouder geheel tegen de verwachtingen in deels is gesneuveld. Het gedeelte waar haar sleutels aan hingen is kapot.
Jeetje, nu ga ik zsm even verder kijken natuurlijk. Klinkt spannend.
Viel het helemaal uit elkaar?
Ze deed een wit t-shirt aan zonder make-up vlekken te maken.
Nee die woorden heeft ze niet gebruikt.
Pas als er weer een nieuw exemplaar moet worden gekocht ‘valt hij helemaal uit elkaar’ denk ik.
Na het uitspuiten hoorde ze wel een beetje moffig, is dat weer iets nieuws
Hahaha nee dit zei ze niet echt?!? 
Oh had ze iets met haar oren? Heb ik denk ik gemist
sjeeeez
Ik was echt verbaasd om haar struggle haha. Bovendien, vooral de binnenkant wordt toch vies als je een shirt aandoet en je hebt make-up op? Als het uberhaupt al vies wordt, beetje je best doen en het gebeurt niet haha
Vertel me asteblieft niet dat dit de ‘sportkleding hack’ is in de titel?
Foef is not impressed
Nee ze rolt haar sportbroek, shirt, bh en ondergoed en sokken in elkaar die ze zo in de la legt zodat ze het snel kan pakken in de ochtend.
Dit is dus de cover van het boek van Mascha en Max. Volgens Mascha inclusief juicy cases ( ik blijf het woord juicy zo smerig klinken). Ben benieuwd naar de cases en of het echt interessante cases zijn, of dat het gevalletje Burning man is… Ik moet wel bekennen dat ik echt super nieuwsgierig ben naar de kwaliteit
Het is wel een leuk design! En ook nog hardcover🤠
Je kan zeggen wat je wil van Mascha maar ze weet toch telkens wel weer op een hele handige en professionele manier in te springen op trends en “gaten in de markt”.
Ik vind het nog steeds heel raar dat je in deze tijd een boek kan schrijven over influencer marketing voor professionals. 10 jaar terug had ik bij wijze van spreken nog nooit van een influencer gehoord 
Ja dat klopt inderdaad! Ik bedoelde het meer algemeen, hoeveel wil je vertellen over het influencer leven, zoveel voegt het niet toe aan de wereld maar ja