Beutyblogtopic XL #5

Heb je zelf kinderen? Twee weken alleen thuis met kinderen kan echt af en toe wel vermoeiend zijn hoor. Ook als je thuis werkt of kunt shoppen.

16 likes

Ik zou ook balen als Djurre weg zou zijn.

142 likes

Ik sta er denk ik gewoon vrij nuchter in. Je stelt jezelf erop in als je er 2 weken alleen voor staat. Heus niet alles gaat goed. Try again. Move on. Relativeer een beetje.

1 like

Echt…wat een klootzak reactie dit.

11 likes

We verschillen van mening. Kan gebeuren. Ik vind Willemijn verder een leuk mens en zeker een goede moeder. Het zal haar op dat moment wel allemaal te veel zijn geworden. Laten we het daar dan maar bij houden.

2 likes

Ik denk dat de juice heel vaag omschreven wordt (zoals ijsjes verhaal op Burning Man). Zodat iedereen erover gaat praten en raden waarover het gaat en ze zo nog meer exposure creëert.

2 likes

Dat denk ik ook. Ben benieuwd of het gaat werken. Sowieso benieuwd of dat boek een beetje gaat lopen.

Hahaha bedankt dat je me hierop gewezen hebt! Leuke discussie onder die comment

2 likes

Ik snap nog niet helemaal wie nou de doelgroep is van massa’s boek. Het zijn niet haar minions toch? Wat moet een 11 jarige met zon boek? (kuch kuch 21 jarige). Maar iemand ‘uit the industry’ gaat toch geen intresse hebben in haar boek? En die Max is nog maar net haar manager en daarvoor was hij geen manager toch? Dus wat heeft hij in godsnaam bij te dragen?
Ik snap er geen hol van :roll_eyes:

13 likes

Ja dat snap ik ook niet. Of misschien gaan ze het boek gebruiken bij de influencer-lessen van B aca,de,my?

1 like

Dan ben je wel een pro in alles!

Volgens mij wordt dat boek echt zo oninteressant. 10 jaar in het vak zegt zo weinig. En ik vind Mascha ook geen goede schrijfster, als ik naar haar vorige boeken kijk.

2 likes

Zo fijn dat Cynthia een eerlijke blogger is he?

1 like

Juicy tips and tricks!

Even benieuwd

Wie is van plan het nieuwe boek van massa te kopen/lezen?
En even voor de extra touch, wie heeft ook haar vorige boek(en) gelezen?

• Ik ben van plan Mascha’s nieuwe boek te lezen en heb ook haar vorige boek(en) gelezen.
  • Ik ben van plan Mascha’s nieuwe boek te lezen en heb nooit eerder een boek van haar gelezen.
  • Ik ben niet van plan Mascha’s nieuwe boek te lezen en heb haar vorige boek(en) wel gelezen.
  • Ik ben niet van plan Mascha’s nieuwe boek te lezen en heb ook nooit enig boek van haar gelezen.

0 stemmers

Hahaha ja wel een beetje een rare vergelijking maar de mensen die ik ken die ‘een hsp zijn’ doen eigenlijk echt nooit alsof het een mega erge aandoening is, gewoon meer een persoonskenmerk waar ze last van hebben en rekening mee moeten houden. Ik herken me dus ook niet echt in het verhaal over de mensen die er heel overdreven over doen. Vandaar dat het me niet verkeerd leek om het even gekscherend te vergelijken met iets luchtigs zoals bronies.

8 likes

Ik heb happy life ooit op egf overgenomen van iemand. Kon er niet doorheen komen. Dus ik denk dat ik het nieuwe boek voor het idee even door zou bladeren in de boekenwinkel. En dan over een jaar voor een euro op de rommelmarkt misschien :grin: (zie kringlooptopic)

6 likes

ik zit net de vlog van vandaag te kijken en moet toch eigenlijk ook wel weer lachen om het feit dat massa zegt: we sporten dus tegenwoordig op een lege maag, om vervolgens te zeggen dat ze OJA wel bleekselderijsap drinken voordat ze sporten en ze nog even gecorrigeerd wordt door krek dat ze toch ook een banaantje gegeten hebben voor het sporten.

goed verhaal

44 likes

Omg, ik heb per ongeluk gestemd bij het scrollen :flushed::flushed: Absoluut GEEN interesse in haar boek!

5 likes

kom er maar gewoon eerlijk voor uit dat je NIIIIIET kan wachten tot haar nieuwe boek uitkomt, dat je eigenlijk al ellendig bent van het lange wachten sinds haar vorige boek, die je volledig verslonden hebt :joy:

15 likes