Staat ie al in de pre-order @PrincessPeach
Ik ga het boek wel lezen als ik een download van ebook kan vinden
Ik denk dat het veel half lege paginas zijn met optelsommen en idiote anekdotes. Geen verhaal ofzo
Ik ben er benieuwd naar, meer in influencer marketing eigenlijk, social media e.d., want daar is niet zoveel over te vinden. Ik hoop alleen dat het geen juicy tell all boek gaat worden met info die ze in een gratis video kan proppen. Ben bang dat het een geldverspilling zal zijn.
Ik keek net Angel haar insta stories en Serena is zo lief in die korte filmpjes. Was nooit zoân fan maar daar lijkt ze me zo leuk
@Barosmijnschatje @Lort @Motherofdragons jullie hebben mij betrapt, stiekem ben ik Massa incognito en wilde ik mn buitengewoon interessante en bijzonder onthullende boek promoten!
Ik zeg nu dat ik het boek niet ga lezen maar ik weet dat ik het toch wel ga doen en ook dat ik spijt ervan ga krijgen.
Dit heb ik met chocoladepepernoten.
Jaaaaaja. Ineens terugkrabbelen als je ziet dat je de enige bent!
Het was zeker ook je broertje achter MSN?
Die ben ik nu aan het eten. Ze zijn een zegen en een vloek. Maar on topic: ik wou soms dat ik ook zo zelfverzekerd was dat ik talentloos een boek uit breng waarvan ik denk dat mensen er echt op zitten te wachten.
De zak is leeg. Het is pas maandag, en nog lang geen december ook. Help.
In Friesland kun je in februari ook nog Sinterklaasvoer krijgen vanwege St. Piter. I lof alâŠdit.
Ik ga het boek ook wel lezen, werk veel samen met influencer marketeers dus ben eigenlijk wel benieuwd. Hopelijk is het ook meer een zakelijk boek gericht op de werkende markt.
Als je op âresultaten verbergenâ klikt kun je je stem nog veranderen!!!
Hahaha ik wilde net gaan zeggen van âwow er is gewoon één persoon die haar boeken gelezen heeft en ook het nieuwe boek wil lezenâ. Ik ben wel lichtelijk geschokt hoe weinig mensen mensen hier er interesse in hebben. (ik ook niet) De gemiddelde leeftijd van de lezers zal echt tienerleeftijd zijn denk ik
Als het boek daar daadwerkelijk over gaat, is het vanuit âmarketing oogpuntâ toch alsnog ultiem slecht? Haar doelgroep is 14 tot 20 jarige meisjes. Waarom zou een grietje van 17 een boek kopen over influencer marketing?
Jaaa ik ben echt jaloers zou zo mee willen met die 2. Ga echt stuk om de instastories van Angel.
Ik wil ook een vriendin met zoân goeie humor. Bij ons is het vaak allemaal zo serieus. Wil ook een vriendin die ff lekker alles zo relativeert.
@Blauwra klopt, hoe wist je dat Niet verder vertellen hĂš!
@anon24802271 bedankt voor de tip!
Ik weet niet of jullie Monique van Loon een beetje volgen maar dan zie je zoân groot verschil. Zij heeft afgelopen jaar aan haar manuscript gewerkt, dat is nu (zo goed als) af en het boek komt in maart 2020 uit.
Dat komt veel professioneler over i.m.o./meer zoals ik dacht dat het schrijven van een boek zou gaan.