Ik geloof niet dat ik het snap? Leuke foto van een kring verjaardag. Is dit (bedoeld als) kunst? Is dit voor de lol of serieus?
Ik mis de leverworst en zoute stokjes (artsy)
Ik zit hier net naar te kijken en me af te vragen waar ik in godsnaam naar kijk… moet ik nou denken: jezus wat doe ik in godsnaam met mn tijd? Of moet ik denken: jezus wat doen zij in godsnaam met hun tijd?
Door de titel van Mascha’s boek denk ik dat het boek 90% verhalen is die we al kennen van vroeger toen ze de ~eerste influencer~ was en helemaal niet relevant of representatief meer zijn. Als dat ‘je doet het toch wel gratis’ van 8 jaar geleden haar beste verhaal is en het verdient de titel te worden, is het toch een nutteloos boek?
Eerder andersom, ik denk dat er nu veel influencers zijn die denken dat bedrijven wel dingen gratis doen of geven
Salty stiecks bedoel je
Boek is dus voor professionals, niet voor dr minions. Zou daar echt vraag naar zijn? Ik heb oprecht geen enkel idee.
Fuck it, ik ga dit gewoon lezen. Wie wil kan het van me overnemen in ruil voor verzendkosten. Als we op die manier allemaal één boek delen dan valt de schade mee.
Ja ik
Jaaaa leuk het reizende FF boek! Net als de knuffel op school vroeger
Shtiecksh
ff los van het mascha boek; hoe geweldig is dit idee! een product op die manier ‘delen’ met elkaar hah
Ik heb Happy Life van Mascha, maar die zou je wel hebben denk ik?
Jaa dan doe ik er ook een schriftje bij en dan kan iedereen zijn ervaringen delen!
Sisterhood of the traveling book
Ik las eerst dat de titel was ‘Oh, top’, en het leek me echt heerlijk een boek met zo’n sarcastische titel te lezen. Maar helaas
Omg yes
Dan maken we een lijst met de volgorde en sturen we hem telkens door
Dit lijkt me echt geweldig!
Dubbelpost uit enthousiasme: Dan doen we er een klein kaartje bij en kruisen we elke plaats aan waar hij is geweest!