Oh ja lijkt me zo leuk een doorstuurboek! Maar ik wil dit boek alleen echt niet lezen haha.
Ik wil het ook niet lezen. Ik wil deel zijn van een groter geheel, van de Sisterhood.
Oke, ben wel benieuwd
Mascha heeft in de vlog van vandaag een verstopt oor, Gregor: “Wat als ik nou heel nodig moet plassen, en er dan keihard in plas?”… Ik kots. Ergste nog is dat Mascha’s antwoord hierop is: “Kan je er anders in blazen?” Vervolgens blaast Gregor even in Mascha haar oor.
God wat heb ik een hekel aan mensen die zo lopen te zeiken over een lichamelijk probleem. Ja je oor zit verstopt, kut voor je. Maar dat behoeft toch geen monoloog van een aantal minuten over huisartsen, bloedonderzoek en ontstoken oren op vakantie. BOEIEN.
En het ergste vind ik van die mensen die er dan casual over doen ‘oh heb ik weer ha ha ha’ maar er dan wel elke keer over beginnen.
Neeeeeeeeeee! Wat erg.
Ja, hier heb ik de vlog stopgezet en niet meer verder gekeken. Ben ook niet van plan nog te gaan kijken naar die vlogs. Deed het sowieso sporadisch hoor, maar gaat echt nergens over.
Ik vraag me echt af wat hun influencer vrienden denken als ze dit zien, haha😂
hahaha wat gebeurd hier?
Echt enorm zonde. Je hebt gemist dat haar Victoria’s Secret pasjeshouder geheel tegen de verwachtingen in deels is gesneuveld. Het gedeelte waar haar sleutels aan hingen is kapot.
Jeetje, nu ga ik zsm even verder kijken natuurlijk. Klinkt spannend.
Viel het helemaal uit elkaar?
Ze deed een wit t-shirt aan zonder make-up vlekken te maken.
Nee die woorden heeft ze niet gebruikt.
Pas als er weer een nieuw exemplaar moet worden gekocht ‘valt hij helemaal uit elkaar’ denk ik.
Na het uitspuiten hoorde ze wel een beetje moffig, is dat weer iets nieuws
Hahaha nee dit zei ze niet echt?!?
Oh had ze iets met haar oren? Heb ik denk ik gemist sjeeeez
Ik was echt verbaasd om haar struggle haha. Bovendien, vooral de binnenkant wordt toch vies als je een shirt aandoet en je hebt make-up op? Als het uberhaupt al vies wordt, beetje je best doen en het gebeurt niet haha
Vertel me asteblieft niet dat dit de ‘sportkleding hack’ is in de titel?
Foef is not impressed