Nee ze rolt haar sportbroek, shirt, bh en ondergoed en sokken in elkaar die ze zo in de la legt zodat ze het snel kan pakken in de ochtend.
Dit is dus de cover van het boek van Mascha en Max. Volgens Mascha inclusief juicy cases ( ik blijf het woord juicy zo smerig klinken). Ben benieuwd naar de cases en of het echt interessante cases zijn, of dat het gevalletje Burning man is… Ik moet wel bekennen dat ik echt super nieuwsgierig ben naar de kwaliteit
Het is wel een leuk design! En ook nog hardcover🤠
Je kan zeggen wat je wil van Mascha maar ze weet toch telkens wel weer op een hele handige en professionele manier in te springen op trends en “gaten in de markt”.
Ik vind het nog steeds heel raar dat je in deze tijd een boek kan schrijven over influencer marketing voor professionals. 10 jaar terug had ik bij wijze van spreken nog nooit van een influencer gehoord
Ja dat klopt inderdaad! Ik bedoelde het meer algemeen, hoeveel wil je vertellen over het influencer leven, zoveel voegt het niet toe aan de wereld maar ja
Maar het boek is voor professionals? Dus ik denk dat zij in dit boek bedrijven gaat vertellen hoe ze influencers in kunnen zetten?
Nee ik denk dat ze rijkelijk laat is hiermee. Maar door dat ‘voor professionals’ denk ik dat zij in dat boek gaat vertellen hoe bedrijven met haar om moeten gaan
Wat heeft een bedrijf aan juicy roddels? + als een bedrijf zoiets wil weten dan huren ze wel een ‘coach’ in die het komt uitleggen ipv een boek van jut en jul te lezen over het onderwerp lijkt me.
Oh dat had ik ff gemist. I will see myself out now
Gatver die Queen likt echt ass
Maar dit is toch nog wel een ding onder influencer dat ze dan op twitter gpoien omg bedrijf x denkt dat ik voor zoveel euro een instagram post doen wat denken ze.
Daarom reageren ze denk ik zo onder haar post.
Inderdaad echt
Doet me een beetje aan dit logo denken, maar is wel ver gezocht van mij. Toch dacht ik dat het een boek van hun was ipv van Mascha
Ze heeft wel een hele zaterdag besteed aan haar boek !
Briljant ja? Oh Anna… haha.
Ja plus dit boek gaat zeer waarschijnlijk over hoe bedrijven veel moeten betalen voor influencers, want ze zijn super waardevol en onmisbaar bij een goede marketingstrategie. Dus die influencers hebben er wel baat bij als bedrijven dit serieus nemen.