Beutyblogtopic XL #5

Beter goed gejat dan slecht bedacht.

Maar als dit boek geschreven is voor de professionals, waarom gebruikt ze dan deze titel? Komt op mij echt over als een sneer naar die hele PR wereld. Alsof iemand dan denkt: zo wat een bitchy titel over mijn werkgebied, laat ik dat boek eens lezen.

En daarnaast. Mascha krijgt zo ontiegelijk veel dingen gratis opgestuurd waar ze helemaal niks mee doet (behalve hoarden). Accepteer die gratis spullen dan ook niet meer als het blijkbaar zo niet werkt.

8 likes

Boek is nog duur ook.
Lees liever wat anders voor die prijs.

3 likes

Komt op mij over alsof ze in dit boek bedrijven de les gaan lezen, zo van: hoe durven jullie ons zo te behandelen, jullie mogen blij zijn als ik ff snel een story voor jullie post die ik binnen 30 seconden gemaakt heb, maar waar ik een smak geld mee verdien😝snap nog steeds niet wie de doelgroep is. Alsof bedrijven dit gaan lezen en dan denken: goh we moeten die influencers echt beter gaan behandelen anders gaat onze reputatie naar de maan!

2 likes

Ze zei een keer dat het zelfs op opleidingen gebruikt kon worden.

Dit gebruik van oprecht :face_with_symbols_over_mouth:

13 likes

Wat voor opleidingen dan? B-academy, of echt serieuze opleidingen?

4 likes

Ik heb het boek besteld :face_with_hand_over_mouth: ik zit dus in dat bedrijfsleven en ben gewoon nieuwsgierig naar de verhalen. Ik verkoop het meteen weer door of het gaat retour naar bol als het niks is. De verwachtingen zijn laag.

1 like

Ik wil het ook wel overkopen, of @Flamoes we kunnen dit ook het sisterhoodboek maken?

1 like

Ja leuk!

Een sisterhoodboek lijkt me wel echt heel leuk :blush: we zouden het boek samen kunnen kopen? Iedereen 50cent inleggen ^^

Nou @Tubing als jij het boek na het lezen naar mij of naar @Flamoes wil sturen voor de verzendkosten kan ie daarna naar @Spyrou haha

1 like

Ik vind het een leuk idee! Ben ook benieuwd vanuit studie en werk in de marketing, dus ik wil hem daarna wel overnemen

7 likes

Jaaa im in!

Edit: hoe leuk zou het zijn als we in de kantlijn commentaar zouden schrijven

Als jullie allemaal het boek hebben gelezen komt hier wel een quiz als overhoring. En als je een onvoldoende hebt, moet je worden beutyban krijgen. :thinking:

17 likes

Wat staat hier joh :flushed:

1 like

Dat was ook mijn eerste associatie ja! Ook qua kleurgebruik. Vind 't niet zo geslaagd, die cover.

1 like

Haha ik heb het boek van Cynthia, interesse?

Nikkie gaat een serie maken op dr YouTube kanaal! Ik ben wel heel benieuwd

8 likes