Beutyblogtopic XL #5

Hahahaha die Hollandse verjaardagstafel foto van Grefoef wordt in de vlog even geplaatst als “sfeerfoto”. Allemaal volgen hoor 1!!:1!1!!!

5 likes

Ik heb Cynthia eindelijk ontvolgd op Instagram. Zo oninteressant allemaal :tired_face:

3 likes

Ook echt met een wegwerpcamera :roll_eyes:. Ja, het is feitelijk gezien inderdaad analoog, maar nou niet echt de moeite waard om een heel apart insta account voor te beginnen. Tenzij je echt een fotograaf bent en er toffe dingen mee voor elkaar krijgt, maar dat is hij (en ook degene die foto van hem heeft gemaakt) duidelijk niet.

8 likes

Ze zou een boek moeten schrijven! … wait

1 like

Goed artikel over de voor- en nadelen van het broodfonds in de Volkskrant dit weekend: Broodfondsartikel

Conclusie: ik ben hier te wantrouwig voor.

10 likes

Graag, ik heb daar soms moeite mee

9 likes

Max is toch al jaren werkzaam in de PR? Of hij dat nu voor een groot merk doet of voor Mascha, maakt niet veel uit toch?

2 likes

Haha dit doet me denken aan van die huismoeder mommyvloggers die dan de vraag ‘wat doe je’ beantwoorden met; ‘nou, ik ben kok, manager, pedagoog, stylist en interieurverzorgster hihihi snap je ik doe alles voor me vent en me kids’

39 likes

Ik leef nog steeds. Vind ik in mijn geval en met mijn levenskeuzes wel absoluut succesvol managen eigenlijk. Ik ga mezelf hier nu even over prijzen voordat ik ga slapen.

9 likes

ok een dag niet op cynthia gemopperd is een dag niet geleefd: mijn haar routine.

dat parset niet lekker, twee bezittelijk voornaamwoorden na elkaar.

18 likes

dat je weet wat wat is in een zin, dat gaat niet vanzelf. doet je brein voor je.

1 like

‘Housemanager’ :joy::joy::joy:

Angel (vanSereen) is zwanger! Superleuk, gun het haar heel erg :slight_smile:

48 likes

Geinige aankondiging ook!

1 like

Jaaa zo leuk voor der. Gunde het haar echt <3

1 like

Dit klinkt zo fout… Linda en Klaas theorie bevestigd

Ps dat ding is wel echt geweldig

10 likes

Ben zo blij voor Angel. Wat een traject is dat geweest zeg. Ze is er altijd heel nuchter onder geweest, maar het lijkt me knap zwaar.

12 likes

128 likes

Dat ze echt nog twijfelen over ‘wie er het meest dominant is’. En dat Gregor dan zegt ‘jij. 1x per maand.’ :sob:

20 likes

Ik ben na een paar minuten afgehaakt, maar geven ze ook nog een ander antwoord dan de ander? Of gaan ze nu op elke vraag overleggen en dan hetzelfde antwoord geven. Dan heeft die hele video ook geen zin :rofl:

3 likes