Hahahaha die Hollandse verjaardagstafel foto van Grefoef wordt in de vlog even geplaatst als “sfeerfoto”. Allemaal volgen hoor 1!!:1!1!!!
Ik heb Cynthia eindelijk ontvolgd op Instagram. Zo oninteressant allemaal
Ook echt met een wegwerpcamera . Ja, het is feitelijk gezien inderdaad analoog, maar nou niet echt de moeite waard om een heel apart insta account voor te beginnen. Tenzij je echt een fotograaf bent en er toffe dingen mee voor elkaar krijgt, maar dat is hij (en ook degene die foto van hem heeft gemaakt) duidelijk niet.
Ze zou een boek moeten schrijven! … wait
Goed artikel over de voor- en nadelen van het broodfonds in de Volkskrant dit weekend: Broodfondsartikel
Conclusie: ik ben hier te wantrouwig voor.
Graag, ik heb daar soms moeite mee
Max is toch al jaren werkzaam in de PR? Of hij dat nu voor een groot merk doet of voor Mascha, maakt niet veel uit toch?
Haha dit doet me denken aan van die huismoeder mommyvloggers die dan de vraag ‘wat doe je’ beantwoorden met; ‘nou, ik ben kok, manager, pedagoog, stylist en interieurverzorgster hihihi snap je ik doe alles voor me vent en me kids’
Ik leef nog steeds. Vind ik in mijn geval en met mijn levenskeuzes wel absoluut succesvol managen eigenlijk. Ik ga mezelf hier nu even over prijzen voordat ik ga slapen.
ok een dag niet op cynthia gemopperd is een dag niet geleefd: mijn haar routine.
dat parset niet lekker, twee bezittelijk voornaamwoorden na elkaar.
dat je weet wat wat is in een zin, dat gaat niet vanzelf. doet je brein voor je.
‘Housemanager’
Angel (vanSereen) is zwanger! Superleuk, gun het haar heel erg
Geinige aankondiging ook!
Jaaa zo leuk voor der. Gunde het haar echt <3
Ben zo blij voor Angel. Wat een traject is dat geweest zeg. Ze is er altijd heel nuchter onder geweest, maar het lijkt me knap zwaar.
Dat ze echt nog twijfelen over ‘wie er het meest dominant is’. En dat Gregor dan zegt ‘jij. 1x per maand.’
Ik ben na een paar minuten afgehaakt, maar geven ze ook nog een ander antwoord dan de ander? Of gaan ze nu op elke vraag overleggen en dan hetzelfde antwoord geven. Dan heeft die hele video ook geen zin