Én het feit dat Mascha bij zo goed als ieder antwoord afwacht wat Gregor zegt en zich daaraan aanpast
Nikkie haar nieuwe serie is echt leuk! Ze komt echt zo lief over !
Ook mooi hoe ze bij een Nederlands football team is en allemaal Engels blijven praten
Hahaha ja die hele vraag was eigenlijk overbodig.
Nikkie is zo leuk!!! Ik voel me altijd een beetje een kind als ik haar video’s kijk, omdat ik haar bewonderingswaardig vind overkomen (zowel als ze make-up doet als in persoonlijkere video’s) en vind haar echt mom vibes hebben (ik heb geen idee hoe ik dit anders moet omschrijven, hopelijk snapt iemand me), ook al is ze jonger dan ik.
Flauwe mannengrap van hem. En nog flauwer en onwaar omdat Mascha PCOS heeft echt (zeeer wrs) niet maandelijks ongesteld is.
Ik heb ook PCOS en ben wel elke maand ongesteld, maar wel onregelmatig. Massa benoemt het alleen zoooo vaak…
Pol is anoniem!
- Ik heb pcos en ben maandelijks ongesteld
- Ik heb pcos en ben onregelmatig ongesteld
- Ik heb geen pcos en ben maandelijks ongesteld
- Ik heb geen pcos en ben onregelmatig ongesteld
- Ik word niet ongesteld (door spiraal, pil, ouderdom etc)
- Ik heb een andere aandoening waardoor mijn menstruatie ontregeld is
0 stemmers
Mascha heeft wel eens benoemd hoe lang haar cyclus was, meestal zat het rond de 40-60 dagen en het werd ook steeds langer. Niet maandelijks dus…
Ja, dat snap ik wel. Het lijkt me doodvermoeiend en pijnlijk als iedereen speculeert over een eventuele zwangerschap, terwijl het alles behalve vanzelfsprekend is.
Ik denk dat ik hierin dezelfde keuzes zou maken, vooral ook omdat niet iedereen elke video van haar zal kijken
omg "jeugd"nostalgie
she is BaCckk
kwam ze een paar jaar geleden ook niet eens terug?
Oh leuk! Ik volgde haar de afgelopen jaren wel op instagram en daar was ze redelijk actief! maar de afgelopen maanden niet denk ik…
Ze was al een keer terug om de lipsticks van Jaclyn Hill te keuren.
( die niet zo best waren)
Zat dit net ff te kijken, is wel wat voor Mascha die zo dol op “organizing” is.
Maar ze zal het natuurlijk al jaaaaaaaaaren geleden ontdekt hebben.
Als je een vaste kijker bent weet je dit
Lijkt me echt goor…
watte? oh celery juice.
Staat dat niet elke dag op jouw menu dan?
ik zou dat een hele goede straf ergens voor vinden.