Beutyblogtopic XL #5

oh shit dat is de verkeerde, er is er eentje over celery juice.

edit : https://twitter.com/radiomuis/status/1159108204510556161?s=20

2 likes

nou per ongeluk toch goed, hier komt het ook ter sprake, hier een adept aan het woord

image

5 likes

ik had dat helemaal gemist van wake up sylvie, wat was ze hier aan het dóen?

1 like

Cynthia upload wel steeds minder he?

donderdag: artikel van Emmy
vrijdag: artikel van Emmy
zaterdag: niets
zondag: niets
maandag: artikel van Cynthia
dinsdag: niets
:zipper_mouth_face:

Dus afgelopen week heeft ze zelf drie artikelen online gezet waarvan er ƩƩn haar weekoverzicht is.

Je hebt het wake up sylvie moment gemist?? Dat is net zoiets als niet weten wie joran van der sloot is :scream:

Geen salary juice en geen sylvie, wat een gemis moet dat zijn zeg

1 like

Bijzonder dat de titel van de video inmiddels is veranderd en het stukje over de vluggertjes uit de video is geknipt? Mmmm :thinking:

7 likes

Als je haar volgt, weet je dat ze dit al heel lang doet.

1 like

afbeelding

Ik wist niet eens dat dat kon: de video nog editen nadat hij geüpload was :face_with_monocle:

3 likes

Ze is op vakantie, misschien daarmee?

Maar het zou fijn zijn als ze dat aankondigde op haar site, dan kunnen wij dat ook inplannen:)

Verder, in haar weekoverzicht van vorige week (ik loop achter!) zegt ze dat ze voor het eerst mac donalds eet. Maar volgens mij had ze twee jaar geleden ofzo een spon over een of andere veggieburger van macdonalds. Ik herinner het mij omdat ik het toen zo ongeloofwaardig vond, of ben ik nu fout?

4 likes

De structuurjunkie:ā€ tijd voor jezelf inplannenā€
ā€œAnderen inplannen om werk voor je op te knappenā€
ā€œMe-time inplannenā€

En dan nog steeds hard blijven roepen dat je heel productief bent. (Glaasje wijn in de hand, kobo,dekentje en een Keesje erbij)

6 likes

Vandaag had een collega tijdens een lezing zo’n rietje in haar smoothie. Ze deed een half uur over dat drapje en mijn irritatie was zo hoog met steeds dat geklingel van dat rietje tegen het glas. Arme collega.

6 likes

Jezus Christus, Mascha ontbijt even met een ā€œgezondeā€ smoothiebowl. Ik zit in de trein en verveel me dus heb effe de kcal bij elkaar opgeteld voor jullie. Lekker bezig Mas :roll_eyes::grimacing::stuck_out_tongue_winking_eye:

300 gr ongezoete amandelyoghurt (300 kcal)
Chocolade proteĆÆnepoeder (91 kcal)
Portie granola (215 kcal)
Eetlepel gebroken lijnzaad (51 kcal)
Hand aardbeien (58 kcal)
Hand bramen (30 kcal)
Hand blauwe bessen (52 kcal)
Banaan (124 kcal)
Eetlepel amandelpasta (123 kcal)
Kokosschaafsel (54 kcal)
Eetlepel maple syrup (40 kcal)

Totaal: 1087 kcal

79 likes

Hoezo? Het is toch een absurd kcalrijk ontbijt?

26 likes

Ik heb weinig verstand van smoothiebowls, maar dit ziet er niet anders uit dan de gemiddelde ā€˜ā€˜gezonde’’ smoothiebowl die ik op Instagram voorbij zien komen. Er zit wat mij betreft niet echt iets in wat als ongezond bestempeld kan worden? Als ik het goed interpreteer zeg je in feite dat het ongezond is omdat het veel calorieĆ«n bevat, maar er zit wel een wezenlijk verschil tussen deze smoothiebowl en bijvoorbeeld een dikke burger van McDonald’s. En van wat ik hier lees sport Mascha veel dus kan het vast geen kwaad.

6 likes

het eten was weer het interessantste?

47 likes

Dat stuk daarna vond ik erger. Ze vind zichzelf zo geweldig, omdat ze lang in het vak zit. Alleen op dat gegeven bouwt ze haar boek.

Jeetje, Cynthia leeft echt nu al alsof ze met pensioen is

16 likes

Nou, ik niet. Ik kan mij helemaal vinden in de post van @Douwe.
Natuurlijk zitten er geen echt ongezonde dingen in dat ontbijt, en ja, ze kan beter dit eten dan 4 marsrepen, want in mars zitten geen tot weinig vitamines.
Maar ze heeft nu wel in de ochtend alleen al meer dan de helft van haar aanbevolen dagelijkse energieintake binnen. Als je teveel binnenkrijgt dan je verbrandt - en dat lijkt mij zeer aannemelijk in dit geval - word je dik(ker). En dat is niet gezond.

Dit is vergelijkbaar met de oneliner ā€˜gezonde vetten in avocado’s!!!’. Ook vam gezond vet word je dik als je er teveel van binnen krijgt.

14 likes

Mascha denkt zelf dat het 500 calorieƫn zijn zie ik in de comments

1 like

Die is gek! In mjn standaard ontbijt, magere kwark met frambozen en 2 eetlepels muesli zit al 300 kcal.
Ze heeft echt geen idee en kan zich er beter wat in verdiepen.

3 likes