Beutyblogtopic XL #5

Ik snap gewoon echt niet wat haar punt is dat ze met deze opmerking wil maken??

Nikki(e) is on top of her game.
Mas is t ermee eens MAAAAAR ze is een aantal jaar na mas begonnen.

Wat bedoelt de daar nou mee??

18 likes

Ik vind het toch wel een beetje tragisch dat de enige manier om succesvol te lijken, moet zijn om steeds je succes te benoemen en anderen daarbij neer te halen (?). Als anderen succes hebben, betekent dat niet dat jij ineens geen succes kan hebben. En daarnaast is deze ‘industrie’ al zo oud, dat je niet meer echt kan teren op dat jij de eerste was.

29 likes

Credits, ja ok. Goed, GOOD FOR YOU mas dat je jaaaaren eerder begonnen bent, maar nowhere near zo ver bent als nikkie.

15 likes

Precies. Want eigenlijk wil de het succes van nikkie downsizen omdat ze later begonnen is, :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: lackwekkonnnd.

Ik neem t mas ook niet kwalijk hoor dat ze zo late to the selderijsap party is.

2 likes

Ik heb even gekeken naar de uploaddatum van de eerste video van mascha en van Nikkie. 7 sep 2007 heeft mascha haar eerste video geĂŒpload, nikkie heeft haar eerste video geĂŒpload op 29 juni 2008.

ER ZIT NOG GEEN JAAR TUSSEN MASCHA!

34 likes

Ik vind het gewoon gĂȘnant om te lezen

4 likes

Omg ik kan die reclame en die meid met haar kledingkast niet uitstaan

:sob:

59 likes

Huh waar gaat dit precies over? Cynthia is toch (bijvoorbeeld, maar het lijkt me dat er ook anderen zijn?) rond dezelfde tijd begonnen en daar gaat het toch ook nog goed mee? Of bedoelt ze iets anders?

1 like

En ook nog eens haar naam verkeerd schrijven. Het is NIKKIE!

20 likes

ik vind het obsessed als je die informatie niet voor jezelf kunt houden, een persoon die dus mijn lunch gaat beoordelen zonder dat ik ernaar vraag.

1 like

Ik heb de rest hier ook gelezen maar ik snap de logica erin niet.
Het zal wel aan mij liggen

Lijkt wel Sanneke met haar ‘ben al 12 jaar youtuber!!!’. Ja, en?!?

1 like

Wordt het dan niet eens tijd dat Mas met pensioen gaat?

Het is eigenlijk treurig om te beseffen dat Massa haar eigen succes echt alleen kan onderbouwen met het feit dat ze de eerste was :face_with_hand_over_mouth: Dat kan inderdaad nooit meer iemand van haar afpakken, maar dat betekent in de verste verte niet dat ze ook (automatisch) de meeste ervaring zou hebben, of het grootste succes of wat dan ook.

Ik vind het knap dat ze na al die jaren nog steeds volle zalen trekt met haar video’s, maar dat ze nu zo doet alsof zij degene is naar wie iedereen (in de marketingsector) moet luisteren. Whuhahaha, laat me niet lachen.

21 likes

Ik blijf die titel ‘Nee is ook een woord’ van Cynthia zo gek vinden.

Heb echt het idee dat ze dit per ongeluk een keer in een insta story gezet heeft in plaats van ‘Nee is ook een antwoord’ en te koppig is om dat foutje toe te geven en er daarom maar op voort borduurt.

38 likes

Ik volgde een tijdje structuurjunkie op instagram en het enige wat de HELE dag voorbij komt zijn stories waarin ze reclame maakt voor die cursussen en planners van haar. En ook gewoon dezelfde stories herhalen en steeds ellenlange verhalen. Om gek van te worden. Ik had gehoopt op praktische tips om je planner in te delen bijvoorbeeld maar niets van dat.

@Sundance Ik krijg een error in mijn hoofd van die titel. Tuurlijk is nee een woord, hoezo zou het geen woord zijn?

4 likes

Haha, ik denk dan altijd dat zoiets wel niet meer waard zou zijn.
Ik kan ook zeggen: Deze appel zou ik normaal voor 50 euro verkopen, maar nu verkoop ik m voor een euro. Dan wil dat toch nog niet zeggen dat de appel 50 euro waard is, of zelfs een euro. Ik zou sowieso geen 50 e besteden aan een training van iemand die eigenlijk nergens echt verstand van heeft. Mag ze m duizend keer normaal voor 300 euro verkopen, ik vind het zelfs geen 50 waard.

Maar volgens mij trappen veel mensen daar wel in en voelt het echt alsof ze 250 euro besparen in plaats van 50 euro uitgeven.

15 likes

Als ze alleen de 49 had genoemd verwachten mensen er wss minder van omdat het zo goedkoop is. Bijv als je een zak friet koopt van 2 euro dan is het een portie voor 2 man ofzo. Maar als je een zak friet koopt van 15 euro voor 2 euro (dus 13 euro korting), dan krijg je genoeg friet voor een groot gezin. Je weet de originele waarde waardoor je beter weet wat je kan verwachten.

2 likes

ik zou het geloof ik geeneens zo’n goeie deal vinden om 49,- betaald te krijgen om er naar te moeten kijken

7 likes