‘Ik was eerder!’ is ook het gene waar ze het van moet hebben, haar content lijkt al heel lang nergens meer op.
Net thuis van werk en nu op de bank, even lekker de vlog van Mas kijken. Ben benieuwd waar het vandaag over gaat.
Dit snap ik nooit zo goed. Zou best kunnen dat ze haar lippen weer heeft laten doen, want fillers moet je bijhouden, je lichaam breekt het langzaam af. We weten nu toch allemaal wel dat ze al jaren fillers heeft?
Ik krijg echt mega creepy vibes van de instanaam van Gregors account voor analoge foto’s (sayhellotomylittlecam)
Mijn hoofd maakt hier ook steeds hele andere dingen van
Haha same. Ik begrijp ook nog steeds niet wat hij nou wil met dat account. Het lijken uiteindelijk toch weer allemaal digitale foto’s met een lillek filter er overheen. Hipsters hebben dit soort fotografie echt verpest met hun digitale nepperts.
Ik was helemaal klaar om analoge fotografie te gaan verdedigen maar ik keek net even op dat account en het is wel hele gare wegwerpcamera-meuk inderdaad, daar kan ik ook niks meer van maken 🤷
Bij de naam “say hello to my little cam” kan ik alleen maar denken aan een gluurder die een verborgen cameraatje in een pashokje verstopt ofzo. Zo fout.
Ja nouja, niks ergs aan natuurlijk. Geef ook geen mening/oordeel in deze post. Is wel beutyblognieuws toch
Hoewel ik het niet mooi vind, Maarja NMSMVPE
Door jullie even haar ontbijt bekeken. Het houdt gewoon niet op met de ingrediënten! Looool.
Joh, zelfs Dwayne “the rock” Johnson kan hier een hele dag op teren.
Ik krijg ook echt kortsluiting in mijn hoofd van die titel. Maar misschien doet ze het bewust om later weer een cursus te verkopen tegen errors in je hoofd?
Lol, love Nikkie
Same. Ik heb ook een eetstoornis ‘gehad’, als iemand dit over mijn ontbijt zou zeggen dan zou dat echt wel problemen op kunnen leveren (ik geloof niet in 100% herstel). Ik zou mijn ontbijt dan ook niet snel op instagram zetten, maar als een collega een vervelend opmerking over mijn lunch zou maken dan zou ik daar echt wel even door van slag zijn.
Soms vind ik lipfillers mooi maar hier lijkt het of ze een poepje ruikt. Ze krijgt er zo een gekke trek bij haar neus van en een schaduwsnor.
Die hashtags slaan ook half nergens op, zal wel bij de briefing horen maar wie zoekt er op disaronnowearsdiesel…?
Worden zulk soort samenwerkingen niet vaak ruim van tevoren vastgelegd? Weet het niet zeker hoor en weet ook niet precies hoelang ze zwanger is maar misschien dat het al ingepland was voordat ze zwanger raakte? Of gewoon barre tijden inderdaad 🤷