Inclusief verantwoording waarom ze er perse nog een bij moet hebben
Haha ja ik heb het meeste doorgespoeld, ik kon het niet meer aan.
Ik vind het ook een lelijke lipkleur om mee over je liplijn te gaan, eigenlijk. Het steekt niet genoeg af tegen haar huid waardoor het zo een eczeemlook krijgt
Mijn broer staat zo op zijn groep4-schoolfoto. Hilarisch.
Mascha verkondigt altijd zo snel dat iets ‘helemaal het einde is’ en precies een dupe. In die video van vandaag, meid je hebt die string nog niet eens gepast en je maakt er een hele video van.
Heb dezelfde string, aanrader: kant, panter en knalroze haha
Hahaha dit vat het internet wel samen
“Ik heb geen kennis van waar dit over gaat maar ik heb er wel een mening over”
Wel credits dat je het eerlijk toegeeft
Momentje hoor!
Ik heb net mijn azijnwater op.
Vind dat zo lelijk. Nu heb ik zelf ook heel dun haar dus staat zo’n scrunchie mij sowieso al niet.
Is verder inderdaad een mooi kapsel maar niet met zo’n lomp elastiek inderdaad.
Ik snap daar ook niets van, het doet me denken aan kinderen van een jaar of 6. Zoiets:
Artikel van Emmy op Cynthia.nl van vandaag: Cynthia en ik zijn allebei heel benieuwd naar magnetische nepwimpers!
Vervolgens een artikel waarin alleen Emmy ze test, ze niet goed blijken en ze zich meerdere keren afvraagt of het alleen aan haar oogvorm ligt of dat het bij iedereen slecht werkt.
WAAROM hebben ze Cynthia die wimpers dan ook niet laten testen? Er zaten nota bene zelfs twee paar wimpers in die verpakking.
Ik vind echt niet dat alles altijd door twee personen getest moet worden, maar in dit geval waarin ze het zelf meerdere keren benoemen vind ik het echt heel vreemd dat ze dat niet gedaan hebben. Waarom laat je zo’n kans op meerwaarde liggen?
Was Cynthia te druk met het oefenen van ‘nee’ zeggen of uitwaaien op Terschelling?
Nu wil ik koekjes
Uiteraard want nee is ook een woord!
Zn nieuwe carrierrrrrrr
Ze gaat stoppen met haar blog! Blijft nog wel online en de video’s worden doorgelinkt. Misschien dat ze in de toekomst er nog wat mee wil doen, maar voor nu laat ze het zo.
Huh maar dit was toch al zo, ook al lang voordat ze een tijdje buiten beeld verdween? Video (nog) niet gezien hoor
Geen idee eigenlijk, volgens mij postte ze nog wel sporadisch een blog? In de video gaf ze aan dat ze het veel leuker vond om de producten meteen te gebruiken en niet na te hoeven denken of ze een product nog wil reviewen en dan eerst er nog productfoto’s te moeten maken.
En geef haar ook wel gelijk, waarschijnlijk liepen ook bij haar de bezoekers via de website terug en die bij de videos juist op
Dat was altijd wel superleuk aan llg. Dan had je gewoon 2 meningen.
Niet echt, ik keek net even en de laatste blogpost is van 3 juli 2018. De aankondiging dat ze zich niet meer wilde focussen op haar blog maar op haar youtube en instagram deed ze 6 juni 2018.
Ik was er in ieder geval niet vanuit gegaan dat ze nog iets met haar blog zou doen, behalve als ze dat expliciet zou aankondigen.
Ik snap het ook wel, sowieso toen ze de keuze maakte maar zeker na de burnout.
Serena vertelt in haar nieuwste video dat er nog een product van haar op de markt komt voor de Kerst. Ben benieuwd! Ze benoemde daarvoor al kort dat haar Stijlgids alweer 3 jaar geleden was. Dus misschien weer een boek?