Lijkt me niet. Dan had ze dat hele schrijfproces wel uitgebuit.
Scrunchies o.i.d. met glitters of velvet. gokje.
Ja klopt, maar ze zegt in haar video dat ze heel erg zoekende was naar een nieuw project.
Ik zat te denken aan haar tweede baby maar die wordt volgens mij net daarna verwacht.
Ik heb ooit voor iemand als zzper gewerkt en zij had een website in het Engels. Ze kocht ook zulke pakketen (blogposts, social media content) en die kon je dan een klein beetje bewerken en daarna online zetten. Heel apart.
Ik had me al helemaal voorbereid op diezelfde opening als Massa al jaaaaren doet. Zegt ze hey. Ipv hoi!. Omg. Is er dan verdomme niks meer heilig.
Essence ja! Gebruik die nog steeds haha, dus dat vond ik wel een goede zet
Wel heel handig als je continuĆÆteit wilt maar soms echt zo inspiratieloos bent. Alleen wel heel sneu als het kant-en-klare content is.
Nikkie(tutorials) nu bij ik hou van Holland. Leuk om haar eens op tv te zien
Neeee waarom heb ik dit gemist? Ik vind haar zo leuk op tv
Dat ik dit niet heb bedacht en verkoop. Ik heb ideeƫn genoeg.
Ahhh morgen even terug kijken! Deed ze het leuk?
de foefjes gaan een maand naar murica!
miami om precies te zijn. geen maand vakantie maar een maand digital nomad life. en target en walmart en ihop.
En oh my god dan gaan ze murican food kopen bij wallyworld en dan daadwerkelijk kunnen bereiden. En het zijn de kleine dingetjes he⦠elke dag starbies en een juice halen
hahaha ik zit echt net dat stukje te kijken, echt waar kijk ik naar.
naar 8 minuten foefs in de auto die letterlijk ZO EXCITED zijn hahaha sterkte!
Aaah lief dat ze dat over hebben voor hun kijkers!! Ze doen het natuurlijk allemaal voor ons
Ik zei het toch. Word daar echt een beetje moe van, digital nomad please doe normaal haha. Ze zullen echt wel gaan werken op vakantie dat zal maar om nou niet te doen alsof je gewoon een maand op vakantie bent vind ik zo scheef
Maar ze zijn toch al eerder een maand in Amerika geweest om te filmen?