Ja daar heb je ook wel weer gelijk in
Ze is 23/24 weken. Lijkt me ruim tijd genoeg voor zoân intents onnozele âsamenwerkingâ.
Of de samenwerking stond al voor ze zwanger was en ze hebben er deze twist aan gegeven.
Ik vind het vooral heel bijzonder hoe Mascha altijd over Beautygloss praat alsof het over next-level high-end emmy-worthy content gaat. Ook weer in de vlog van vandaag: âDit stukje in mân vlog is freestyle content, is totaal niet vergelijkbaar met Beautyglossâ. OkĂ© want filmen hoe je je rommelkast uitruimt of sushi eet (beide minimaal ge-edit) is natuurlijk op heel ander niveau.
âmaar der zit ook vaak genoeg een heel plan achter hoorâ. ik wacht nog op de dag dat dat online komt.
Haha ja, ze zei in dat stukje ook iets van âeigenlijk is dit gewoon mijn studioâ. Ehh, tis een kamer met 10 Ikea pax kasten erin en een make-uptafel? Zieke studio hoor!
Het is geen zieke studio, maar ze filmt daar wel dr videoâs dus in feite is het een studio.
De AH doet dit soms ook. Dan zijn de komkommers al weken 75 cent. Ineens komen de komkommers in de bonus: âTWEE VOOR 1,50!!â en dan hebben ze het normale prijskaartje van 75 cent vervangen door 1 euro.
In de vlog van vandaag. Mascha en Gregor hebben âzoiets leuks geboekt, het meest aangevraagde ooit (wat dat dan mag zijn geen idee - ik lees comments over vlogmas in Amerika?). Het is, in Gregorsâ woorden, geen vakantie maar ze gaan het wel erg naar hun zin hebbenâ.
Stay tuned om te zien dat het waarschijnlijk gewoon een vakantie is
Ik vind het echt fascinerend hoe mascha altijd met alle winden meewaait. Dan weer water met citroen en azijn, selderijsap, en dan in de vlog van vandaag weer kurkuma drinken
business trip naar murica is dan ook geen vakantie he.
Maar de protein fluff dan weer overgeslagen
Klinkt wel als iets voor haar haha. Recept: FLOEFFIE proteĂŻne
Ja maar ze gaan speciaal voor de kijkers op vakantie he, niet voor zichzelf!!
âThe world is my studioâ
Ik heb altijd het gevoel dat ze heel weinig kritisch nadenkt zelf en klakkeloos overneemt wat anderen haar vertellen. En dat verkondigt als de waarheid. Voor iemand die hoogopgeleid is vind ik haar echt weinig geven om bronnen en feiten en de afweging ervan.
voor mij ligt het probleem bij opmerking over een karige boterham vs een volledig uitgewerkt calorieënschema van een maaltijd die je in een vlog ziet. dat laatste vind ik obsessief en niet oke.
Ja, vind ik ook inderdaad. Dan zegt ze weer: ja ik heb ergens gelezen dat dit goed is voor je dus dat zal wel kloppen en nu ga ik het ook doen. Terwijl als je de reacties leest er veel mensen zijn die haar verbeteren (citroensap slecht voor je tanden, kurkuma zou peper bij moeten anders worden de goede bestanddelen niet opgenomen, etc.). En daar doet ze dan vervolgens niks mee
Het feit dat Mascha denkt dat haar nieuwe boek serieus gebruikt zou kunnen worden op marketing-Hboâs (zonder waarschijnlijk enige ondersteuning van wetenschappelijke theorieĂ«n) sluit hier ook mooi op aan.
Echt? Heeft ze gezegd dat ze dat denkt? Ik heb geen ervaring met hbo-studies en dus ook niet met boeken die daar gebruikt worden. Ook heb ik het boek van mas niet gelezen, maar het lijkt me toch dat de standaard wat hoger ligt?
Ze heeft het ook altijd over âeen vriend van me zei/vond/deedâ. Ik las ergens dat. Iemand vertelde me laatst. Etc.