Bij B kunnen ze haar boek vast goed gebruiken. Kan ze mooi lesgeven uit eigen werk.
Omg Mascha heeft nog een badjas van de Primark gekocht.
Krijgen we weer allemaal shopfilmpjes van de target,walmart,sephora. En vreetfilmpjes van de i-hop,pizzahut en aanverwante/soortgelijke zaken.
En dan bij voorkeur mukbangen in hun ārentalā zodat die lekker naar de frituur meurt voor de volgende huurder.
Jah Muricah!
Ja maar die andere valt vast helemaal uit elkaar aka er zit 1 mini gaatje in
De wereld zou een stukje langer meegaan als zij een kleermakerspon had.
Ik ben momenteel helemaal gefascineerd door de wijze waarop Debbie haar bovenlip bijtekent, sinds ze fillers in haar onderlip kreeg. Zover buiten de liplijn. Geen reclame voor haar beautyskills, de lipstick die ze promoot noch de cosmetisch arts die haar onderlip vulde.
Inclusief verantwoording waarom ze er perse nog een bij moet hebben
Haha ja ik heb het meeste doorgespoeld, ik kon het niet meer aan.
Ik vind het ook een lelijke lipkleur om mee over je liplijn te gaan, eigenlijk. Het steekt niet genoeg af tegen haar huid waardoor het zo een eczeemlook krijgt
Mijn broer staat zo op zijn groep4-schoolfoto. Hilarisch.
Mascha verkondigt altijd zo snel dat iets āhelemaal het einde isā en precies een dupe. In die video van vandaag, meid je hebt die string nog niet eens gepast en je maakt er een hele video van.
Heb dezelfde string, aanrader: kant, panter en knalroze haha
Hahaha dit vat het internet wel samen
āIk heb geen kennis van waar dit over gaat maar ik heb er wel een mening overā
Wel credits dat je het eerlijk toegeeft
Momentje hoor!
Ik heb net mijn azijnwater op.
Vind dat zo lelijk. Nu heb ik zelf ook heel dun haar dus staat zoān scrunchie mij sowieso al niet.
Is verder inderdaad een mooi kapsel maar niet met zoān lomp elastiek inderdaad.
Ik snap daar ook niets van, het doet me denken aan kinderen van een jaar of 6. Zoiets:
Artikel van Emmy op Cynthia.nl van vandaag: Cynthia en ik zijn allebei heel benieuwd naar magnetische nepwimpers!
Vervolgens een artikel waarin alleen Emmy ze test, ze niet goed blijken en ze zich meerdere keren afvraagt of het alleen aan haar oogvorm ligt of dat het bij iedereen slecht werkt.
WAAROM hebben ze Cynthia die wimpers dan ook niet laten testen? Er zaten nota bene zelfs twee paar wimpers in die verpakking.
Ik vind echt niet dat alles altijd door twee personen getest moet worden, maar in dit geval waarin ze het zelf meerdere keren benoemen vind ik het echt heel vreemd dat ze dat niet gedaan hebben. Waarom laat je zoān kans op meerwaarde liggen?
Was Cynthia te druk met het oefenen van āneeā zeggen of uitwaaien op Terschelling?
Nu wil ik koekjes
Uiteraard want nee is ook een woord!
Zn nieuwe carrierrrrrrr