Beutyblogtopic XL #5

Ze gaat stoppen met haar blog! Blijft nog wel online en de video’s worden doorgelinkt. Misschien dat ze in de toekomst er nog wat mee wil doen, maar voor nu laat ze het zo.

2 likes

Huh maar dit was toch al zo, ook al lang voordat ze een tijdje buiten beeld verdween? Video (nog) niet gezien hoor

Geen idee eigenlijk, volgens mij postte ze nog wel sporadisch een blog? In de video gaf ze aan dat ze het veel leuker vond om de producten meteen te gebruiken en niet na te hoeven denken of ze een product nog wil reviewen en dan eerst er nog productfoto’s te moeten maken.

En geef haar ook wel gelijk, waarschijnlijk liepen ook bij haar de bezoekers via de website terug en die bij de videos juist op :woman_shrugging:

Dat was altijd wel superleuk aan llg. Dan had je gewoon 2 meningen.

6 likes

Niet echt, ik keek net even en de laatste blogpost is van 3 juli 2018. De aankondiging dat ze zich niet meer wilde focussen op haar blog maar op haar youtube en instagram deed ze 6 juni 2018.
Ik was er in ieder geval niet vanuit gegaan dat ze nog iets met haar blog zou doen, behalve als ze dat expliciet zou aankondigen.
Ik snap het ook wel, sowieso toen ze de keuze maakte maar zeker na de burnout.

Serena vertelt in haar nieuwste video dat er nog een product van haar op de markt komt voor de Kerst. Ben benieuwd! Ze benoemde daarvoor al kort dat haar Stijlgids alweer 3 jaar geleden was. Dus misschien weer een boek?

1 like

Lijkt me niet. Dan had ze dat hele schrijfproces wel uitgebuit.

1 like

Scrunchies o.i.d. met glitters of velvet. gokje.

1 like

Ja klopt, maar ze zegt in haar video dat ze heel erg zoekende was naar een nieuw project.

Ik zat te denken aan haar tweede baby maar die wordt volgens mij net daarna verwacht.

3 likes

afbeelding

2 likes

Ik heb ooit voor iemand als zzper gewerkt en zij had een website in het Engels. Ze kocht ook zulke pakketen (blogposts, social media content) en die kon je dan een klein beetje bewerken en daarna online zetten. Heel apart.

Ik had me al helemaal voorbereid op diezelfde opening als Massa al jaaaaren doet. Zegt ze hey. Ipv hoi!. Omg. Is er dan verdomme niks meer heilig.

9 likes

Essence ja! Gebruik die nog steeds haha, dus dat vond ik wel een goede zet

1 like

Wel heel handig als je continuïteit wilt maar soms echt zo inspiratieloos bent. Alleen wel heel sneu als het kant-en-klare content is.

2 likes

Nikkie(tutorials) nu bij ik hou van Holland. Leuk om haar eens op tv te zien

9 likes

Neeee waarom heb ik dit gemist? Ik vind haar zo leuk op tv

Dat ik dit niet heb bedacht en verkoop. Ik heb ideeën genoeg.

1 like

Ahhh morgen even terug kijken! Deed ze het leuk?

de foefjes gaan een maand naar murica!

miami om precies te zijn. geen maand vakantie maar een maand digital nomad life. en target en walmart en ihop.

4 likes