Beutyblogtopic XL #5

Victoria’s secrets is toch al jaaaaaaaren Maschas fave?
Wel leuk om te kijken hoe ze gaat vechten voor een hoodie of zo.

3 likes

Black friday vergeet je!

Toen ze gingen roadtrippen tijdens hun honeymoon vond ik het echt zo leuk dat ze ook daadwerkelijk andere dingen deden dan vretten en shoppen.

3 likes

Ze moet toch ergens haar terugvluchtoutfit kopen?

Dat vind ik een van de ergerlijkste dingen die ze altijd doet, dan ben je al de hele jantering aan het vervuilen met je gevlieg, gekoop en gevreet en dan ben je nog te min om een van je 20 leggings en hoodies van PINK Victoria’s secret van huis mee te nemen want dan heb je een excuus om weer iets te kopen dat uiteindelijk maandenlang op de Vloer van je waskamer in een van je twee huizen ligt.

54 likes

Weer Amerika. Weer een maand shit shoppen voor ons. Jeetje meid. De views vallen weer tegen de laatste maanden zeker?

7 likes

Ja hard aan de bak in Muricah.

Misschien gaan ze een Amerikaanse wasmachine uitproberen in hun air bnb.
Bij voorkeur in een creepy kelder onder het appartementen complex.

Wel oppassen dat je je niet weer overwerkt

116 likes

We zijn betere contentcreators dan Mas en Krek

8 likes

Ik ga ze nu echt ontvolgen. Vrijdag climate strike, en nu zeker Miami Videos kijken… Denk het is nu echt genoeg geweest.

8 likes

Please no pushing :sob:

21 likes

Masha staat gewoon volledig buiten de werkelijkheid. Ik vond het eerder gewoon ontzettend frustrerend dat ze niet toe gaf dat ze een lui lekker leven heeft terwijl ze tonnen binnenharkt. Maar ik realiseer me nu dat ze waarschijnlijk oprecht denkt dat ze hard werkt.
Alles op eigen tempo en oppassen dat ze niet overwerkt raakt? Bizar.

7 likes

Ja en dat shirt dan dragen op black friday.

12 likes

Ik dacht, ga naar aanleiding van de berichten hier weer eens op Vloggloss kijken. ‘Let de voorpret begin’ :sob: :sob: :sob: Ik ben al weer weg

3 likes

“Content”

2 likes

Dus in plaats van thuis niets doen gaan ze een maand in Amerika niets doen, aangevuld met nommen bij ihop ( ik hoor de hysterische kreten al in de verte) en nog meer onnodige teringbende kopen.

Oké. Spannend.

12 likes

Ben wel mega excited om mas weer met regelmaat engels te horen praten met dr prachtige amerikaanse accent en dan vooral hoe ze de L uitspreekt.

giphy

15 likes

En daarna terug in NL: “what’s the word… ahhmm…” :rofl:

13 likes

Kolere. Ben even een weekendje weg en Massa overstijgt zichzelf in alle belachelijkheid.

8 likes

Ja net als sylvie meis, mn andere favoriet:

Meis vond dat niet om te lachen, maar gelukkig voelt ze zich steeds minder Nederlands: “ Hoooo, ja… Weet je, ik vond het een lichtelijk pesterig tintje hebben. Ik heb het eigenlijk niet zo gevolgd. Ik heb geen Nederlandse televisie en ik ken de meeste mensen ook niet die dat gedaan hebben, heel eerlijk, dus het zal me aan het eind van de dag een worst zijn. Zeg je dat zo in het Nederlands?

Kennelijk kent Meis de Nederlandse gezegdes ineens niet meer zo goed. “ Ja, het zal me een worst zijn klopt “, beaamde de verslaggeefster van RTL Boulevard.

Meis quasi-verbaasd: “ Ja? Oké! Ha ha ha!

De verslaggeefster: “ Wat goed, je kan het nog!

Meis: “ Ik kan het nog, Jezus!

18 likes