Beutyblogtopic XL #5

Haha doet me denken aan een meisje bij mij in de klas op te middelbare school die zei dat haar Engels zó veel beter was dan haar Nederlands omdat ze alleen maar Amerikaanse films en series keek. Soms wist ze woorden ook niet in het Nederlands want dat was ze aan het verleren, hihi.
Specialste snowflake van de klas.

57 likes

Dat kan ze zo goed omdat ze er een jaar heeft gewoond.

Bron: insider info. Weet bijna niemand.

15 likes

Behalve als je haar echt heeeeeeeeeeeeel lang volgt

14 likes

Ik heb best wel zin in de Miami vlogs eigenlijk en ik vind het ook wel goed dat ze een maand blijft. Als je toch vliegt, kun je beter maar zo lang mogelijk blijven toch?

Maar goed waarschijnlijk heb ik te hoge verwachtingen.

2 likes

Ik was wel teleurgesteld in de Bali vlogs, terwijl ik de honeymoonvlogs in Amerika wel echt leuk vond. Vond de 2e Las Vegas vlogs van datzelfde jaar als hun honeymoon ook al minder.
Ik heb dus niet te hoge verwachtingen hiervan.

1 like

Nou Miami beach heeft 25 Starbucks filialen, dus ze kunnen gewoon iedere dag naar een andere hoor.

38 likes

Ik heb zo onwijs veel zin in black friday (of eigenlijk black weekend), vanuit m’n luie stoel, onder het genot van een wijn en kaas, een wollen winterjas scoren met dikke, vette korting.

En ook zin in Murica vlogs. Kijk zo enorm uit naar hun avonturen…

1 like
1 like
1 like

Hahaha “excuse me… your HANDBAG is OOOPEN”

5 likes

Serena heeft 5 artikelen vanaf augustus. Wauw. Snap gewoon mezelf ook niet dat ik toch iedere keer weer op die site kijk :woman_shrugging:t3:. En ja ze was moe, had geen inspiratie, zwanger, druk. Maar jeetje, naar je vaste lezers toe vind ik dit best vreemd.

5 likes

Ik zag bij mijn Bloglovin’ ineens artikelen van LiveLifeGorgeous voorbijkomen, dus ik dacht, zijn Wil en Tien weer opnieuw begonnen? :scream: Zijn er dus blijkbaar twee meiden een beautyblog begonnen met dezelfde naam: http://livelifegorgeous.nl/ Kan me bijna niet voorstellen dat die meiden niet wisten dat dit eerst de blog van Willemijn en Martine was…

Edit: Het ziet er trouwens ook vrij nep uit zie ik nu… en de linkjes naar de social media werken ook niet…

2 likes

Hahaha ja die foto’s bij hun voorstelstukjes komen ook rechtstreeks van shutterstock. Aparrrrtttt

3 likes

Wat vreemd allemaal… Lijkt meer een soort studieproject.

3 likes

Was dit ook hun originele domeinnaam? Waarom hebben ze die niet gewoon aangehouden voor 1 eu per maand of zo…

2 likes

Ik kijk liever tien keer per dag deze videoclip dan de Miami-vlogs (L)

2 likes

Waar kan ik dit vinden???

Raar ja! Heb 't bedrijf ook gevonden. Er is best wat over die eigenaren te vinden. Zelfs het e-mailadres waar het mee geregistreerd is, aka de eigenaar. :face_with_monocle:

Nikkie heeft het 2e deel van de serie geplaatst en het is echt een stuk leuker/rustiger om te kijken. Knap hoe snel het haar lukt om de feedback op te volgen.

21 likes

Ja vind ik ook heel goed! De meeste youtubers verzinnen alleen maar smoesjes als ze kritiek krijgen. Zij laat i.m.o. zien dat ~content creëren~ weldegelijk een vak is.

18 likes