En oh my god dan gaan ze murican food kopen bij wallyworld en dan daadwerkelijk kunnen bereiden. En het zijn de kleine dingetjes he… elke dag starbies en een juice halen
hahaha ik zit echt net dat stukje te kijken, echt waar kijk ik naar.
naar 8 minuten foefs in de auto die letterlijk ZO EXCITED zijn hahaha sterkte!
Aaah lief dat ze dat over hebben voor hun kijkers!! Ze doen het natuurlijk allemaal voor ons
Ik zei het toch. Word daar echt een beetje moe van, digital nomad please doe normaal haha. Ze zullen echt wel gaan werken op vakantie dat zal maar om nou niet te doen alsof je gewoon een maand op vakantie bent vind ik zo scheef
Maar ze zijn toch al eerder een maand in Amerika geweest om te filmen?
Ze waren wel een paar weken naar Vegas gegaan “omdat wij de MURICA vlogs zo leuk vinden”.
Bali inderdaad dit jaar, maar naar Amerika volgens mij een aantal jaar geleden.
Toen hebben ze elke dag gefilmd en werd het Mascha allemaal te veel.
Wat @Quinoa ook zegt dus
Je staat toch wel echt megaver van de realiteit af als je een maand eten en shoppen in Amerika niet als vakantie ziet.
Iemand help deze mensen!
Ik snap wel wat ze bedoelt. Als je in de dagelijkse leven bezig bent met video’s maken en editten en dit ook gaat doen op een andere plek voelt dat als werk. Maakt toch geen verschil dat ze dat in de VS doen en ook dingen doen waar ze van genieten. Er een video over maken en die bewerken is werk. Alleen maar fijn trouwens dat ze dat werk dus ook zo leuk vinden.
Als ik naar het buitenland zou gaan om les te geven, al is dat een uur per dag, ga ik toch ook om te werken. Hoe leuk het ook is, het is werk.
to each his own… ik zit nog liever een maand met Giel Beelen op een eiland dan 1 dag black friday shoppen.
wow
Ik kan alleen maar denken bij die lange vakanties van Mascha: arme katten die thuis zitten. Ik zou ze ook zo erg missen.
Mascha: hoe tof zou het zijn als we dit ieder jaar doen? Maar dan steeds in een andere stad in MURCA?
Hoe ver van de realiteit staan deze mensen, wauw
Als ze dan is een hele arme stad doen en de mensen en daklozen zouden helpen. Maar nee heeeeeey big spender living da large murican life.
Ja dit zei iemand in de comments ook zag ik. Mee eens, als je daar toch een maand zit met al je centen doe er dan tenminste nog een keer iets mee waar je anderen mee helpt. Maar voor hun draait alles om eten en zoveel mogelijk dingen kopen
Eerlijk, het is toch supervet om voor werk een maand in Amerika te wonen??
Helaas met mijn werk geen optie, maar als de optie er zou zijn dan zou ik het ook willen doen.
Heel eerlijk kijk ik ook nu al uit naar de murica vlogs! Gaat er ook eindelijk weer eens wat gebeuren in de vlogs…
Ik heb me maar vast afgemeld bij beuty en vloggloss, nu écht klaar mee.