weet je wat Aranka op haar site postte na haar eerste werkweek bij haar nieuwe werkgever?
“Ik werk een week vooruit en ben daarna kapot. Mijn leven hiervoor was echt een luilekkerleventje, ik ben me dat nu heel erg bewust”.
weet je wat Aranka op haar site postte na haar eerste werkweek bij haar nieuwe werkgever?
“Ik werk een week vooruit en ben daarna kapot. Mijn leven hiervoor was echt een luilekkerleventje, ik ben me dat nu heel erg bewust”.
Als het net als die maand “werken” in Bali wordt zou ik niet teveel hoop hebben op spannende content.
Wanneer gaan ze?
Ze gingen toch minder vliegen? Dat voornemen is ook snel in de ijskast gezet.
Ze komen met Black Friday aan en dat is eind november
Ja of dat ze met hun eigen ogen de gevolgen voor de aarde kunnen zien en dit over kunnen brengen op hun vele volgers. Bijvoorbeeld een reis naar Spitsbergen.
Ze willen serieus een video gaan maken over hoe ze diepvriesmaaltijden van Walmart gaan bereiden???
Ze doen het allemaal voor ons he!
Lieve kijktubekindertjens!
En ze gaan vrij sober want ze hebben air b&b zodat ze echt de Murican lifestyle kunnen leven.
Het moet wel zo want ze hebben tenslotte dubbele lasten in 020 en dat wel twee jaar lang!
Wees daar maar heel dankbaar voor want we krijgen hoog kwalitatieve beelden van de black friday waar Mascha en Gregor met blauwe ogen en bloedneuzen gaan vechten voor een goeie deal!
Ik zie ze al rollen in hun jaren 90 outfits.
Ja maar ze zegt blijkbaar dat ze naar Amerika gaat voor werk, niet voor vakantie. Terwijl haar werk er op geen enkele manier om vraagt dat ze daarheen gaat, video’s maken zou ze net zo goed thuis kunnen doen.
Als jij les gaat geven in het buitenland, maar je doet dat via webcam aan je leerlingen thuis dan kun je best zeggen dat je daar werkt, maar niet dat je voor je werk naar het buitenland gaat toch? Hmm, beetje krom voorbeeld misschien haha
Ja dat dus inderdaad
Echt zonde, je zou zo veel interessants kunnen laten zien met zoveel geld en geen verplichtingen in je leven.
Je zou naar wat onbekendere staten kunnen, naar een van de honderden natuurparken, naar rare musea, whatever. Ik zou echt alles willen zien, maar we krijgen sowieso alleen de airbnb van binnen, de uber van binnen, fastfoodrestaurants en malls.
Vind de eerste week werken /studie altijd dood vermoeiend. Wel leuk, maar kan dan elke avond wel om 8 uur naar bed. Zoveel nieuwe mensen en indrukken… En een half jaar later verveel ik me en gebeurd er te weinig nieuws.
Maar inderdaad super dat ze het direct toegeeft.
Victoria’s secrets is toch al jaaaaaaaren Maschas fave?
Wel leuk om te kijken hoe ze gaat vechten voor een hoodie of zo.
Black friday vergeet je!
Toen ze gingen roadtrippen tijdens hun honeymoon vond ik het echt zo leuk dat ze ook daadwerkelijk andere dingen deden dan vretten en shoppen.
Ze moet toch ergens haar terugvluchtoutfit kopen?
Dat vind ik een van de ergerlijkste dingen die ze altijd doet, dan ben je al de hele jantering aan het vervuilen met je gevlieg, gekoop en gevreet en dan ben je nog te min om een van je 20 leggings en hoodies van PINK Victoria’s secret van huis mee te nemen want dan heb je een excuus om weer iets te kopen dat uiteindelijk maandenlang op de Vloer van je waskamer in een van je twee huizen ligt.
Weer Amerika. Weer een maand shit shoppen voor ons. Jeetje meid. De views vallen weer tegen de laatste maanden zeker?