Was dit ook hun originele domeinnaam? Waarom hebben ze die niet gewoon aangehouden voor 1 eu per maand of zo…
Ik kijk liever tien keer per dag deze videoclip dan de Miami-vlogs (L)
Waar kan ik dit vinden???
Raar ja! Heb 't bedrijf ook gevonden. Er is best wat over die eigenaren te vinden. Zelfs het e-mailadres waar het mee geregistreerd is, aka de eigenaar.
Nikkie heeft het 2e deel van de serie geplaatst en het is echt een stuk leuker/rustiger om te kijken. Knap hoe snel het haar lukt om de feedback op te volgen.
Ja vind ik ook heel goed! De meeste youtubers verzinnen alleen maar smoesjes als ze kritiek krijgen. Zij laat i.m.o. zien dat ~content creëren~ weldegelijk een vak is.
ik zit ook te kijken en denk hoe leuk zou zij zijn in de green room van songfestival, gun het haar en mijzelf.
Jaaa lijkt mij ook te gek als ze er iets mag doen!
Haha debbie is zo schaamteloos
Dat ze hiermee nog geld verdient, zo bizar.
En wel beloftes doen met een schema, waar ze zich vervolgens maar 1 dag aan houdt.
Volgens mij leeft ze van gesponsorde Instagram-posts, van kindervoeding tot aan alcohol, volgens mij wil die meid voor alles wel reclame maken. Zolang het maar niet teveel tijd en moeite kost en voldoende geld oplevert.
WoW jessie!
Waddup metadata groene extreme bruine hoofd.
Vind overigens wel tof van der dat ze haar ding doet. En schijt heeft.
Hahaa weet niet precies de naam van de video maar was een soort storytime over haar tijd in Amerika. Denk minimaal 5 jaar geleden gepost
Never forget.
Of een prop uit je oor plassen? Was toch ook een ding van krikkel?
Maar echt, zelfs de reisvlogs zijn saai tegenwoordig (laatste x muricah, bali). Die sla ik nu zelfs maar over. Wel leuk voor hen hoor; luilekkerleventje als freelance makelaar… oh wait.
Door deze tweet ben ik eens gaan kijken en Sheling is inderdaad opeens verdwenen… zo apart? Staan ook allemaal bezorgde berichtjes onder haar laatste post.
Huh wat raar?? Ik besef me nu pas dat ik haar al tijden niet meer heb zien langskomen.
Ja, inderdaad! Als je in de reacties kijkt zie je ook langzaam mensen die eerst gewoon vragen of alles goed gaat, en dan naarmate de tijd vordert steeds bozer worden, en vinden dat ze hun in de steek laat, en dat ze verantwoordelijkheid moet afleggen, alsof ze iets verkeerd gedaan heeft?
Wel interessant om door te lezen.
De titel van Mas haar vlog: over calorieën tellen bij recepten in de vlogs.
Ik kijk haar video’s nooit maar ik heb zo’n gevoel dat ze hier meegelezen heeft.