Beutyblogtopic XL #5

Hahaha kun je niet ergens je eigen forum oprichten waar je ons dan zwart maakt? Het zet hier geen zoden aan de dijk zoals je merkt.

6 likes

Ga alsjeblieft allemaal door op deze Villa Volta tour want dit maakt echt mijn dag :grin:

6 likes

Ok. Ze heeft er wat in de vlogs over gezegd. Het is dus over. Ontbijt lekker wat je wilt. Je weet zelf wat goed voor je is en wat niet.
are_we_done_john_oliver

15 likes

Vind je ook dat bijvoorbeeld schoolartsen dit gewoon voorbij moeten laten gaan als ze overgewicht signaleren? Of huisartsen?

3 likes

Haha precies dit. Ik hoorde het Hugo al helemaal zeggen

1 like

Een bokkenpootjes mukbang!!!
En de cover van het boek van Noor dat op de bokkerijder lijkt

15 likes

Dit heeft lang geduurd zeg

12 likes

ASMR gloss seriously :sob:

5 likes

stahp.

3 likes

Tijd om Kotsgloss te registreren.

38 likes

Wat een trieste manier van om abonnees vragen zeg

4 likes
Samenvatting

Niet per se, maar dat is toch niet te vergelijken?

Ik vind een schoolarts wiens werk het is om kinderen te begeleiden bij een gezonde levensstijl iets totaal anders dan de huidige cultuur van fatshaming die online en in het echte leven plaats vindt. Bij het eerste gaat het om een professional die, als het goed is, bij bepaalde signalen doorvraagt waar deze vandaan zouden kunnen komen en zo in overleg met de ouders, eventueel, een behandelplan opstelt of een doorverwijzing geeft.

Daar tegenover staat een grote groep mensen die “maar dik/dun zijn is ongezond” als argument gebruikt om (online) wildvreemden, die hier niet om gevraagd hebben, te shamen. Ik geloof bij het gros van de mensen die dat als argument gebruikt gewoon niet dat ze serieus bezorgd zijn om de gezondheid van vreemden op het internet. Het is gewoon een verkapte manier om iemand te shamen onder het mom van “maar ik heb het beste met de mensheid voor.” Dat is iets totaal anders.

Daarnaast neem ik aan dat arts pas actie onderneemt als er indicaties zijn voor gezondheidsproblemen, die hen/hij/zij van dichtbij ziet. Dit is wederom bij die groep vreemden niet aan de orde, ze staan er niet dichtbij, en daarnaast kunnen ze helemaal niet weten of iemand ongezond is of niet. Er bestaan gezonde en ongezonde dunne mensen, er bestaande gezonde en ongezonde mensen met een gemiddeld postuur, en er bestaan gezonde en ongezonde dikke mensen. En alles daar tussenin.

1 like

Ik krijg echt de verkeerde kriebels van ASMR maar dat eerste filmpje kom ik gewoon echt niet verder dan 8 seconden. Dat gesmak, die herhaling. Brrrrrrr.

Als ik vloggloss/beautygloss nog zou volgen, zou ik het dus ook heel chill vinden dat ze er een apart kanaal van maakt, want dan hoef ik het in elk geval niet meer tegen te komen.

5 likes

Hahaha mean older sister does your makeup. Ik ga stuk :joy:

1 like

Hahahaha. Volgens mij sterft de geldboom van haar andere kanalen langzaam af. Dan ga je rare dingen proberen.

Ja maar met asmr verdien je op YouTube bijna niks omdat er geen reclames in zitten, dus dan verdient ze er alleen aan als ze samenwerkingen doet.

1 like

Smakken met bubblicious en lekker kraken met lays.

1 like

Ik vind dit heerlijk

‘lol random photo’… ik lees het als ‘denk maar niet dat ik dit/je serieus neem’. maar misschien begrijp ik het verkeerd en is het bestudeerde nonchalance.

2 likes

Ik wil mensen slaan als ik die filmpjes hoor. Dat lijken me niet de juiste gevoelens die ik hoor te krijgen van die filmpjes toch?

10 likes