Beutyblogtopic XL #5

Zo zie ik er ook uit als ik mijn huidkleurige panty tot mijn oksels optrek.
Is dit new fashion dear?

9 likes

Ik heb wel eens per ongeluk zo’n video opgezet die wel reclame had. Werd ik midden in mijn relaxmodus wakker geschud door een of andere reclame van GRAMMARLY!!

4 likes

Hahahaha ik ook, ben daar ook altijd bang voor als ik zo’n relaxvideo op zet dus doe het maar niet meer

Als ik die laatste storie zie… Volgens mij heeft ze 'm echt nog gekocht ook? :scream::joy:

1 like

Het is een soort mummiepak, maar ik vind het tegelijkertijd ook wel weer mooi :thinking:

Yep hahaha ze heeft zich niet tegen gehouden door de uitslag van de poll.

1 like

Waarom dan zo’n poll als het je toch geen fuck boeit Debbie :mad:

2 likes

Ik probeer een gelegenheid te bedenken waarvoor zo’n jurk leuk en gepast zou zijn maar ik kom er niet uit :sweat_smile: Verder lijkt t me zo oncomfortabel als je tepels samen met twee minitouwtjes de verantwoording moeten dragen om het geheel omhoog te houden.

7 likes

Ik ben wel jaloers op Debbie’s figuur, zeg.

Een Mascha-ASMR kanaal is echt het allerlaatste dat ik zou volgen. Ik voel een soort van irrationele, interne woede als ik haar hoor ASMR-en.

4 likes

dat komt misschien doordat ze ALLES fout doet?

2 likes

Het koffieapparaat ook :dizzy_face:
(Ik houd het niet kijken goed vol maar dit is echt in mijn geheugen gegrift)

2 likes

Heb je meer of vaker geluid-issues? Dat wordt nog wat in het vervolg van je hele levenscarriere :slight_smile:

Ik heb dat ook! Voor de vlogs nooit geen last van gehad. Maar nu des te meer. Als ik iemand mmm hoor doen tijdens het eten Heb ik al geen eetlust meer

1 like

Precies dit!!! Die fucking rietjes :expressionless:

1 like

De hatelijke :slight_smile: doet echt nooit goed.

1 like

Passieve agressie :slight_smile:

Zo stom want op mijn telefoon ziet die :slight_smile:emoticon er zo anders uit.
Veel vriendelijker haha
afbeelding

13 likes

Cynthia heeft een blogpost online gezet waarin ze bevestigt dat ze minder blogt en meer op andere dingen gaat focussen.
Ik vind het fijn dat ze het benoemt, want ik vind het altijd storend als bloggers ineens minder gaan posten of dingen veranderen zonder dat tegen hun lezers te zeggen.
Hoewel ze meerdere keren zegt dat ze niet stopt, voelt dit wel als het begin van het einde voor weer een blog.

2 likes

Deze ook niet.

1 like

Ja plus er komt gewoon weg vrij voor mensen die er wel plezier uit halen en er moeite in willen steken. Die verdienen die samenwerkingen veel meer dan een Mascha die gewoon geen kut uitvoert voor een samenwerking/gekregen/gesponsord/ad/whatever.

2 likes