Beutyblogtopic XL #5

Nou unboxen van al die troep kost wel veel tijd.
Dat doet ze dan wel trouw op video zodat de producten in ieder geval “gezien” zijn en zo makkelijk kan cashen.
Best slim.

1 like

Ja heel slim maar vind niet per se dat zo’n product in 30 seconden echt goed uitkomt. Snap dat het zo’n bedrijf bijna niets kost en Mas veel bezoekers heeft waardoor het hun alsnog wat oplevert maar vond het zonde omdat er genoeg kleine blogs/YT’ers er wel veel tijd in zouden steken.

Vond deze zin ook weer zo typisch Cynthia:

‘Hoeveel bezoekers heb je op je blog?’ vroeg Taco.

‘150.000 ongeveer, per maand.’

Ik hoorde veelstemming ‘wow’ uit het publiek. Veel bezoekers ja.

Maar goed misschien komt dat gewoon omdat ik eigenlijk alles wat zij zegt per definitie onsympathiek vind en dat is meer mijn probleem dan het hare haha. But still

36 likes

BEC, Bloggers eating crackers!

9 likes

Bizar veel is dat! Ik probeer me wel eens voor te stellen hoe het is als al mijn unieke bezoekers per maand voor de deur zouden staan en dan zit ik al zo: :flushed::scream::grin:

Zij heeft er gewoon 100x zoveel. Dat zijn écht heel veel mensen!

1 like

Wat is jouw blog? Of post je anoniem?

Nee hoor! Dit is ‘em. Ik post m’n blogs ook wel eens in het blogtiptopic hier :blush:

2 likes

hoeveel procent van de bevolking is 150.000? ik kan niet rekenen.

0,83,333% is dat. :see_no_evil: Sorry ik vind breuken super leuk haha.

5 likes

Ik deel die mening ook…

Ik heb misofonie. Dus Mascha’s ge-mmmm e.d. maakt ook in mij echt het Kwaad los (gelukkig alleen intern). Maar buiten dat het - vooral voor jezelf - niet zo’n fijne afwijking is, is het prima te combineren met een normale ‘levenscarrière’ hoor, lol.

5 likes

Volgens mij moet apple echt niet zo een acties doen met influencers. Denk dat je gewoon veel video’s ziet omdat het goed bekeken video’s zijn dus veel kliks dus veel moneyzzz oplevert

Ja, ok het kan natuurlijk wel want mij was het eigenmijk ook ontgaan dat er een nieuwe iphone is uitgekomen. En inderdaad die prijs is echt niet meer normaal, vraag mij soms echt af waar dat ooit gaat eindigen.

1 like

Ooh please tell me, welke zijn nog over? Want na alle gestopte (of minderende) (beuty)bloggers heb ik een enorm tekort aan lekkere blogjes om te lezen. Ik ben niet zo’n kijker, meer een lezer.

Influencers kunnen hun iPhone/ kosten verbruik als zakelijke kosten opgeven aan de belasting.

1 like

Is a cup of life nog actief bezig?

Zo leuk om dit filmpje te zien! Ik keek haar tutorials altijd. Vooral die romantische look en die look voor naar het pretpark waren mijn favo

4 likes

Ooooh vet leuk om te zien, heb haar al heeeel lang niet gekeken, maar de romantic valentine look was zeker 1 van mn favorieten!!

Ik trok alleen die harde s-klank zo slecht :expressionless:

1 like

Zij is leuker dan James Charles of Jaclyn Hill.
Die kan ik niet pruimen vanwege hun irritante overschreeuwende manieren.

1 like

Daar kies je er ook twee om haar mee te vergelijken :joy: