Beutyblogtopic XL #5

Dat je heerlijk chill een asmr video kijkt en er ineens KEIHARD zo’n vaginale schimmel reclame tussendoor komt

39 likes

Wat erg dit :joy: Heb 3x moeten pauzeren om te cringen

1 like

Ok, snap je punt hierin wel.

Overigens is het wel zo dat artsen screenen op overgewicht, omdat het meer risico met zich meenbrengt. Dat betekent ook (juist!) dat mensen worden aangesproken als ze (nog) gezond zijn maar wel te zwaar. In het kader van preventie, beter voorkomen dan genezen. Dus nee, er wordt niet pas ingegrepen als er al gezondheidsproblemen zijn. Bovendien is gezondheidsprobleem nogal moeilijk te definiëren als je er over nadenkt, omdat veel over een bepaalde tijd ontwikkelt. Er is vaak geen omslagpunt gezond of niet meer gezond. Daarom denk ik dat het wel terecht is dat in kader van preventie ook mensen worden meegenomen die nog niet evident ongezond zijn. beter voorkom je een hartaanval/slechte gewrichten als dat nog kan, en iemand nog geen last heeft, vind ik.

6 likes

Nog geen MukbangGloss? Dan ga ik nu alle variaties daarop claimen (issa joke) :sweat_smile:

Waar is dat gifje van Fred van Leer die zegt “dat het past, betekent niet dat het staat”.

63 likes

Zelfs passen vind ik hier dubieus.
Ze ziet er uit als een rups / vlinder die op het punt staat uit zijn cocon te barsten.

35 likes

Haha dit ja. Ik moest meteen denken aan een leverworst die half uitgeknepen wordt.

36 likes

Ik weet niet zeker of jullie het hier al over gehad hebben, maar ik kijk net de 2e Nikkie 2 the rescue en ik vind het zozozo tof dat ze meteen iets gedaan heeft met de feedback op de 1e aflevering.
Deze aflevering is echt veel rustiger geedit en fijner om naar te kijken.

Volgens mij had ze het over deze feedback en aanpassing die ze voor afl 2 wilde doen in de 60/6 min video.
EDIT: de feedback die ze besprak was dus dat mensen het heel druk en chaotisch vonden

17 likes

Zo zie ik er ook uit als ik mijn huidkleurige panty tot mijn oksels optrek.
Is dit new fashion dear?

9 likes

Ik heb wel eens per ongeluk zo’n video opgezet die wel reclame had. Werd ik midden in mijn relaxmodus wakker geschud door een of andere reclame van GRAMMARLY!!

4 likes

Hahahaha ik ook, ben daar ook altijd bang voor als ik zo’n relaxvideo op zet dus doe het maar niet meer

Als ik die laatste storie zie… Volgens mij heeft ze 'm echt nog gekocht ook? :scream::joy:

1 like

Het is een soort mummiepak, maar ik vind het tegelijkertijd ook wel weer mooi :thinking:

Yep hahaha ze heeft zich niet tegen gehouden door de uitslag van de poll.

1 like

Waarom dan zo’n poll als het je toch geen fuck boeit Debbie :mad:

2 likes

Ik probeer een gelegenheid te bedenken waarvoor zo’n jurk leuk en gepast zou zijn maar ik kom er niet uit :sweat_smile: Verder lijkt t me zo oncomfortabel als je tepels samen met twee minitouwtjes de verantwoording moeten dragen om het geheel omhoog te houden.

7 likes

Ik ben wel jaloers op Debbie’s figuur, zeg.

Een Mascha-ASMR kanaal is echt het allerlaatste dat ik zou volgen. Ik voel een soort van irrationele, interne woede als ik haar hoor ASMR-en.

4 likes

dat komt misschien doordat ze ALLES fout doet?

2 likes

Het koffieapparaat ook :dizzy_face:
(Ik houd het niet kijken goed vol maar dit is echt in mijn geheugen gegrift)

2 likes

Heb je meer of vaker geluid-issues? Dat wordt nog wat in het vervolg van je hele levenscarriere :slight_smile: