Ik heb dat ook! Voor de vlogs nooit geen last van gehad. Maar nu des te meer. Als ik iemand mmm hoor doen tijdens het eten Heb ik al geen eetlust meer
Precies dit!!! Die fucking rietjes
De hatelijke doet echt nooit goed.
Passieve agressie
Zo stom want op mijn telefoon ziet die emoticon er zo anders uit.
Veel vriendelijker haha
Cynthia heeft een blogpost online gezet waarin ze bevestigt dat ze minder blogt en meer op andere dingen gaat focussen.
Ik vind het fijn dat ze het benoemt, want ik vind het altijd storend als bloggers ineens minder gaan posten of dingen veranderen zonder dat tegen hun lezers te zeggen.
Hoewel ze meerdere keren zegt dat ze niet stopt, voelt dit wel als het begin van het einde voor weer een blog.
Ja plus er komt gewoon weg vrij voor mensen die er wel plezier uit halen en er moeite in willen steken. Die verdienen die samenwerkingen veel meer dan een Mascha die gewoon geen kut uitvoert voor een samenwerking/gekregen/gesponsord/ad/whatever.
ik lees hier altijd “bezoeken”.
Nou unboxen van al die troep kost wel veel tijd.
Dat doet ze dan wel trouw op video zodat de producten in ieder geval “gezien” zijn en zo makkelijk kan cashen.
Best slim.
Ja heel slim maar vind niet per se dat zo’n product in 30 seconden echt goed uitkomt. Snap dat het zo’n bedrijf bijna niets kost en Mas veel bezoekers heeft waardoor het hun alsnog wat oplevert maar vond het zonde omdat er genoeg kleine blogs/YT’ers er wel veel tijd in zouden steken.
Vond deze zin ook weer zo typisch Cynthia:
‘Hoeveel bezoekers heb je op je blog?’ vroeg Taco.
‘150.000 ongeveer, per maand.’
Ik hoorde veelstemming ‘wow’ uit het publiek. Veel bezoekers ja.
Maar goed misschien komt dat gewoon omdat ik eigenlijk alles wat zij zegt per definitie onsympathiek vind en dat is meer mijn probleem dan het hare haha. But still
BEC, Bloggers eating crackers!
Bizar veel is dat! Ik probeer me wel eens voor te stellen hoe het is als al mijn unieke bezoekers per maand voor de deur zouden staan en dan zit ik al zo:
Zij heeft er gewoon 100x zoveel. Dat zijn écht heel veel mensen!
Wat is jouw blog? Of post je anoniem?
hoeveel procent van de bevolking is 150.000? ik kan niet rekenen.
0,83,333% is dat. Sorry ik vind breuken super leuk haha.
Ik deel die mening ook…
Ik heb misofonie. Dus Mascha’s ge-mmmm e.d. maakt ook in mij echt het Kwaad los (gelukkig alleen intern). Maar buiten dat het - vooral voor jezelf - niet zo’n fijne afwijking is, is het prima te combineren met een normale ‘levenscarrière’ hoor, lol.