Volgens mij moet apple echt niet zo een acties doen met influencers. Denk dat je gewoon veel video’s ziet omdat het goed bekeken video’s zijn dus veel kliks dus veel moneyzzz oplevert
Ja, ok het kan natuurlijk wel want mij was het eigenmijk ook ontgaan dat er een nieuwe iphone is uitgekomen. En inderdaad die prijs is echt niet meer normaal, vraag mij soms echt af waar dat ooit gaat eindigen.
Ooh please tell me, welke zijn nog over? Want na alle gestopte (of minderende) (beuty)bloggers heb ik een enorm tekort aan lekkere blogjes om te lezen. Ik ben niet zo’n kijker, meer een lezer.
Influencers kunnen hun iPhone/ kosten verbruik als zakelijke kosten opgeven aan de belasting.
Is a cup of life nog actief bezig?
Zo leuk om dit filmpje te zien! Ik keek haar tutorials altijd. Vooral die romantische look en die look voor naar het pretpark waren mijn favo
Ooooh vet leuk om te zien, heb haar al heeeel lang niet gekeken, maar de romantic valentine look was zeker 1 van mn favorieten!!
Ik trok alleen die harde s-klank zo slecht
Zij is leuker dan James Charles of Jaclyn Hill.
Die kan ik niet pruimen vanwege hun irritante overschreeuwende manieren.
Daar kies je er ook twee om haar mee te vergelijken
Die romantische look was ook mijn favoriet haha! Heb haar videos zo vaak gekeken leuk om dit filmpje te zien!
Diana neem YT ook niet meer zo serieus, lijkt het. Of ligt dit aan mij?
Van Disfordazzle? Ik dacht juist dat zij het de laatste tijd weer een beetje opgepakt had met verhuisvlogs etc.
1 verhuisvlog per week terwijl ze eerst 1 vlog + een ander soort video per week deed (wat ik ook al weinig vond). Vind haar kanaal echt niets meer aan
Precies!
Ja en dan om ff te zeiken… als ik “verhuisvlog” zie staan dan verwacht ik iemand die laat zien dat die verhuisd en wat daarbij komt kijken. Niet iemand die de halve vlog filmt dat ze op een festival is.
Ja maar alle spon moet tussendoor ook nog ff verwerkt worden natuurlijk
Mascha vergelijkt haar 20 backup mascara’s met heel veel rollen wc papier in de kast hebben staan, dat Gooi je ook niet weg.
Ja want je hebt echt mascara nodig. Echt een van de eerste levensbehoeften naast sanitaire voorzieningen. Vraag maar aan Unicef
Hmm, klopt maar ze is er altijd al met periodes heel laks in.
En het is al lang geleden maar ze is vroeger bijvoorbeeld ook deeltijds gaan studeren omdat een studie combineren met één video in de week echt ‘veel te pittig’ was. Ze neemt zo nu en dan even een soort pauzes lijkt wel.
Ik ken geen andere vlogger die zo vaak besluit “even niet te filmen omdat ze echt eventjes tijd voor zichzelf nodig heeft”, “de rest van de avond niet meer aan filmen is toegekomen”, of “niet gefilmd heeft dit weekend omdat ze even zichzelf terug moest vinden”.
Ze lijkt, ondanks een thuiskantoor en een gehuurd kantoor op locatie vrijwel niets uit te voeren. Of dat laat ze in ieder geval niet in de vlogs zien.
Ik vermoed dat dit niet helemaal waar is omdat ze natuurlijk sowieso die collecties voor Kruidvat heeft waar ze denk ik zelf best veel tijd in steekt. Maar dit laat ze totaal niet zien, dus misschien is er wel meer dat ze wel doet maar ze niet laat zien. Ik snap trouwens best dat ze bepaalde dingen privé of achter de schermen wil houden maar het komt altijd nogal gemakzuchtig over en maakt de vlogs (de enige video’s die ze de laatste tijd nog maakt) er niet interessanter op. Terwijl ze nog steeds zoveel potentie heeft.
Ik ben ook benieuwd of die housewarming nou in de volgende vlog zit, natuurlijk hoeft ze dat niet te laten zien als ze dat privé wil houden maar Bonnie (die te gast was) heeft het wel gefilmd en op haar kanaal gezet, dus een beetje vreemd voelt het zo wel.
Het enige dat je in haar vlogs ziet is nu dan verhuizen, maar verder is het alleen maar in koffietentjes werken (wat dat werken dan ook in mag houden), etentjes buiten de deur en kleuren in dr planner. Als ik dan hoor dat ze minder video’s gaat maken omdat ze te druk is denk ik alleen maar wtffffffffff.