Intussen leeft ze wel heel sober volgens eigen zeggen 
Oooooh neeeeee ik klikte net op de Engelse asmrgloss video van mas en nee nee nee nee nee nEe NEe NEEEE. Sowieso dat gefluister maar dat gesmak erdoorheen als ze praat. Wie kan hier nou naar luisteren. Wat een absolute nachtmerrie.
Wilde net vragen wie zich op wilde offeren om dit te kijken.
Ik vind lezen ook fijner dan filmpjes kijken, en zo jammer dat er steeds minder te lezen is.
Ze laten overal hun toys slingeren!
Mas: goedemorgen ik mocht uitslapen van mezelf dus het is 10.00. Ik was zo moe had elke dag werkdingen enzo en bijna geen tijd om te chillen 
Mascha: ik moet op de fiets in de reeegeeen boehoe
Welkom in het leven van de normale mens
Ja zij jenkt altijd zo om dat fietsen. Ze had een keer op een comment van mij gereageerd dat ik wel erg gefocust ben op haar en dat fietsen hé?!?
Ja ze kreeg dat leuke oilily ding maar ze fietst alleen maar op la playa en niet in Nederland dus wat een onzin
Haha wat intens! Je zou denken dat ze zich er wel bewust van is en zich betrapt voelt als jij er iets over zegt maar ze lijkt niet te beseffen dat er in Nederland meer fietsen dan mensen zijn en het dus voor genoeg mensen dagelijkse kost is om te fietsen. En dus ook door de regen ja
Hahaha sorry, mijn interpunctie laat wat te wensen over vandaag
Nou deze normale meid neemt gewoon de tram dan. Oh wacht 
En dan zijn er ook nog van die dwazen die én elke dag ‘werkdingen’ hebben en ook nog eens op de fiets naar hun werk gaan.
Mind=blown 
Kan je je toch niet voorstellen he
Elke dag je huis uit moeten voor werk en dan oook nog op de fiets?
Haha en dan zijn er ook nog gekkies die met de fiets elke werkdag werkdingen moeten doen en in het weekend ook nog andere verplichtingen (op de fiets). En dan ook nog tijd (en energie) stoppen in andere leukere dingen!!! Het moet niet gekker worden, dit kan toch gewoon niet!!
Ik heb stijl haar en als ik het krul (paar keer per week) ga ik er ook met de borstel doorheen, vind ik het mooiste resultaat bij mezelf.
Ik kan zonder krullen idd gewoon makkelijk borstelen
Huh nat haar borstelen is juist niet goed, dan breekt het sneller. https://www.salonb.nl/blog/je-haar-borstelen/
Ja of nog erger, eten terwijl je jezelf filmt. Dat is pas hard werken.
En martien meiland!