Beutyblogtopic XL #5

…maar misschien dus dingen voor die kruidvat collecties? Ik denk dat daar best veel werk in kan zitten.
Ik vind het ook raar overkomen hoor. Maar dat vond ik dus ook al toen ze deeltijds ging studeren om die ene video in de week.

Edit: @moderators ik weet niet of jullie hiernaar willen kijken maar hier gebeurde dus weer precies hetzelfde als waar ik het vanmorgen over had: de quote wordt onmiddelijk verwijderd als ik post (ik had een stuk uit @Spaarlamp s post geciteerd.

1 like

Oh ja dat heb ik ook gehad als ik de laatste post ergens wilde citeren. Op zich vond ik dat wel logisch want dan staat je bericht er direct onder dus is zo’n quote niet echt nodig

Ja dat gevoel heb ik ook vaker bij haar. Studeert ze eigenlijk nog iets?

Ongeopende mascara kan je drie jaar bewaren . Dus ze heeft gratis mascara tot aan haar dood!
Want ze krijgt zolang ze dit werk blijft doen mascara opgestuurd krijgen.
Een geopende mascara is drie maanden goed.
Dus vier mascara’s per jaar gebruiken, tenzij ze ook nog aparte/kekke kleurtjes mascara gebruikt.

Ah, mascara for life!

I took one for the team jongens, vlog van Mas van vandaag:

• Heul lang gepraat over filmplanning in Miami, ze gaat 10 video’s ipv 4 video’s voor Beautygloss uploaden
  • Manies d’r ondertanden
  • Mas eet sushi breakfaaaaast (met een lange a)
  • Mas verstopt een (NIEUW) poppetje voor Greg, namelijk een Hawaii Minion.

Doe wat leuks met de zojuist bespaarde 11:16 :biggrin:

40 likes

Wat een gezeur over die planning van vlogs in Miami, heb de vlog meteen weer afgezet.

1 like

Ja maar jonguuuns. Vorige keer in Vegas moest ze s’ochtends filmen, 's middags editten en 's avonds de vlog nog doen. Ze wordt er nu weer emotioneel van als ze eraan denkt hoe zwaar dat was. :roll_eyes:

18 likes

Ze wordt er vast een stuk minder emotioneel van als ze eens naar haar bankrekening gaat kijken. En Amerika kunnen boeken en de nieuwste iPhone en dubbele (lang ook driedubbele) woonlasten. En alle andere crap die ze kopen. Ze weet denk ik echt niet hoe goed ze het heeft.

24 likes

Mascha, altijd: “gemene comments doen mij niks, ik heb een hart van steen”
Also Mascha: “ik moet leren om met gemene comments over mijn werk om te gaan”

16 likes

Intussen leeft ze wel heel sober volgens eigen zeggen :rofl:

3 likes

Oooooh neeeeee ik klikte net op de Engelse asmrgloss video van mas en nee nee nee nee nee nEe NEe NEEEE. Sowieso dat gefluister maar dat gesmak erdoorheen als ze praat. Wie kan hier nou naar luisteren. Wat een absolute nachtmerrie.

11 likes

Wilde net vragen wie zich op wilde offeren om dit te kijken.

1 like

Ik vind lezen ook fijner dan filmpjes kijken, en zo jammer dat er steeds minder te lezen is.

6 likes

Ze laten overal hun toys slingeren!

1 like

Mas: goedemorgen ik mocht uitslapen van mezelf dus het is 10.00. Ik was zo moe had elke dag werkdingen enzo en bijna geen tijd om te chillen :rofl:

17 likes

Mascha: ik moet op de fiets in de reeegeeen boehoe

Welkom in het leven van de normale mens

25 likes

Ja zij jenkt altijd zo om dat fietsen. Ze had een keer op een comment van mij gereageerd dat ik wel erg gefocust ben op haar en dat fietsen hé?!?
Ja ze kreeg dat leuke oilily ding maar ze fietst alleen maar op la playa en niet in Nederland dus wat een onzin

3 likes

Haha wat intens! Je zou denken dat ze zich er wel bewust van is en zich betrapt voelt als jij er iets over zegt maar ze lijkt niet te beseffen dat er in Nederland meer fietsen dan mensen zijn en het dus voor genoeg mensen dagelijkse kost is om te fietsen. En dus ook door de regen ja

3 likes

Hahaha sorry, mijn interpunctie laat wat te wensen over vandaag

2 likes

Jessie Maya is ook bekend in Turkije

34 likes