Beutyblogtopic XL #5

Haha dat geloof ik best maar @Maestoso zegt letterlijk ik heb heel stijl haar en jij zegt dus letterlijk tegen haar dat het sowieso niet goed is om d’r haar droog te kammen :sweat_smile:

Laten we het er maar op houden dat ieder haartype een andere verzorging nodig heeft :yum:

5 likes

Ik snap deze logica van Serena niet zo? Ze wil dat tafeltje verkopen voor €70 want hij is een hel om in elkaar te zetten? Ja nou en, daar heeft de koper toch last van en zij niet? Beetje apart om iets voor een hogere prijs te verkopen omdat jij er een X aantal jaar geleden mee hebt zitten kloten om in elkaar te zetten toch.

40 likes

Ze heeft geen zin om ‘m uit elkaar te halen, denk ik. Je betaalt niet meer voor het in elkaar zetten, wat zij voor je heeft gedaan.

Ja maar dat is toch alsnog niet logisch? Zo’n tafeltje zou bijv zo niet in mijn auto passen, dus dan zou ik alsnog de poten er af moeten halen, zou zij het dan accepteren als ik zeg dat ik €10 minder betaal omdat ik ‘m dan alsnog zelf in elkaar moet zetten.

2 likes

Is die 70 meer dan de nieuwprijs?
Zo ja, heel apart dan

Stiekem is de logica natuurlijk dat de koper niet meer betaalt omdat die tafel al in elkaar zit, maar voor een meet and greet met Serena. Trucje dat meer influencers toepassen, Cynthia probeerde toen ook een wijnrek dat ze zelf voor een paar tientjes op de kop getikt had voor 70 euro te verkopen.

Had Mascha haar kaptafel niet gratis verloot onder haar volgers? Dat is wel een stukje sympathieker. Niet dat ze spullen gratis weg moeten geven natuurlijk, maar de hoofdprijs vragen omdat er toch wel mensen zullen reageren omdat je bekend bent is wel een beetje naar.

4 likes

Nog even terug komen op krullen borstelen, ik moest gelijk hieraan denken hahahaha. Bij 12.20 ong gaat ze ze uitborstelen

6 likes

Oh wat vreselijk. En waarom kamt ze het ook van bovenop haar hoofd zo naar voren?

1 like

Ik kan hier bijna niet naar kijken, ze doet zo lomp of ruw met haar handen of zo. Dat duwen en trekken steeds, en dat keiharde raggen met die borstel door dat haar met haarlak erop

19 likes

Dat geluid wanneer ze de borstel er doorheen ragt :confused:

1 like

Als ze gewoon dr mason Pearson gebruikt, of welke andere zachte borstel dan ook, het zachtjes uitkamt ipv er doorheen te raggen alsof ze de trein moet halen en daarna de krullen weer terug knijpt, dan heeft ze gewoon mooie krullen.

Ja oké, met zo’n mini krultang wordt het sowieso lastig om mooie krullen te krijgen, maar je kan het gewoon uitborstelen hoor.

2 likes

Wat ik nog het irritantste vind is dat ze haar fouten niet toegeeft en het gewoon stug elke keer blijft doen.
Als al je honderdhuizend volgers zeggen dat je het niet moet borstelen en je dan nog steeds je weerwoord hebt van ja maar dit en dat. Dan neem ik je niet meer serieus als ‘beautyvlogger’.
Ik heb zelf ook krullen en ik cringe hem echt zo hard bij het kijken hiernaar. sowieso als ik uberhaupt mijn haren ooit borstel houd ik niks meer over, het is zo breekbaar. Alleen met mijn vingers en met veel cremespoeling erin. Maar ik denk dat meisjes met stijl haar deze struggle en hoeveel werk het is nooit zullen snappen.

7 likes

En mensen met krullen zullen nooit maar dan ook nooit begrijpen hoe rot het is om een half uur bezig te zijn met je haar (in)vlechten en dat het dan na 2,5 minuut alweer uitzakt :sob::weary:

14 likes

of elke influencer

3 likes

Maar krullen van jezelf zijn niet te vergelijken met krullen met de krultang hè?

Hij kamt de krullen ook gewoon uit en dan is er niks aan de hand, het ligt bij Mascha echt aan de manier waarop ze ze uitkamt. En volgens mij wil Mascha zelf die “het lijkt alsof mijn krullen er al 3 dagen in zitten en zijn uitgezakt” look.
2 likes

Dit zijn geen krullen maar van die soft waves / slag ofzo. Die zou ik inderdaad ook uitkammen, dan valt het mooi zacht.

@Banananana Kan ik me ook voorstellen. Zouden eigenlijk mensen met krullen en stijl haar een dagje met elkaar moeten laten ruilen, misschien is iedereen dan meer tevreden met wat ie heeft :wink:

2 likes

Ik pauzeerde de video op een random moment en hij stopte hierop. Ze is er zelf in ieder geval blij mee. Tegelijkertijd zijn mijn krullen zachtjes aan het huilen.

16 likes

image

84 likes

Wauww die comments idd ik ga stuk. ZO obvi en npg geeft ze 0 reactie voor zover ik zie. Had ze simpel gereageerd met oeps had ik idd beter niet kumnen doen en een beetje gelachen om zichzelf dan was er ook echt niks aan de hand geweest :woman_shrugging:

Wat afschuwelijk :scream: