Nou deze normale meid neemt gewoon de tram dan. Oh wacht
En dan zijn er ook nog van die dwazen die én elke dag ‘werkdingen’ hebben en ook nog eens op de fiets naar hun werk gaan.
Mind=blown
Kan je je toch niet voorstellen he Elke dag je huis uit moeten voor werk en dan oook nog op de fiets?
Haha en dan zijn er ook nog gekkies die met de fiets elke werkdag werkdingen moeten doen en in het weekend ook nog andere verplichtingen (op de fiets). En dan ook nog tijd (en energie) stoppen in andere leukere dingen!!! Het moet niet gekker worden, dit kan toch gewoon niet!!
Ik heb stijl haar en als ik het krul (paar keer per week) ga ik er ook met de borstel doorheen, vind ik het mooiste resultaat bij mezelf.
Ik kan zonder krullen idd gewoon makkelijk borstelen
Huh nat haar borstelen is juist niet goed, dan breekt het sneller. https://www.salonb.nl/blog/je-haar-borstelen/
Ja of nog erger, eten terwijl je jezelf filmt. Dat is pas hard werken.
En martien meiland!
Haha dat geloof ik best maar @Maestoso zegt letterlijk ik heb heel stijl haar en jij zegt dus letterlijk tegen haar dat het sowieso niet goed is om d’r haar droog te kammen
Laten we het er maar op houden dat ieder haartype een andere verzorging nodig heeft
Ik snap deze logica van Serena niet zo? Ze wil dat tafeltje verkopen voor €70 want hij is een hel om in elkaar te zetten? Ja nou en, daar heeft de koper toch last van en zij niet? Beetje apart om iets voor een hogere prijs te verkopen omdat jij er een X aantal jaar geleden mee hebt zitten kloten om in elkaar te zetten toch.
Ze heeft geen zin om ‘m uit elkaar te halen, denk ik. Je betaalt niet meer voor het in elkaar zetten, wat zij voor je heeft gedaan.
Ja maar dat is toch alsnog niet logisch? Zo’n tafeltje zou bijv zo niet in mijn auto passen, dus dan zou ik alsnog de poten er af moeten halen, zou zij het dan accepteren als ik zeg dat ik €10 minder betaal omdat ik ‘m dan alsnog zelf in elkaar moet zetten.
Is die 70 meer dan de nieuwprijs?
Zo ja, heel apart dan
Stiekem is de logica natuurlijk dat de koper niet meer betaalt omdat die tafel al in elkaar zit, maar voor een meet and greet met Serena. Trucje dat meer influencers toepassen, Cynthia probeerde toen ook een wijnrek dat ze zelf voor een paar tientjes op de kop getikt had voor 70 euro te verkopen.
Had Mascha haar kaptafel niet gratis verloot onder haar volgers? Dat is wel een stukje sympathieker. Niet dat ze spullen gratis weg moeten geven natuurlijk, maar de hoofdprijs vragen omdat er toch wel mensen zullen reageren omdat je bekend bent is wel een beetje naar.
Nog even terug komen op krullen borstelen, ik moest gelijk hieraan denken hahahaha. Bij 12.20 ong gaat ze ze uitborstelen
Oh wat vreselijk. En waarom kamt ze het ook van bovenop haar hoofd zo naar voren?
Ik kan hier bijna niet naar kijken, ze doet zo lomp of ruw met haar handen of zo. Dat duwen en trekken steeds, en dat keiharde raggen met die borstel door dat haar met haarlak erop
Dat geluid wanneer ze de borstel er doorheen ragt
Als ze gewoon dr mason Pearson gebruikt, of welke andere zachte borstel dan ook, het zachtjes uitkamt ipv er doorheen te raggen alsof ze de trein moet halen en daarna de krullen weer terug knijpt, dan heeft ze gewoon mooie krullen.
Ja oké, met zo’n mini krultang wordt het sowieso lastig om mooie krullen te krijgen, maar je kan het gewoon uitborstelen hoor.