Beutyblogtopic XL #5

Waarom zou je je druk maken over wat een ander in bed doet. Lijkt me nou bij uitstek niet jouw zaken. En aan de andere kant hoef je ook niet luidruchtig te verkondigen wat je doet in bed en met wie. Lekker doen, lekker laten leven.

2 likes

(Beetje late reactie) deze week staat het ook nog in de folder voor maar 87,20. Maar dat zet ze er verstandig niet bij op haar stories.

4 likes

Ik vind wat Katja zegt nu niet echt taboedoorbrekend voor polyamoreuse(spel je dit zo?) relaties/seks eigenlijk. Ik vind nu niet dat ze echt een lans breekt voor mensen die dat graag willen/daar van houden, etc.

6 likes

Ik denk dat Katja inmiddels toch wel bekend genoeg is om het niet meer van (semi-)shockerende opmerkingen te moeten hebben.

Ik denk dat als je een bepaald level van bekendheid bereikt hebt, je niet meer zo met je imago bezig hoeft te zijn en gewoon zulke dingen kunt zeggen omdat je ze meent, zonder achterliggende gedachte. Maar wellicht ben ik heel naĂŻef :woman_shrugging:t3:

2 likes

Nouja ik denk dat veel mensen in Nederland haar wel kennen. Maar ik zou echt niet weten wat zij op dit moment doet en door dit soort uitspraken te doen kom je toch weer onder de aandacht.

2 likes

Ik vind Katja wel een beetje vergane glorie maar misschien ligt dat aan mij.

24 likes

Ja idd het is 2019, wie checkt nog Katja Schuurman?

6 likes

Zoals ik al zei, misschien ben ik wel gewoon naïef, maar ik heb niet het idee dat Katja nou heel erg op zoek is naar aandacht en daarom maar zulke dingen roept. Ze is pas weer eens getrouwd wat flink in de media was, en ze zit binnenkort in de Belgische slimste mens, daarmee krijgt ze toch al aandacht genoeg (ik bedoel, ik weet deze dingen zelfs, en ik woon al een aardige tijd niet meer in NL)? En Katja is misschien niet meer op het hoogtepunt van haar bekendheid, maar ik denk dat de meeste mensen in NL wel weten wie ze is toch? Is wel wat anders dan een Mascha die bekend is bij 12-18 jarigen en bij de leden van dit forum (zonder EGF had ik iig niet van het bestaan van Mascha geweten…).

2 likes

Dat is wel flauw ja! Had het anders een prima logische prijs gevonden

Ik denk dat zij wel denkt dat ze heel goed en taboedoorbrekend bezig is, dus dat ze het inderdaad niet per se voor de aandacht doet, maar dat is ze in mijn ogen niet.

Maar het ging erom dat Katja dit enkel zou doen/zeggen om aandacht te generen, dat spreek ik tegen, want dat idee heb ik helemaal niet (mede omdat ze al een gearriveerde naam is, en die extra aandacht niet nodig heeft). Dat het niet per se taboedoorbrekend is ontken ik nergens.

Het is toch allang bekend dat Katja van seks houdt?

1 like

Haha, Linda Roos en Jessica was ik alweer vergeten. Ademnood heette hun liedje toch?

“Vannacht was heftig. Je krijgt van mij een dikke 10”

9 year old me:

133 likes

Hahahahaa ja verschrikkelijk.

Dit is zooo erg. We gingen ook echt linda, roos en jessica doen met de mini playbackshow op school :rofl:

1 like

Nikkie gaat een award uitreiken bij het televiziergala, echt leuk!

Ben benieuwd ook wie er wint.

15 likes

Misschien is dit een test voor het Songfestival…

10 likes

Wat een goede en duidelijke foto van die blouse, ik zie zo dat het echt iets voor mij is

:roll_eyes:

25 likes

Over Cynthia gesproken, wat is dit nou weer:

De quote is (en klopt als) “you can’t make everyone happy, you are not a pizza”.
Je zal mensen teleurstellen you are not pizza they will get over it slaat gewoon nergens op? Je bent ook geen toiletborstel.
Als je iets jat (of ‘hergebruikt’) doe het dan goed.
Dit is net zo erg als “nee is ook een woord”.
Als ze zichzelf zo serieus neemt zou ze beter eens een copywriter kunnen inhuren in plaats van steeds met dit soort “klok wel horen luiden in Keulen maar ik weet niet hoe de boter bij de wijn moet” slogans te komen.

73 likes