Beutyblogtopic XL #5

Wat ik nog het irritantste vind is dat ze haar fouten niet toegeeft en het gewoon stug elke keer blijft doen.
Als al je honderdhuizend volgers zeggen dat je het niet moet borstelen en je dan nog steeds je weerwoord hebt van ja maar dit en dat. Dan neem ik je niet meer serieus als ‘beautyvlogger’.
Ik heb zelf ook krullen en ik cringe hem echt zo hard bij het kijken hiernaar. sowieso als ik uberhaupt mijn haren ooit borstel houd ik niks meer over, het is zo breekbaar. Alleen met mijn vingers en met veel cremespoeling erin. Maar ik denk dat meisjes met stijl haar deze struggle en hoeveel werk het is nooit zullen snappen.

7 likes

En mensen met krullen zullen nooit maar dan ook nooit begrijpen hoe rot het is om een half uur bezig te zijn met je haar (in)vlechten en dat het dan na 2,5 minuut alweer uitzakt :sob::weary:

14 likes

of elke influencer

3 likes

Maar krullen van jezelf zijn niet te vergelijken met krullen met de krultang hè?

Hij kamt de krullen ook gewoon uit en dan is er niks aan de hand, het ligt bij Mascha echt aan de manier waarop ze ze uitkamt. En volgens mij wil Mascha zelf die “het lijkt alsof mijn krullen er al 3 dagen in zitten en zijn uitgezakt” look.
2 likes

Dit zijn geen krullen maar van die soft waves / slag ofzo. Die zou ik inderdaad ook uitkammen, dan valt het mooi zacht.

@Banananana Kan ik me ook voorstellen. Zouden eigenlijk mensen met krullen en stijl haar een dagje met elkaar moeten laten ruilen, misschien is iedereen dan meer tevreden met wat ie heeft :wink:

2 likes

Ik pauzeerde de video op een random moment en hij stopte hierop. Ze is er zelf in ieder geval blij mee. Tegelijkertijd zijn mijn krullen zachtjes aan het huilen.

16 likes

image

84 likes

Wauww die comments idd ik ga stuk. ZO obvi en npg geeft ze 0 reactie voor zover ik zie. Had ze simpel gereageerd met oeps had ik idd beter niet kumnen doen en een beetje gelachen om zichzelf dan was er ook echt niks aan de hand geweest :woman_shrugging:

Wat afschuwelijk :scream:

Wow dit staat Serena dan weer echt heel mooi!

13 likes

Ja dat vind ik ook altijd. Als je ook kijkt naar wat zij allemaal toegestuurd krijgt en dan ook nog zelf allemaal zooi koopt en nog steeds nooit genoeg heeft

3 likes

Mascha en zelfspot/om zichzelf kunnen lachen is net zoiets als Mascha en sarcasme

5 likes

47 likes

Katja Schuurman onlangs in een interview dat ze een orgie had met haar man en 7 mensen in een jacuzzi en plaatst dit erover op Instagram.

Maschas reactie:

9 likes

Weten we eindelijk waar die opblaasjacuzzi voor gebruikt werd.

13 likes

En de orgietent op BM!

1 like

Heeft Katja een orgie gehad met Gertje? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

PLEASE DON’T

Toen ik dit zojuist las kreeg ik een helder moment.

Ik ben wellicht wat ouderwets en preuts maar ik vind dat je sommige dingen juist prive mag houden en er niet over ‘móet’ praten omwille van een te maken statement.
Seks is oer. Iedereen doet uiteindelijk toch wel wat hij/ zij leuk en lekker vindt. Laat iedereen dat ook lekker zelf uitzoeken. Dat lukt heus wel. Daar hoef je je eigen voorkeuren niet zo voor te etaleren.
Dat gaat ook een hoop nare reacties voorkomen en voorkomt ook dat jonge mensen dingen gaan doen omdat ze de indruk hebben gekregen dat het de norm is.
Ik ben 30+ en heb nooit een orgie gehad en ook naar bar weinig one night stands. Geen behoefte aan.
Toch bekruipt mij op sommige momenten - ja ook op deze leeftijd - de gedachte dat ik misschien wel een beetje raar ben en wellicht een wat losser moet zijn in deze dingen. En dan realiseer ik mij goddank dat ik mij niets van dit soort verhalen hoef aan te trekken.

18 likes

Maar de norm zou toch juist moeten zijn dat iedereen lekker moet doen wat hij/zij leuk vindt op het gebied van seks (met natuurlijk uitzonderingen voor dingen die anderen schade berokkenen)? De norm die door het bespreekbaar te maken ontstaat is niet dat je van orgies moet houden, maar dat de mogelijkheid om van orgies houden bestaat. Door dergelijke onderwerpen te bespreken haal je het uit de taboesfeer die er nu omheen hangt, en wordt het hopelijk eens een wat minder beladen onderwerp en gaan mensen er minder krampachtig mee om. Want inderdaad, seks is oer, en natuurlijk, waarom doen we er zo moeilijk over? Niet omdat dat in ons zit, maar omdat de maatschappij ons heeft geleerd (voornamelijk via religie) dat seks ‘vies’ is.

16 likes

Mooi gezegd. Ik heb hetzelfde, ben getrouwd en heb een gezin en heb soms het gevoel dat ik een beetje de boot heb gemist in mijn jeugd.
Dat hou je toch altijd dat je (on)bewust je eigen situatie gaat vergelijken. En dan is het ook wel eens goed om te lezen dat katja zegt dat ze niet ieder weekend in een orgietent ijsjes eet maar dat het er bij haar (denk ik) voor de overige 363 dagen van het jaar het er ook gewoon “normaal” aan toe gaat.
Een taboe doorbreken is niks mis mee maar doe het dan wel met de werkelijkheid en niet met een eenmalige anekdote die je altijd maar weer uit de kast trekt.

1 like