Het bureau is bij leen bakker 109 en zij verkoopt m voor 70 euro!
Maar bij Sereen krijg je 'em gemonteerd aangeleverd en bij Leenbakker mag je zelf aan de knutsel. En het is een rotding om in elkaar te zetten, vlgs Sereen. Geen geld dan, toch?
Ik vind dat iedereen net zo veel van zijn/haar seksleven mag delen als hij/zij wil
Natuurlijk, iedereen mag delen wat ze willen en op deze manier deel ik ook iets. Overigens deel ik iets omdat ik reageer op een standpunt (van Mascha) en niet omdat ik zelf een taboe wil doorbreken.
En welk taboe wordt er precies doorbroken? Is men erbij âgebaatâ? Zijn er een hoop mensen die van orgies houden en dat niet durven toe te geven en daaronder gebukt gaan? Ik denk het niet echt eerlijk gezegd. Dat is denk ik anders wanneer het gaat om geaardheid.
Ik kan mij gewoon niet aan de indruk onttrekken dat âsex sellsâ ook een rol speelt. En ik vind mascha gewoon erg overdreven met haar âPlease, blijf hierover praten!â Het praten over orgies dient in mijn ogen echt geen enkel maatschappelijk belang. Maar dat geldt zeker niet voor alle seks-gerelateerde onderwerpen.
Ik heb vannacht overigens wel gedroomd dat ik een orgie had. 

Categorie is:
BNâers en vloggers die denken dat ze taboedoorbrekend zijn door een âspannendâ feitje over hun leven te delen of bepaalde lichaamsdelen te laten zien.
Ik vind dat je dit goed hebt verwoord en ben het met je eens.
Het taboe op alles wat anders is dan monogamie, wat âgewoonâ de norm is?
En de stempel die men krijgt als de voorkeuren (onbedoeld) openbaar worden.
Vind het wel meevallen, als ie er echt nog goed uitziet enz
Ja is zo, maar dit heeft ze toch helemaal niet nodig denk ik dan.
Bij Mascha geloof ik dit ook, maar bij Katja Schuurman lijkt me dat niet echt meer nodigâŠ
Waarom zou je je druk maken over wat een ander in bed doet. Lijkt me nou bij uitstek niet jouw zaken. En aan de andere kant hoef je ook niet luidruchtig te verkondigen wat je doet in bed en met wie. Lekker doen, lekker laten leven.
(Beetje late reactie) deze week staat het ook nog in de folder voor maar 87,20. Maar dat zet ze er verstandig niet bij op haar stories.
Ik vind wat Katja zegt nu niet echt taboedoorbrekend voor polyamoreuse(spel je dit zo?) relaties/seks eigenlijk. Ik vind nu niet dat ze echt een lans breekt voor mensen die dat graag willen/daar van houden, etc.
Ik denk dat Katja inmiddels toch wel bekend genoeg is om het niet meer van (semi-)shockerende opmerkingen te moeten hebben.
Ik denk dat als je een bepaald level van bekendheid bereikt hebt, je niet meer zo met je imago bezig hoeft te zijn en gewoon zulke dingen kunt zeggen omdat je ze meent, zonder achterliggende gedachte. Maar wellicht ben ik heel naĂŻef 
Nouja ik denk dat veel mensen in Nederland haar wel kennen. Maar ik zou echt niet weten wat zij op dit moment doet en door dit soort uitspraken te doen kom je toch weer onder de aandacht.
Ik vind Katja wel een beetje vergane glorie maar misschien ligt dat aan mij.
Ja idd het is 2019, wie checkt nog Katja Schuurman?
Zoals ik al zei, misschien ben ik wel gewoon naĂŻef, maar ik heb niet het idee dat Katja nou heel erg op zoek is naar aandacht en daarom maar zulke dingen roept. Ze is pas weer eens getrouwd wat flink in de media was, en ze zit binnenkort in de Belgische slimste mens, daarmee krijgt ze toch al aandacht genoeg (ik bedoel, ik weet deze dingen zelfs, en ik woon al een aardige tijd niet meer in NL)? En Katja is misschien niet meer op het hoogtepunt van haar bekendheid, maar ik denk dat de meeste mensen in NL wel weten wie ze is toch? Is wel wat anders dan een Mascha die bekend is bij 12-18 jarigen en bij de leden van dit forum (zonder EGF had ik iig niet van het bestaan van Mascha gewetenâŠ).
Dat is wel flauw ja! Had het anders een prima logische prijs gevonden