Beutyblogtopic XL #5

Hahaha, ik moest laatst ook aan hem denken. Ook dat hij zijn paspoort liet zien om te bewijzen dat Boy niet verzonnen was.

4 likes

Misschien heeft hij een JimmyGirl ontmoet en is hij druk met JimmyBabies maken

Edit: of een andere JimmyBoy natuurlijk.

41 likes

Jimmybabies hahahahah.

Had m even opgezocht op insta maar wordt je niet veel wijzer van. Laatste post vam februari :woman_shrugging:

1 like

Die ligt denk ik een een gigantische berg onesies die niemand meer kocht.

18 likes

Hahahahhaha. Wellicht was hij een van die “nep” vrienden die gebruik heeft gemaakt van de foefs voor bekendheid :see_no_evil:

3 likes

Net als die kapper Tom, leek me altijd een lieve vriend voor Mascha maar die zie je ook nooit meer

8 likes

Ja nu je het zegt!

Insert alle vergane vrienden van Mas…

1 like

Vervangen voor Ryan en Laura.

13 likes

Jezus voor een tweedehandsje is dit toch echt nog veel geld, niet?

2 likes

Wie weet gaan ze wel elke week gezellig naar de parenclub.
Lekker steengrillen, beetje in matchend ondergoed discodansen je weet toch.

3 likes

Ik ben echt onder de indruk van de video die Willemijn en Martine vandaag gepost hebben. Het is een review van de Dyson Airwrap, dat haarding van 500 euro en duurt wel lang, 33 minuten.
Ze hebben hem allebei twee maanden uitgeprobeerd, op verschillende kapsels. Ze hebben er echt veel aandacht aan besteed en werk in gestoken, en ik vind het ook wel een goede review.
Jammer dat het resultaat zo uitzakt.

Ik mis LiveLifeGorgeous :cry:

30 likes

Het stemgeluid van Laura Pontinogwat verpest voor mij de vlog van Diana. :rofl::+1:t2:

3 likes

Ingeruild voor een kindloos-stel.

2 likes

Ik mis LLG ook! Ik heb niets met make-up, maar vond het gewoon chill om naar te kijken.

4 likes

Jakkes wat stom. Ik vind het juist leuk als mensen gewoon lol hebben in plaats van altijd maar de beste willen zijn.

2 likes

Maar Boy was toch zijn tweede naam?
Jimmy Boy achterbaan i.p.v. JimmyBoy toch?

1 like
2 likes
6 likes
  • Steengrillen in matchend ondergoed
  • Discozwemmen met Katja, Mascha en co

0 stemmers

Ik weet niet wie ooit over hem begonnen is op EGF of hier maar ik ben opeens weer helemaal gefascineerd door John Maclean. Vooral deze Q&A sessie waar hij in een halfuur maar 3 vragen ofzo beantwoordt maar wel mega diep ingaat op ‘masculinity’ and femininity’

Echt heerlijk om te kijken dit.

‘I wasn’t born in the traditional way, I was summoned’
‘My physique is quite feminine, even though, of course, I am a man, and, of course, THE man’

11 likes