Ik denk dat zij wel denkt dat ze heel goed en taboedoorbrekend bezig is, dus dat ze het inderdaad niet per se voor de aandacht doet, maar dat is ze in mijn ogen niet.
Maar het ging erom dat Katja dit enkel zou doen/zeggen om aandacht te generen, dat spreek ik tegen, want dat idee heb ik helemaal niet (mede omdat ze al een gearriveerde naam is, en die extra aandacht niet nodig heeft). Dat het niet per se taboedoorbrekend is ontken ik nergens.
Het is toch allang bekend dat Katja van seks houdt?
Haha, Linda Roos en Jessica was ik alweer vergeten. Ademnood heette hun liedje toch?
Hahahahaa ja verschrikkelijk.
Dit is zooo erg. We gingen ook echt linda, roos en jessica doen met de mini playbackshow op school
Nikkie gaat een award uitreiken bij het televiziergala, echt leuk!
Ben benieuwd ook wie er wint.
Misschien is dit een test voor het SongfestivalâŚ
Wat een goede en duidelijke foto van die blouse, ik zie zo dat het echt iets voor mij is
Over Cynthia gesproken, wat is dit nou weer:
De quote is (en klopt als) âyou canât make everyone happy, you are not a pizzaâ.
Je zal mensen teleurstellen you are not pizza they will get over it slaat gewoon nergens op? Je bent ook geen toiletborstel.
Als je iets jat (of âhergebruiktâ) doe het dan goed.
Dit is net zo erg als ânee is ook een woordâ.
Als ze zichzelf zo serieus neemt zou ze beter eens een copywriter kunnen inhuren in plaats van steeds met dit soort âklok wel horen luiden in Keulen maar ik weet niet hoe de boter bij de wijn moetâ slogans te komen.
hahaha oh ja, dat nee is ook een woord
Sowieso als ik Cynthia ooit op straat tegen kom is het eerste wat ik roep: NEE
Ik wou net gaan vragen of iemand interesse heeft in de nee cursus?
Nee
Ah duidelijk.
Nee dat is maar gewoon een woord
Ja ik heb er ook geen moeite mee. Nee is volgens mij mijn meest gebruikte woord.
Ik zag dat de cursus in de aanbieding was maar dat ze hem normaal gesproken voor 299 euro zou aanbieden. Die prijs alleen al is al meteen een goede les in leren nee te zeggen. Nondeju zeg.
Ik ben wel een pizza
Laat meeee