Ik kijk nu ook zoals deze man want ik snapte hem pas na 27 minuten.
Pizza zegt tenminste nooit nee tegen mij. Pizza kent geen woorden.
Echt offtopic maar ik had dit echt even nodig in mijn leven. Ik had laatst een sollicitatie waarbij degene met wie ik het gesprek had het heel raar en onambitieus(?) vond dat ik niet echt heel goed was in een van mijn hobby’s. ‘Als IK een hobby heb wil ik echt de beste zijn.’
Er zijn dus wel echt mensen die zo denken. (Was ook echt geen leuk iemand trouwens, maar toch trok ik het me aan.)
Volgende keer zeggen dat jij hobbies ter ontspanning hebt en je eigenwaarde niet ontleent aan activiteiten in je vrije tijd.
Als ie dan beledigd is, is het goed want mensen zijn altijd beledigd als je ze wijst op iets dat waar is.
I feel ya. Mn pizza in Milaan was ook echt meh… Maar de ijsjes waren een hell yeahhh big boss and a winner!
“Oh nee die voldoening/erkenning krijg ik op mijn werk altijd al genoeg. Jij niet dan?”
Mee eens! Ik had onlangs in andere context een gesprek waarbij ik moest nadenken over de dingen die ik graag deed, maar niet goed kan. Dat heeft me doen beseffen dat ik dingen mijd waar ik niet goed in ben, en zo enkel de dingen waar ik goed ik ben, graag doe. Wat me op zijn beurt geïnspireerd heeft te beginnen met ballet (op 27-jarige leeftijd)! Ik heb het al heel mijn leven willen doen, maar nooit gedurfd omdat ik fysiek zeer zwak ben (conditie met mijn spieren) en omdat ik me te lelijk hiervoor voelde.
Ja inderdaad, had er nog nooit eerder bij stilgestaan! Het was in de context van een loopbaanbegeleiding, om te kijken in wat ik nog zou kunnen groeien (eventueel extra cursus, studie etc) en welke dingen (die ik wel goed kan maar niet graag doe) ik zeker moet vermijden in een volgende job.
Ik ook! Mensen vragen ook altijd of ik inmiddels goed ben in de sporten die ik doe: nee. Totaal niet. Hoeft ook echt niet. Ik vind het leuk en dat is wat telt. Als ik er goed in zou moeten worden of een wedstrijd zou moeten doen zou het als werk voelen. Ik wil bij mijn vrijwilligerswerk ook helemaal geen extra verantwoordelijkheden of in het bestuur want dan is voor mij de lol er nu af.
https://www.beautylab.nl/droge-lippen-dit-kun-je-eraan-doen/
Ik vind het echt raar dat er nergens staat dat dit artikel een advertentie is. Alleen in de tags helemaal onderaan staat het woordje ‘sponsored’ verstopt, zou dat echt genoeg zijn?
Het is 4u snachts (baby aan het voeden), en ik vraag me af wat er is gebeurd met JimmyBoy
Hahaha, ik moest laatst ook aan hem denken. Ook dat hij zijn paspoort liet zien om te bewijzen dat Boy niet verzonnen was.
Misschien heeft hij een JimmyGirl ontmoet en is hij druk met JimmyBabies maken
Edit: of een andere JimmyBoy natuurlijk.
Jimmybabies hahahahah.
Had m even opgezocht op insta maar wordt je niet veel wijzer van. Laatste post vam februari
Die ligt denk ik een een gigantische berg onesies die niemand meer kocht.
Hahahahhaha. Wellicht was hij een van die “nep” vrienden die gebruik heeft gemaakt van de foefs voor bekendheid
Net als die kapper Tom, leek me altijd een lieve vriend voor Mascha maar die zie je ook nooit meer
Ja nu je het zegt!
Insert alle vergane vrienden van Mas…
Vervangen voor Ryan en Laura.
Jezus voor een tweedehandsje is dit toch echt nog veel geld, niet?