Beutyblogtopic XL #5

Hey @Flamoes, iemand om je obsessie mee te delen :crazy_face:

1 like

Omg ja @SissyThatWalk hij is dus al sinds 2011 actief en ik vond hem altijd super eng. Toen ging ik voor de grap wat filmpjes van hem kijken en nu ben ik verslaafd.

2 likes

Mascha is met haar benen geboren. Echt een special snowflake is ze hoor!

3 likes

Ik zag deze advertentie voorbij komen toen ik door fb scrolde. Dacht heel even dat het foefje was

53 likes

OkĂ© maar hoe werkt dat dan, want als je zegt ‘NEE het was niet goed’ dan heb je geleerd meer te zeggen
 maar als je zegt ‘ja was top’ heb je eigenlijk je geld terug nodig

79 likes

Deze twijfelaar zegt nee

19 likes

Heb je dat van deze story geleerd? Echt indrukwekkend kan me niet voorstellen wat je na de cursus zou kunnen. Misschien ook ‘no nope niet nein non’

10 likes

Als je haar al heel lang volgt dan weet je dat :roll_eyes:

20 likes

In de vlog van die zelfde dag: “dit gebeurd er als je bij ons op bezoek komt i love american donuts. I loveeeee foooddd” :sweat_smile:

3 likes

Dat je misschien bezoek krijgt. Of dat je vooral van VEEL eten houdt.

6 likes

Ik zeg NEE zonder te twijfelen.

dat ‘sober’ niet je mantra is

16 likes

Ja
 of ze heeft een hormoonstoornis omdat ze veel buikvet heeft?! En nee, dit bedoel ik niet bodyshamend.
Één van de tips bij PCOS is om te proberen af te vallen juist omdat een hoog vetpercentage iets met je hormoonhuishouding doet.

3 likes

ik snap je punt maar doe maar niet.

5 likes

Lastig, overgewicht heeft ze wel degelijk (meer dan de helft van Nederland is te zwaar) Maar belangrijker is gezond leven en goed in je vel zitten.

Ik vind deze discussie eigenlijk ook onnodig kwetsend, het is niet dat ze iets kan of doet met onze adviezen ofzo. Maar laten we het erop houden dat ik bepaalde keuzes van haar niet begrijp.

2 likes

Overgewicht? Shit dan heb ik echt morbide obesitas denk ik als zij al overgewicht heeft

9 likes

Ik ben van mening dat het beter is om gewoon je mond te houden over iemands lichaamsvorm.
Hou je liever bezig met je eigen verschijning.

31 likes

Dit vind ik ook wel onnodig kwetsend

9 likes

Oke laten we hier en nu stoppen over het gewicht van Mas. Redden wat er te redden valt, iedereen die er nog iets over wil zeggen: please don’t.

26 likes

Ik heb een beetje de indruk dat dit slaat op dat nieuwe insta account van gregor? Hij zal vast genoeg commentaar krijgen over zn analoge camera skills (ik heb er de ballen verstand van, maar erg mooi of bijzonder vind ik het niet). En misschien dat dat hem (en/of mas) niet boeit, maar dat ie het gewoon leuk vindt om te doen??

2 likes