Wie weet gaan ze wel elke week gezellig naar de parenclub.
Lekker steengrillen, beetje in matchend ondergoed discodansen je weet toch.
Ik ben echt onder de indruk van de video die Willemijn en Martine vandaag gepost hebben. Het is een review van de Dyson Airwrap, dat haarding van 500 euro en duurt wel lang, 33 minuten.
Ze hebben hem allebei twee maanden uitgeprobeerd, op verschillende kapsels. Ze hebben er echt veel aandacht aan besteed en werk in gestoken, en ik vind het ook wel een goede review.
Jammer dat het resultaat zo uitzakt.
Ik mis LiveLifeGorgeous
Het stemgeluid van Laura Pontinogwat verpest voor mij de vlog van Diana.
Ingeruild voor een kindloos-stel.
Ik mis LLG ook! Ik heb niets met make-up, maar vond het gewoon chill om naar te kijken.
Jakkes wat stom. Ik vind het juist leuk als mensen gewoon lol hebben in plaats van altijd maar de beste willen zijn.
Maar Boy was toch zijn tweede naam?
Jimmy Boy achterbaan i.p.v. JimmyBoy toch?
- Steengrillen in matchend ondergoed
- Discozwemmen met Katja, Mascha en co
0 stemmers
Ik weet niet wie ooit over hem begonnen is op EGF of hier maar ik ben opeens weer helemaal gefascineerd door John Maclean. Vooral deze Q&A sessie waar hij in een halfuur maar 3 vragen ofzo beantwoordt maar wel mega diep ingaat op âmasculinityâ and femininityâ
Echt heerlijk om te kijken dit.
âI wasnât born in the traditional way, I was summonedâ
âMy physique is quite feminine, even though, of course, I am a man, and, of course, THE manâ
Omg ja @SissyThatWalk hij is dus al sinds 2011 actief en ik vond hem altijd super eng. Toen ging ik voor de grap wat filmpjes van hem kijken en nu ben ik verslaafd.
Mascha is met haar benen geboren. Echt een special snowflake is ze hoor!
OkĂ© maar hoe werkt dat dan, want als je zegt âNEE het was niet goedâ dan heb je geleerd meer te zeggen⊠maar als je zegt âja was topâ heb je eigenlijk je geld terug nodigâŠ
Deze twijfelaar zegt nee
Heb je dat van deze story geleerd? Echt indrukwekkend kan me niet voorstellen wat je na de cursus zou kunnen. Misschien ook âno nope niet nein nonâ
Als je haar al heel lang volgt dan weet je dat
In de vlog van die zelfde dag: âdit gebeurd er als je bij ons op bezoek komt i love american donuts. I loveeeee fooodddâ