Beutyblogtopic XL #5

Wie weet gaan ze wel elke week gezellig naar de parenclub.
Lekker steengrillen, beetje in matchend ondergoed discodansen je weet toch.

3 likes

Ik ben echt onder de indruk van de video die Willemijn en Martine vandaag gepost hebben. Het is een review van de Dyson Airwrap, dat haarding van 500 euro en duurt wel lang, 33 minuten.
Ze hebben hem allebei twee maanden uitgeprobeerd, op verschillende kapsels. Ze hebben er echt veel aandacht aan besteed en werk in gestoken, en ik vind het ook wel een goede review.
Jammer dat het resultaat zo uitzakt.

Ik mis LiveLifeGorgeous :cry:

30 likes

Het stemgeluid van Laura Pontinogwat verpest voor mij de vlog van Diana. :rofl::+1:t2:

3 likes

Ingeruild voor een kindloos-stel.

2 likes

Ik mis LLG ook! Ik heb niets met make-up, maar vond het gewoon chill om naar te kijken.

4 likes

Jakkes wat stom. Ik vind het juist leuk als mensen gewoon lol hebben in plaats van altijd maar de beste willen zijn.

2 likes

Maar Boy was toch zijn tweede naam?
Jimmy Boy achterbaan i.p.v. JimmyBoy toch?

1 like
2 likes
6 likes
  • Steengrillen in matchend ondergoed
  • Discozwemmen met Katja, Mascha en co

0 stemmers

Ik weet niet wie ooit over hem begonnen is op EGF of hier maar ik ben opeens weer helemaal gefascineerd door John Maclean. Vooral deze Q&A sessie waar hij in een halfuur maar 3 vragen ofzo beantwoordt maar wel mega diep ingaat op ‘masculinity’ and femininity’

Echt heerlijk om te kijken dit.

‘I wasn’t born in the traditional way, I was summoned’
‘My physique is quite feminine, even though, of course, I am a man, and, of course, THE man’

11 likes

Hey @Flamoes, iemand om je obsessie mee te delen :crazy_face:

1 like

Omg ja @SissyThatWalk hij is dus al sinds 2011 actief en ik vond hem altijd super eng. Toen ging ik voor de grap wat filmpjes van hem kijken en nu ben ik verslaafd.

2 likes

Mascha is met haar benen geboren. Echt een special snowflake is ze hoor!

3 likes

Ik zag deze advertentie voorbij komen toen ik door fb scrolde. Dacht heel even dat het foefje was

53 likes

OkĂ© maar hoe werkt dat dan, want als je zegt ‘NEE het was niet goed’ dan heb je geleerd meer te zeggen
 maar als je zegt ‘ja was top’ heb je eigenlijk je geld terug nodig

79 likes

Deze twijfelaar zegt nee

19 likes

Heb je dat van deze story geleerd? Echt indrukwekkend kan me niet voorstellen wat je na de cursus zou kunnen. Misschien ook ‘no nope niet nein non’

10 likes

Als je haar al heel lang volgt dan weet je dat :roll_eyes:

20 likes

In de vlog van die zelfde dag: “dit gebeurd er als je bij ons op bezoek komt i love american donuts. I loveeeee foooddd” :sweat_smile:

3 likes