Beutyblogtopic XL #5

Dat je misschien bezoek krijgt. Of dat je vooral van VEEL eten houdt.

6 likes

Ik zeg NEE zonder te twijfelen.

dat ‘sober’ niet je mantra is

16 likes

Ja… of ze heeft een hormoonstoornis omdat ze veel buikvet heeft?! En nee, dit bedoel ik niet bodyshamend.
Één van de tips bij PCOS is om te proberen af te vallen juist omdat een hoog vetpercentage iets met je hormoonhuishouding doet.

3 likes

ik snap je punt maar doe maar niet.

5 likes

Lastig, overgewicht heeft ze wel degelijk (meer dan de helft van Nederland is te zwaar) Maar belangrijker is gezond leven en goed in je vel zitten.

Ik vind deze discussie eigenlijk ook onnodig kwetsend, het is niet dat ze iets kan of doet met onze adviezen ofzo. Maar laten we het erop houden dat ik bepaalde keuzes van haar niet begrijp.

2 likes

Overgewicht? Shit dan heb ik echt morbide obesitas denk ik als zij al overgewicht heeft…

9 likes

Ik ben van mening dat het beter is om gewoon je mond te houden over iemands lichaamsvorm.
Hou je liever bezig met je eigen verschijning.

31 likes

Dit vind ik ook wel onnodig kwetsend

9 likes

Oke laten we hier en nu stoppen over het gewicht van Mas. Redden wat er te redden valt, iedereen die er nog iets over wil zeggen: please don’t.

26 likes

Ik heb een beetje de indruk dat dit slaat op dat nieuwe insta account van gregor? Hij zal vast genoeg commentaar krijgen over zn analoge camera skills (ik heb er de ballen verstand van, maar erg mooi of bijzonder vind ik het niet). En misschien dat dat hem (en/of mas) niet boeit, maar dat ie het gewoon leuk vindt om te doen??

2 likes

Ik lees dit nu terug en denk echt WAAR HEB IK HET OVER!?! Krek wil altijd ALLES winnen :woman_facepalming:t3:

3 likes

Dat is pas meta. Dat je tijdens een cursus nee zeggen erachter komt dat je nee had moeten zeggen tegen de cursus nee zeggen.

9 likes

Heeft die cursus dan gewerkt of niet.

18 likes

Het lijkt echt alsof Cynthia nu ongeveer 3 deelnemers heeft en op alle mogelijke manieren probeert nog wat mensen binnen te harken.

21 likes

Haha ook echt zeggen: “omdat ik jou dit gun”.

Alsof ze nu een enorme gunst doet. De enige die Cynthia dit gunt is haarzelf en haar bankrekening. Wat een gelul.

38 likes

giphy%20(4)

Ben ik nu al geslaagd voor de cursus?

12 likes

Misschien is een lijstje maken niet zo leuk…

3 likes

Aanstelleritus maximus

21 likes

Nou doe je net alsof we niet permanent met tiet foto’s overspoeld worden. Debbie zou nog inkijk hebben tijdens de winter in hartje Siberië.

33 likes