OHNEE JE HIGHLIGHTER WAT VERSCHRIKKELIJKđ
Dit staat ergens in de comments dus ik denk dat haar highlighter kapot is gegaan ofzo
OHNEE JE HIGHLIGHTER WAT VERSCHRIKKELIJKđ
Dit staat ergens in de comments dus ik denk dat haar highlighter kapot is gegaan ofzo
Serena krijgt die overpriced tweedehands mini kastjes niet verkocht op de, wait for it, Influencer Closet Sale braak.
Nu gaat ze ze maar voor 60 euro per stuk verpatsen op Instagram.
Wat een immense graaier is die vrouw.
Heeft ze die zelf ook niet gewoon gekocht? Verkoopt ze ze nu voor veel meer dan? (sorry ik ken het verhaal niet verder)
Ze komen van de kringloop. Geen idee voor hoeveel ze ze gekocht heeft. Gezien de hoeveelheid heeft ze ze puur en alleen gekocht om door te verpatsen.
Ik vind die benenvideo juist ouderwets leuk.
Voor dat bedrag koop je een hele Primark-outfit die je dan ook weer kan verpatsen. Of breng ik nu hun volgers op een idee. 
Vreselijk. Die heeft ze allemaal bij de kringloop gekocht en no way dat ze daar zoveel gekost hebben.
Dit vond ik ook zoooooo bizar 
Me too, helemaal zin om het na te doen ook al ga ik nergens heen en al helemaal niet met blote benen
JA!! Echt, het lefđ
Ja maar daar is ze gewoon mee geboren hè!!
Pfff mensen die veel te veel geld vragen voor hun tweedehands zooi. Kom op marktplaats ook vaak gierige lui tegen die gebruikte spullen voor bijna de nieuwprijs willen verkopen
.
Ik vraag er eigenlijk altijd (te) weinig voor. Ik heb een prima baan en gun een ander ook een mazzeltje (sorry voor de humblebrag). Maar waarom toch altijd het onderste uit de kan willenâŚ
Huh?! âNee een antwoord?â Nee is toch gewoon een woord?
Nu voor de prijs van 1 like! Over een tijdje kost t minimaal 2 likes⌠
Ik was vandaag op die sale (kaartjes gewonnen hoor, niet gekregen). Iedereen had lage prijzen, maar sereen en de zusjes niet. Heb meerdere items bij hen van 40, 60 en 150 zien hangen, terwijl Denise alles voor 5 euro verkocht 
Heb jij iets gekocht?
Sorry het zal vast al besproken zijn, maar zie nu dat Mascha ook een ASMR kanaal is begonnen. Dat het in het Engels is stoort me nog niet eens, maar het stoort me wel dat het zo typisch net niet is. Voor iemand die zoals zij beweert al jaren naar ASMR luistert kan ik me gewoon niet voorstellen dat je dit kan uploaden, de geluiden zijn veel te hard in vergelijking met haar stem. Dat hoor ik zelfs, en ik ben een absolute noob als het aankomt op dingen met video en geluid en de bewerking ervan. Maar kom op, ik luister nu ook al een paar jaar naar ASMR en kan zo al meerdere dingen opnoemen die in deze video gewoon storend zijn
. Duidelijk dat ze hier weer op een makkelijke manier een slaatje uit probeert te slaan (ook door op Engels over te gaan) en zelf blijkbaar totaal geen controle doet op het geluid. Er is een reden dat ASMRtists doorgaans tijdens het opnemen zelf ook oortjes in hebben die met hun microfoon verbonden zijn.
Einde rant, ik ben gewoon moe en wilde even chill naar ASMR luisteren voor het slapen gaan maar ASMRgloss doesnât do the trick
Neegatief
Mooi punt. Ik wacht er ook op! Gelukkig heb ik in mijn nabije omgeving maar 1 persoon die ânee moest leren zeggenâ en ik vind persoonlijk dat ze ermee is doorgeslagen. Hoe het met haar andere vriendschappen staat weet ik niet, maar die van ons heeft het niet overleefd.
Het ging zo ver dat ze niet eens meer afspraken wilde maken. Want ze wist nog niet of ze (ik zeg naar wat) volgende week woensdag wel zin had om samen te eten⌠Daar valt in een realistische wereld niet mee om te gaan, is mijn gevoel.
Ik geloof zelf heel erg in âpay it fowardâ. Als je iets voor een ander doet, krijg je op den duur ook iets terug, al dan niet in een andere vorm.