Beutyblogtopic XL #5

Ik luister liever naar 2 Unlimited dan naar Cynthia
24 likes

Haha zij is zo niet te volgen. De ene keer roept ze dat ze het zo zwaar heeft en echt op moet letten dat ze geen burn-out krijgt. En het volgende moment zegt ze dat ze het wel relaxt heeft en eigenlijk niet zoveel werkt.
En dat laatste is de enige juiste. Wat ze op een dag doet is meestal: sporten, douchen, make-uppen, editen, eten.

12 likes

Vind het ook bijzonder dat er als zaterdagvideo op Beautygloss een of ander flutconcept over haar benen (? correct me if I’m wrong, kon het niet opbrengen om het te kijken) van welgeteld 7 (!) minuten online is gekomen. Is dat echt het enige wat je kan bedenken/filmen? Snap dat ze dagelijks vlogt en dat daar werk in zit maar kom op zeg, dit is wel heel schraal hoor

2 likes

Wedden dat je volgende week vrijdag in de vlog ziet dat ze nog geen zaterdagvideo heeft (ze zal het wel “te druk” hebben gehad) en dan snel dit gaat opnemen. Het is volgens mij ook ‘s avonds opgenomen.

1 like

Hahaha ja dit vermoed ik inderdaad ook. Vind vaak dat ze de zaterdagvideo pas op het laatste moment doet, ik snap dat niet. Het is al jaren haar vaste uploaddag én ze heeft een eigen merk planner. Leer dan plannen?

1 like

Even in reactie op mijzelf.
Ik reageerde op het bericht van @Calypso. Ik kreeg door dat bericht heel erg de indruk dat mascha haar lichaamsvorm wijtte aan haar hormoonstoornis, maar nu ik de vlog bekijk zie ik dat de quote van Dutchess wel heel erg uit het verband is gerukt.

Mijn bericht is daardoor onterecht en ook nog eens erg onaardig.

11 likes

Is het idee niet dat je normale werkafspraken door de week hebt en iedereen je dan mailt/belt en dingen van je wil, terwijl je in het weekend juist al je tijd zelf kan indelen en ‘de normale mensen’ niet werken en je dus meer gedaan krijgt?

2 likes

Onze Mascha moest maar eens een cursus gaan volgen bij Cynth dan.
Want dat is een assertieve structuurjunkie ! En misschien krijgt ze nog een wijntje en een wijnproefcursus erbij!

2 likes

Hij deed me wel denken aan haar oldskool video’s waarin ze dan helemaal haar ‘been verzorg routine’ liet zien, of hoe ze haar haarborstel schoonmaakte. Dat vond ik toen écht zo leuk en inspirerend, ging dat altijd nadoen. Ik heb onderstaande 'spa’routine echt vaak gedaan haha

Summary

https://www.youtube.com/watch?v=PJdjSvjj_Qc

7 likes

Heeft iemand de vlog van Serena gezien? Ze heeft een dramatische titel en thumbnail dat ik eigenlijk niet wil kijken

2 likes

Mannen hebben de man flu, beroemde internetpersoonlijkheden de influ zodra ze helemaal van de wereld zijn.

4 likes

OHNEE JE HIGHLIGHTER WAT VERSCHRIKKELIJK😒

Dit staat ergens in de comments dus ik denk dat haar highlighter kapot is gegaan ofzo

1 like

Serena krijgt die overpriced tweedehands mini kastjes niet verkocht op de, wait for it, Influencer Closet Sale braak.
Nu gaat ze ze maar voor 60 euro per stuk verpatsen op Instagram.
Wat een immense graaier is die vrouw.

9 likes

Heeft ze die zelf ook niet gewoon gekocht? Verkoopt ze ze nu voor veel meer dan? (sorry ik ken het verhaal niet verder)

Ze komen van de kringloop. Geen idee voor hoeveel ze ze gekocht heeft. Gezien de hoeveelheid heeft ze ze puur en alleen gekocht om door te verpatsen.

1 like

Ik vind die benenvideo juist ouderwets leuk.

3 likes

Voor dat bedrag koop je een hele Primark-outfit die je dan ook weer kan verpatsen. Of breng ik nu hun volgers op een idee. :upside_down_face:

Vreselijk. Die heeft ze allemaal bij de kringloop gekocht en no way dat ze daar zoveel gekost hebben.

3 likes

Dit vond ik ook zoooooo bizar :joy:

Me too, helemaal zin om het na te doen ook al ga ik nergens heen en al helemaal niet met blote benen

1 like