JA!! Echt, het lefđ
Ja maar daar is ze gewoon mee geboren hè!!
Pfff mensen die veel te veel geld vragen voor hun tweedehands zooi. Kom op marktplaats ook vaak gierige lui tegen die gebruikte spullen voor bijna de nieuwprijs willen verkopen .
Ik vraag er eigenlijk altijd (te) weinig voor. Ik heb een prima baan en gun een ander ook een mazzeltje (sorry voor de humblebrag). Maar waarom toch altijd het onderste uit de kan willenâŚ
Huh?! âNee een antwoord?â Nee is toch gewoon een woord?
Nu voor de prijs van 1 like! Over een tijdje kost t minimaal 2 likesâŚ
Ik was vandaag op die sale (kaartjes gewonnen hoor, niet gekregen). Iedereen had lage prijzen, maar sereen en de zusjes niet. Heb meerdere items bij hen van 40, 60 en 150 zien hangen, terwijl Denise alles voor 5 euro verkocht
Heb jij iets gekocht?
Sorry het zal vast al besproken zijn, maar zie nu dat Mascha ook een ASMR kanaal is begonnen. Dat het in het Engels is stoort me nog niet eens, maar het stoort me wel dat het zo typisch net niet is. Voor iemand die zoals zij beweert al jaren naar ASMR luistert kan ik me gewoon niet voorstellen dat je dit kan uploaden, de geluiden zijn veel te hard in vergelijking met haar stem. Dat hoor ik zelfs, en ik ben een absolute noob als het aankomt op dingen met video en geluid en de bewerking ervan. Maar kom op, ik luister nu ook al een paar jaar naar ASMR en kan zo al meerdere dingen opnoemen die in deze video gewoon storend zijn . Duidelijk dat ze hier weer op een makkelijke manier een slaatje uit probeert te slaan (ook door op Engels over te gaan) en zelf blijkbaar totaal geen controle doet op het geluid. Er is een reden dat ASMRtists doorgaans tijdens het opnemen zelf ook oortjes in hebben die met hun microfoon verbonden zijn.
Einde rant, ik ben gewoon moe en wilde even chill naar ASMR luisteren voor het slapen gaan maar ASMRgloss doesnât do the trick
Neegatief
Mooi punt. Ik wacht er ook op! Gelukkig heb ik in mijn nabije omgeving maar 1 persoon die ânee moest leren zeggenâ en ik vind persoonlijk dat ze ermee is doorgeslagen. Hoe het met haar andere vriendschappen staat weet ik niet, maar die van ons heeft het niet overleefd.
Het ging zo ver dat ze niet eens meer afspraken wilde maken. Want ze wist nog niet of ze (ik zeg naar wat) volgende week woensdag wel zin had om samen te eten⌠Daar valt in een realistische wereld niet mee om te gaan, is mijn gevoel.
Ik geloof zelf heel erg in âpay it fowardâ. Als je iets voor een ander doet, krijg je op den duur ook iets terug, al dan niet in een andere vorm.
Vandaag in de vlog: Mascha doet weer een kleding unboxing met items die allemaal net niet passen en ze nooit aan zal doen. Zou ook een keer leuk zijn als ze zou benoemen dat het niet allemaal individueel in plastic verpakt hoeft te worden maar neeeeeâŚ
Fun fact. Mijn school heeft een eigen sweater en zo hebben lang onderhandeld met de fabriek maar het moest persee allemaal in een plastic zakje appart verpakt worden.Zit helemaal in het systeem van die bedrijven dat veranderren te veel werk is. Kon zelfs niet met een ander materiaal verpakt worden.
Ja, of âhoe krijg ik mijn ruggengraat terug?â
Ik denk dat ik een cursus ga geven met als motto âSchop onder je kont en gaan met die banaan; discipline in je dagelijks levenâ
En dan geef ik mensen zakdoekjes om je tranen weg te kunnen vegen om daarna weer aan het werk te gaan.
Ik denk dat er echt wel mensen zijn die baat zouden hebben bij zoân cursus (niet die van Cynthia, een echte) maar het lijkt wel alsof mensen die dat zouden hebben niet de echte doelgroep zijn voor dat soort cursussen. Die cursussen worden meer door mensen gedaan die zeggen dat ze wel kijken of ze op je verjaardag komen omdat de stand van de maan die dag wellicht niet in hun aura past o.i.d.
Ik heb eens een collega gehad die hierin ook nogal was doorgeslagen. haar motto was: zolang het MIJ niet uitkomt en ik niet wil, zeg ik nee. Nou prima, maar toen ik naar een begrafenis moest en zij mijn dienst niet wilde overnemen omdat âze dan vroeg op moestâ vond ik dat gewoon egoĂŻstisch. Natuurlijk moet je jezelf niet constant wegcijferen, maar ik vind het zelf echt prima om soms iets belangeloos voor een ander te doen.
Dit! Plus dat je er uiteindelijk zelf ook iets aan hebt, want als zij jouw dienst wel overgenomen had dan had jij dit waarschijnlijk erg gewaardeerd en ook sneller iets voor haar gedaan als zij jou om een gunst vroeg.
Nu vind je haar waarschijnlijk een stuk minder sympathiek en zal jij ook minder snel geneigd zijn om in de toekomst iets voor haar te doen.
Ik vind dat hele nee zeggen onder het motto van zelfzorg echt vreselijk doorgeslagen.
Wat apart en raar. Het was niet zomaar een vrije dag dat je wat leuks ging doen.
Wat aso zeg!
Maar dit gaat ze zelf ook voelen. Niemand zal nog graag haar diensten overnemen schat ik zo.
Van jou zou ik wel een cursus willen :P. Ik sla dit op om nog eens terug te lezen!