Beutyblogtopic XL #5

Precies! ‘Nee’ is idd ook een woord, maar ‘kutcollega’ ook :sweat_smile:

28 likes

Je omschrijft m’n moeder hier. En het is ook exact waar ik moeite mee heb. Altijd maar herhalen hoeveel ze al voor anderen doet en dat het écht eens tijd is om aan zichzelf te denken. Als je dat steeds opnieuw blijft zeggen, komt het niet meer geloofwaardig over. Dan ben je in het beste geval een heel gemiddeld persoon die soms iets voor anderen doet, maar soms ook niet en in het ergste geval iemand die nooit iets voor anderen doet, omdat “nee zeggen ook moet kunnen en je aan jezelf moet denken” :roll_eyes:.

3 likes

De after party na Cynthia’s cursus.

22 likes

Dankjewel, ik ga er wat meer over zoeken!

:joy::joy::joy:
Moet hier echt veel te hard om lachen.

1 like

Whatsup met Serena dr make-up? Vind dit niet mooi en ouderwets, gelukkig is zij er helemaal weg van…

12 likes
29 likes

Debbie en haar man genieten gelukkig wel van elkaar haha :heart: Van bil op Ibiza (klinkt als een goed vervolg op Verliefd op Ibiza)

30 likes

GOHARDORGOHOME :muscle: :muscle:

2 likes

Omg heb haar al zo lang niet voorbij zien komen. Wat zou haar dochter ervan vinden dat ze zich zo kleed/profileert op het internet?

3 likes

Ik zou helemaal gek worden als dat mijn moeder was. Maar ik vind dat ze er nog ouder uitziet. Ze lijkt wel de Marijke Helwegen van 2019.

12 likes

Wou net zeggen ja, begint karikatuur van haarzelf te worden, net Marijke van Helwegen. Krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.

1 like

afbeelding

79 likes

Even een serieuze vraag, maar moet je dan een gezapig leven leiden als je kinderen hebt? Ik volg Debbie niet, maar komen haar kinderen veel voor in haar internetleven, of tagt zij ze veel in haar stories en foto’s of legt zij de nadruk op dat het haar kinderen zijn? Ik zie persoonlijk echt niet in hoe dit zielig is voor die kinderen. Het is niet of hun moeder met haar benen wijd en camera op de foef voor de camera ligt en dan haar kinderen tagt “KIJK HIER KOMEN @X EN @Y UIT”.

30 likes

Mijn ouders hoeven geen gezapig leven te leiden, maar ik zou mij zeker voor hen schamen als ze zich zo op internet zouden zetten. Maar dat is niet leeftijdgebonden. Ik vind het überhaupt vreemd om te zien van iedereen.

7 likes

Ik zou hier ook niet echt wakker om liggen hoor

6 likes

Ik vind wel dat er soms met 2 maten gemeten wordt. De meesten hier zijn feminist en tegen slutshamen (ik ook) en dat je als vrouw vooral moet dragen wat je wilt, ook al is dat meer onthullend en bloot. Maar als het Debbie van 45+ (of hoe oud is ze?) is, dán kan het ineens niet meer want ze is te oud en moeder. Vind dat echt heel erg naar.

87 likes

quoten ging verkeerd

1m

Helemaal mee eens. Al was ze 80 en was die jurk 3 maten te klein, laat haar lekker. Dat willen we toch met zijn allen ook bereiken met de body positivity movement? Jeetje daar ga je mensen toch niet van uitsluiten? Oh ik word echt een beetje boos nu ik dit zo typ en erover nadenkt. Doe normaal zeg

10 likes

Zonder de laatste zin helemaal mee eens. Dat laatste is net zo goed een veroordeling.