Beutyblogtopic XL #5

Nee geen gezapig leven, en ik vind het juist leuk als moeders zich leuk en hip kleden. Maar persoonlijk vind ik wel dat bepaalde kledij misschien niet zo gepast meer is als je een bepaald leven hebt. Maar volgens mij heb ik niet zo een populaire mening. En niemand zegt iets over slet/sletterig. Sommig foto’s zijn gewoon best heftig vind ik persoonlijk, close ups van borsten. Ik zou het niet tof vinden als er letterlijk mensen op mijn moeders profiel komen om daar even naar der tetten te lopen kijken.

1 like

Ik vind het super dat Debbie lekker aan trekt waar ze zich mooi in voelt en dat ze trots is op haar lichaam, dat ik de foto’s postte heeft ook niet met haar looks te maken! Ik verwonder me er meer over dat met name haar man post dat ze gister een prive feestje hebben gehouden (waar ik uit opmaak dat het een geile avond was, maar miss vat ik dat verkeerd op!). Als haar zoon zijnde zou ik het wel awkward vinden dat mijn ouders openlijk op insta hun ‘lust’ showen. Voor haar dochter Bo minder omdat die niet meer op school zit en zelf ook meer publiekelijk leven heeft gekozen met youtube en insta.

Zelf geniet ik enorm van dit soort onbeschaamde instaposts en ik volg Debbie met liefde omdat ze zich echt niets laat voorschrijven. Ik moet er ook gewoon om lachen soms

8 likes

Heeft iemand Debbie al opgegeven voor Hotter Than My Daughter?

6 likes

Maar natuurlijk mag je boven de 45+ Lekker in je niemendalletje met uitpuilende boobies naar ondeugende feestjes gaan!
Laat de tijger in je gaan!
Lekker strak uit je dak!

6 likes

Maar met ‘als je een bepaald leven hebt’ bedoel je dus als je moeder bent? Allemaal lekker kort pittig nadat je kinderen hebt gebaard? Ik snap heus dat je het niet zo kort door de bocht bedoelde, maar als ik zin heb om me in een korte jurk te hijsen, dan doe ik dat. Feit dat ik kinderen gebaard heb staat daar helemaal los van.

4 likes

Het liefst kort pittig rood haar met een lekker gekke bril!

En elk weekend op je Birkenstocks door de modder ploegen op de camping. Terug naar de natuur! Lekker in de driekwartbroek ( want hotpants staan niet meer met die putten in je dijen)
Doordeweeks met de vriendinnen gezellig een avondje zeepkettingen maken of crea zijn met gesso.
Zo nu en dan een yogalesje, want fitnessen gaat veel te wild ( en al die strakke fitgirls jakkes)
Kleding bij voorkeur kopen bij de M&S of de Etam want die hebben van die frisse bloemenpatronen ( past mooi bij het pittige korte haar)
Vervolgens verbaast zijn dat je man vreemdgaat en dan zelf ineens “lesbisch” worden.
( Dit gebeurt echt! Trust me)

Dus… het maakt niet uit wat je als vrouw doet.
Iedereen heeft er wel een mening over.
Of je nou jezelf in suffe seksloze kleding hijst of rond gaat rennen op je hakken met je mini rokje aan.
Doe wat je gelukkig maakt!

6 likes

Persoonlijk stoor ik me er niet aan dat Debbie wat ouder is, dat is het punt niet. Maar ik vind zo’n strak jurkje gewoon überhaupt niet netjes, ongeacht leeftijd, gender, haarkleur of wat dan ook. Net zoals dat genoeg mensen het niet netjes vinden om in een joggingbroek naar je werk te gaan of met alleen je zwembroek en teenslippers naar de stad. Ik noem maar wat voorbeelden. Er zijn genoeg mensen die het wel doen en dat moeten ze zelf weten, maar over het algemeen heeft “het Nederlandse volk” hier wel een beetje ongeschreven regels voor. En je bent je niet verplicht om je hieraan te houden (love mijn joggingbroek #noshame) en wss denkt Debbie er ook zo over. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen iedere outfit maar netjes/goed/etc moet vinden toch?
Om er zomaar wat van te zeggen is een tweede, maar dat moet ieder voor zichzelf bepalen

9 likes

Maar ze is op een feestje, op vakantie. Ze zit niet in de kerk ofzo…

8 likes

Niet alleen moeder maar ook op zakelijk vlak. Nou een kort jurkje is nog veel stof. Ik doel meer op de lingeriepostS, lijken wel erotische fotos.

Dit :joy:. Maar vooral ook niet te goed gekleed, slank, knap of hooggehakt als je moeder bent hoor. En lipstick 's ochtends is helemaaaaal uit den boze. Mot je die moeders eens horen op het schoolplein! (no joke!!)

1 like

Snap deze hele vergelijking niet. Wat heeft goed verzorgd te maken met heel bloot te kleden? Slank zijn, een makeuppie, leuke kleding allemaal toch prima. Ook als je het niet wilt.

Maar snap niet zo waarom alles om je lichaam moet draaien. Is toch gewoon niet tof als al de klasgenoten van je kinderen jou in pikante lingerie zien staan of vanaf close up je borsten kunnen zien of je flamoes als bukt.

4 likes

40 likes

Wauw die foto is zo ongemakkelijk :rofl:

Sorry flamoes! Maar nu vraag ik me wel een ding af: bedoel jij met flamoes wat ik bedoel met flamoes?

1 like

Uiteraard!

2 likes

Dragen mensen zulke platform schoenen nog?

2 likes

Ik vind sowieso dat de gemiddelde Nederlander af en toe echt vooroordelend is je je bijvoorbeeld bij een etentje bij een gemiddeld restaurant net iets te veel optut of als je juist te slobberig komt. Doe gewoon lekker aan waar je zin in hebt. Het is natuurlijk wel gepast je in een chique restaurant of evenement net iets meer formeler te kleden, want daar gelden gewoon etiquette en dat is veel minder van toepassing bij bijvoorbeeld het gemiddelde restaurant/evenement. En daarbij ben ik van mening dat de gemiddelde Nederlander nou niet echt een geweldige kledingsmaak heeft, beetje saai en lusteloos vaak vind ik. Als je je daar lekker in voelt, echt hartstikke prima en lekker boeiend. Maar ga dan niet het vingertje wijzen naar iemand anders die er wel voldoening uithaalt om zich wat ‘meer uitgesproken’ te kleden.

En daarbij zit er ook gewoonweg een groot verschil tussen ordinair en uitgesproken-formeler-sexy. Ik zou het persoonlijk mijn kinderen niet aan doen, die oordelen en meningen van anderen en een bepaalde stempel. Ik ben het voor het merendeel eens dat mensen lekker zelf moeten weten wat ze aantrekken mits dat anderen niet negatief benadeeld. En dat is wel in het geval van Debbies kinderen zo, want die worden er ook negatief door benadeeld. Daarom vind ik het best egoïstisch dat ze zich zo kleedt en doet op social media, eigenlijk best wel erg egoïstisch. Ik zou ook willen dat iedereen lekker zou aandoen wat hij/zij wilt zonder al die oordelen maar dat is eenmaal gewoon niet zo. Want mij boeit het niet wat Debbie aanheeft, leven en laten leven. Maar ze zou het voor haar kinderen gewoon moeten laten imo.

5 likes

Totally agree! Agism zou Madonna zeggen.

Want anna nooshin of queen of jetlags hebben ook regelmatig dergelijke kleine jurkjes en/of sexy kleding aan en daar wordt niets van gezegd. Terwijl laatstgenoemde ook moeder is, maar… een stuk jonger.

Snap ook echt niet wat hier schaamtevol oid aan is? Mijn smaak is het ook niet, maar ik draag nu (30) ook niet zo’n outfit. Leuk toch dat ze zo van elkaar (en van hoe ze eruit zien) genieten? hoewel ook dat online zetten niet mijn persoonlijke smaak is, maar dat denk ik met heel veel dingen die worden gedeeld.

2 likes

Ik denk dat je je als tiener toch wel schaamt voor je ouders. Of ze er nu ‘te sexy’ bijlopen of alleen al ademen. Je kunt het toch niet goed doen denk ik.

17 likes

Haha dat sowieso :joy: Dus dan kan je als ouder maar net zo goed aantrekken waar jij je fijn in voelt toch?

5 likes

Helemaal eens met het stukje over aantrekken waar jij je prettig in voelt.

Alleen hoe worden haar kinderen hier dan precies door benadeeld?

3 likes