Beutyblogtopic XL #5

Dat mag je zeker

1 like

Ja dat zeg ik toch ook?

1 like

Sorry begreep je post anders!

1 like

Ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn: iedereen mag ontzettend dingen vinden.

23 likes

Cynthia staat in een Glossy vd omgeving Zwolle. Ze deelt wat foto’s e.d. op haar stories. Vind haar op die foto’s echt super vrouwelijk en knap. Echt heel mooi

8 likes

Wauw, inderdaad. Prachtig!

1 like

Ik was nieuwsgierig en heb even gekeken en de fotograaf is een oud docent van mij, wat grappig. Prachtige foto’s inderdaad!

1 like

Ja idd ik zag dit net en kwam hier om te posten dat ik de foto’s gigantisch mooi vind en dat ze er zelf erg goed op staat.

Ging even naar haar site, leuk dat laatste recept maar de ‘tip’ is zoo naar leesbaar bovenin en hoe is zo een toetje gezond? Ja wellicht wat gezonder als je haar tip volgt door stevia te gebruiken maar om nou in de titel meteen gezonder te zetten?

1 like

wow inderdaad, echt mooie foto’s van haar!

Dat is inderdaad ook een mooie foto! Maar vind deze ook best leuk eigenlijk

O, dat arme, arme haar… helemaal kapotgekleurd. Me ogen!

2 likes

Euh ik zie hier niks aan hoor? Vind haar haar altijd leuk en verzorgd zitten.

2 likes

Waarom zou die vrouw geblurred zijn in massa’s vlog. #bluretiquette

2 likes

Ik denk serieus dat die vrouw daarom gevraagd heeft eigenlijk. Had ik persoonlijk ook gedaan.

Woehoe ik zette per ongeluk televiziergala (?) aan net nu Nikkie er op is :smiley:

Jij was het. Met je donkere haar

1 like

Wel heel netjes inderdaad!

2 likes

Wow, mooie foto zeg!

Mwah ik vind het nogal ingevuld voor een ander. En ze had deze omschrijving niet hoeven geven, als ze zo protective was. Zeg gewoon dat het om privacy redenen was.

33 likes

Ik zou het ook niet heel chill vinden als ik in een restaurant zo gefilmd zou worden (en zeker niet als ik dan ook nog Mascha zou herkennen, want dan kom je dus wel ook direct in een vlog in plaats van een filmpje in een familieapp).

Ik vind het dus eerder niet heel netjes om op die manier zo te filmen dat er iemand zonder de blur heel duidelijk te herkennen is. Dat ze geblurd is, vind ik ook niet meer dan vanzelfsprekend.

19 likes