Beutyblogtopic XL #5

Netjes, maar protecting a sister? Vind het wel een klein beetje een grootheidswaanzin dat ze denkt iemand te beschermen. Zij zet de vrouw zelf in deze positie haha

69 likes

Netjes? Fucking aso om maar gewoon overal te filmen, ze zou iedereen moet blurren.

27 likes

Het was mij, met iets teveel wijntjes op keek ik heel scherp in de camera

15 likes

Weet je, in de eerste instantie dacht ik; netjes.
Maar als je er over nadenkt is het inderdaad niet meer dan normaal.
Ik zou zelf ook absoluut niet in zo’n vlog willen verschijnen.

3 likes

Nou… wat willen we weten?

4 likes

Hoe erg lijden jouw kinderen onder jouw uiterlijk op een schaal van 1 tot aanstelleritis?

44 likes

Wel bijzonder die toevoeging ‘brutale en/of rare vragen’

1 like

Kunnen we van jou ook een patricia paaytje verwachten?

4 likes

Waarom zijn mensen zo geïnteresseerd in het seksleven van mascha & gregor???

1 like

Ik denk omdat ze hier vanwege haar studie en jarenlange interesse goed over kan praten

19 likes

Omdat ze burnie sexy juicy floefy stories hebben over de orgie tent in Burning Man. En vergeet ook niet dat ze haar boobs heeft laten zien voor een ijsje hihihi. #spilthetea

12 likes

Ik begrijp dit ook echt niet. Gelukkig dwingt YouTube me niet om die video te kijken.

Plus dat het weer hetzelfde als al-tijd zal zijn. Geen echte antwoorden op de vragen, vaagheden en kinderlijke termen (ijsje anyone?).

3 likes

Ik heb hem gezien en vond hem best wel leuk.

1 like

Ik kreeg juist de indruk dat ze het wel prima vond zo maar niet zo boeiend voor de vlog

2 likes

Toch sneu om zelf wel blij te zijn met je leven maar het voor de vlog niet interessant genoeg te vinden

6 likes

Ik vind mijn leven ook niet interessant genoeg voor een vlog en ben best tevreden.
Er is gewoon niet zoveel boeiends aan als ik een halve dag alleen maar filmpjes zit te editten… oh wacht

2 likes

Volgens mij is niemand zo geïnteresseerd in het seksleven van de foefs als zij zelf zouden willen?
gewoon een excuus over de zoveelste net niet suggestieve storytime over hun (seks)leven waarin ze vooral veel niet zeggen?

17 likes

Vind Jamie Li af en toe een kinderstem opzetten :weary:

1 like

Mooi dat ze dat zegt, maar tot nu toe is bijna elke vlogger die dit in eerste instantie zei er toch voor gezwicht.
Zei Mascha niet ooit dat ze best een pleegkind zou filmen voor YouTube? Of iets in die richting?

Nou dit heb ik ook. Soms denk ik van bepaalde dagen wow dit had echt gefilmd moeten zijn, best interessant allemaal. Maar ik heb daar door alles wat ik meemaak en doe, echt geen tijd voor of zin in.

Ook vind ik het allemaal zo opschepperig overkomen om altijd maar te laten zien wat je doet, bereikt, hebt en koopt. Dus ik ben juist daarom helemaal niet zo actief op social media. :thinking:

Vind het ook stront irritant van mensen die ik volg dat ze ieder moment, vakantie of aankoop in hun stories zetten. Dan denk ik: nou nou wat geweldig… :roll_eyes: (i am not impressed) Je moest eens weten wat ik allemaal doe, veel vetter!
Misschien moet dit in het opbiecht topic, want ik vind dit geen leuke eigenschap van mezelf.

5 likes