Het is denk ik inderdaad dat we ons meer met een blogger/youtuber etc als een Vera kunnen identificeren (ik denk door de leeftijd en haar bescheidenheid) en het daardoor sneller voor haar opnemen.
Ik hoop niet dat ik de discussie heb ontketend door op Debbie te OMGen en haar dochter erbij te betrekken. Vond de foto gewoon heftig, denk door de hoeveelheid borst? En voor haar dochter, wist niet dat ze ook een zoon had, leek het me vervelend omdat vrienden misschien wel op haar moeder zouden geilen. Zou ik persoonlijk niet chill vinden.
Vind dat Debbie er goed uitziet, ze heeft altijd al iets ‘ordinairs’ gehad en vond het altijd wel sexy bij haar. Maar denk dat ik gewoon schrok van de hoeveelheid borst die ze tegenwoordig heeft. Sorry Debbie!
Ik zou liever een Debbie-achtige moeder hebben dan een pittig kort kroketje of iemand die altijd van die spijkerrokken draagt tot de enkel met instappers en altijd op de verbiedtoer is.
Het valt me op aan je bericht dat je eerst een hoop vindt over Debbie en vervolgens afsluit met ‘Sorry’. Maar sorry waarvoor? Ik begrijp het niet.
Dat ik haar verschijning iets minder vind, betekent niet dat ik mijn manier van denken oké vind. Het is niet mijn stijl, maar betekent niet dat ik me er niet stom/bekrompen over voel dat ik er zo over denk terwijl zij er juist heel blij mee.is.
Ha leuk hoe je je ruimdenkendheid gelijk te niet doet door een ander neer te halen (pittig kort kroketje, really)? Zelfde @HyacinthBouqet trouwens; dus als je ervoor kiest om niet hooggehakt, gemanicuurd en gestijld door het leven te gaan is het je eigen schuld als je man vreemdgaat? Of je bent - god verhoede natuurlijk- zelfs lesbisch?
Vind dat nog veel naarder dan zeggen dat je Debbies look niet mooi vindt, want subjectief.
edit: en overigens vind ik dat je dat prima mag zeggen. Niet HOEFT te zeggen, want who cares en wat wil je ermee bereiken, maar het mag wel. Iemand zet wel een foto op het internet met het doel aandacht te krijgen. Dat sommige mensen het dan niet mooi vinden, vind ik er wel bij horen. Actie = reactie. Niet altijd gewenst, maar vind dat je daar wel rekening mee mag houden als je iets op het internet flikkert.
Nou ik vind Anna ook ordinair als dr tepels zowat door dr jurk heenkomen.
Maar is het uiteindelijk niet gewoon zo dat “ordinair” smaak gevoelig is. Ik kan zelfs een tijgerprintje al ordinair vinden…
De hele conclusie die ik eigenlijk trek uit wat de mensen die Debbie ordinair vinden zeggen is dat borsten ordinair zijn. Ik vind het jammer dat men anno 2019 nog steeds zo een mening heeft, bewust of onbewust. Zodra je je borsten vertoont (cleavage of tepels) is het meteen ordinair, blijkbaar.
Maar waarom is het jammer? Ik vind een kerel die zonder t shirt bij een strandtent gaat zitten ook ordinair. Of grote gouden oorbellen vind ik ordinair. Of zo’n teddyjas met tijgerprint vind ik ook ordinair. Het is toch vooral smaak? En smaak verandert door de jaren heen.
Daarom mag ik het zelf toch nog wel jammer vinden? Net zoals dat jij mag vinden dat het ordinair is.
Dat mag je zeker
Ja dat zeg ik toch ook?
Sorry begreep je post anders!
Ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn: iedereen mag ontzettend dingen vinden.
Cynthia staat in een Glossy vd omgeving Zwolle. Ze deelt wat foto’s e.d. op haar stories. Vind haar op die foto’s echt super vrouwelijk en knap. Echt heel mooi
Wauw, inderdaad. Prachtig!
Ik was nieuwsgierig en heb even gekeken en de fotograaf is een oud docent van mij, wat grappig. Prachtige foto’s inderdaad!
Ja idd ik zag dit net en kwam hier om te posten dat ik de foto’s gigantisch mooi vind en dat ze er zelf erg goed op staat.
Ging even naar haar site, leuk dat laatste recept maar de ‘tip’ is zoo naar leesbaar bovenin en hoe is zo een toetje gezond? Ja wellicht wat gezonder als je haar tip volgt door stevia te gebruiken maar om nou in de titel meteen gezonder te zetten?
wow inderdaad, echt mooie foto’s van haar!