Is idd jammer, volg haar al een tijdje. Ze maakt elke keer de zelfde soort roze ooglooks.
Altijd heel dramatisch, af en toe maakt ze leuke filmpjes.
Vind alleen de display in de blogs over haar boodschappen vreselijk, skip dat altijd.
Ik vraag mij vooral af of zij deze tas ook had gekocht als hij niet van Dior was geweest. Want die van Acne vond zij niet zakelijk genoeg, omdat het net een paperbag was, maar dit is toch letterlijk een boodschappentas.
Bij de vragenlijsten die ik afneem (MINI) is de screeningsvraag op alcoholverslaving/-misbruik âHeeft u ooit binnen 3 uur 3 glazen alcohol op bij 3 of meer gelegenhedenâ, vrij laagdrempelig
Hai sorry ik weet dat dit niet jouw eigen statement is maar dat je een bron aanhaalt, maar dit is gewoon écht niet waar? Alcohol is waanzinnig slecht voor je in grote, kleine en minuscule hoeveelheden. Ik snap niet wat Jellinek lult hier.
Edit: ik was te snel met reageren, zie bij het bijlezen nu dat dat al gezegd was en dat t een oude bron is.
Hmm⊠dan vallen denk ik veel mensen onder alcohomisbruik.
Mascha vult haar âsobere levenâ wel bijzonder in, trouwens.
Ik heb geen idee. Ik weet eigenlijk niet anders dan arriveren op een borrel/feestje/barbecue dat iedereen gelijk een biertje/wijntje pakt en meestal binnen een half uur nog 1 ofzo?
Uiteindelijk weinig, er moet aan best wat criteria voldaan worden (trillen/zweten bij minderen of stoppen, willen minderen of stoppen maar lukt niet, etc.)
Wat ik niet kan rijmen is dat Mascha veel geld investeert in designertassen die vervolgens na een paar jaar âuit elkaar vallenâ? Ik doe ook al âjaaaarenâ met tassen die destijds âŹ60 waren, maar die vallen nog steeds niet uit elkaar.
Haha, ik vind het echt een bizarre tas. Hij doet me denken aan die biologische stoffen tasjes die je bij de Albert Heijn kunt kopen voor je boodschappen, die hebben ook zoân model.
Ik ben persoonlijk juist wel fan van shoppers, maar hier zou ik persoonlijk nog geen âŹ100 voor over hebbenâŠ
Ja hier moest ik ook aan denken! En de stof ziet eruit alsof die gemaakt is van fietsbanden. Ik zou er nog geen tientje voor betalen op de rommelmarkt. Maar goed zij is er wel blij mee en dat is natuurlijk hartstikke fijn (no sarcasm)
Maar je kan toch ook minimalistisch leven met designer items? Massa leeft niet minimalistisch maar verder heeft het niks met elkaar te maken
Dat zeg ik niet maar minimalistisch leven is leven zonder overbodige spullen te kopen. Stel je voor dat ik die Dior tas koop maar verder niks dan is dat ook minimalistisch alleen heb ik dan de keuze gemaakt om meer geld aan het ene item te besteden
Maar is het dan niet minimalistisch om âgenoegen te nemenâ met een andere leren tas? Niet per se een Dior tas?
Edit: lekker âsoberâ leven ook nog zie ik.
Ik snap ook niet hoe Mascha alles wat ze heeft dagelijks aan heeft of gebruikt. Hoeveel uren heeft zij op een dag?
Heel veel want ze heeft ook 5 banen.
Minimalisme heeft niks te maken met de prijs van een product volgens mij maar met genoegen nemen met minder producten. Maar dat is hoe ik het zie.
Nee dat heb ik nooit gezegd, als iemand materialistisch leeft is het massa. Alleen dat designer spullen heel goed samen kunnen met minimalistisch leven.
Hmm, dan denk ik daar anders over!