Beutyblogtopic XL #5

Ik snap ook nooit dat Mascha altijd alles wat ze koopt/wil kopen wil verantwoorden. Laatst natuurlijk ook al met die afschuwelijke tas van Dior. Maar ik kijk nu de vlog van vandaag en dan zegt ze bij Victoria’s Secret dat ze nog op zoek was naar een tasje met een sleutelhanger eraan (die koopt ze trouwens niet in de winkel want kan ze online goedkoper krijgen). Ik denk dan alleen maar: “yeah right…” Bovendien staat me iets bij dat ze zoiets al had, van een absurd duur merk. Maar kan ik me in vergissen.

Jep, ze heeft er eentje van Versace, maar die “valt uit elkaar”.

6 likes

O ja natuurlijk! Was even vergeten dat altijd alles bij haar binnen de kortste keren uit elkaar valt :joy:

1 like

Ja want 1 ringetje is een beetje lam. Niks wat je met een tang niet op kunt lossen lijkt me.

2 likes

Dan koopt ze toch gewoon een nieuwe!!!

1 like

Mascha heeft toch jaren geleden een belofte gemaakt dat nooit maar dan ook nooit meer naar de Mac toe ging omdat gregor daar vroeger gewerkt heeft?

Toen kwam ze echt over als een lieve meid, vond haar toen ook echt een rolmodel

5 likes

Ik heb net ook de vlog van Mascha gekeken. Maar ik beleef die vlog zo anders dan de comments hier. Ik krijg totaal niet het idee dat ze doet alsof ze de uitvinder is van series en podcast of dat ze doet alsof ze de ultieme lifehack heeft door der bestelling te checken.

4 likes

Same, ik had vandaag ook echt even zin om naar beautygloss.nl te gaan.

4 likes

grappig eigenlijk hoe anders mensen iets horen/zien en toch naar hetzelfde kijken. Ik ben nogal kritisch, kan ook amper het journaal/nieuws kijken zonder me bij ieder dingetje af te vragen of het wel klopt.

Haha zo grappig ik heb vandaag die suikerwax nog gemaakt!

2 likes

Hahaha ik hoop het, het staat af te koelen haha!

1 like

Ik denk wel dat het vroeger vroeger geen spon was hoor. Die 88 paletten bijvoorbeeld, volgens mij bestond spon toen nog niet eens en iedereen kocht ze.

3 likes

88 palette ligt nog steeds in mijn lade te verstoffen. Kan geen afscheid nemen van deze historie. Was één van de allereerste dingen die ik online heb besteld en het eerste wat ik kocht door een beautyblogger.

27 likes

Haha herkenbaar! Vorig jaar heb ik alles weggegooid toen ik ging verhuizen, heb ook echt lang getwijfeld om m’n 88 palette, nyx losse oogschaduwpoeder en een nyx one night in morocco palette weg te doen. Dat nyx palette was echt m’n favo, besteld bij coastalscents door Mascha.

2 likes

Tickled pink oid toch?

2 likes

Die roze creme! Maakten ze die nog maar😩

afbeelding
Ooh ja deze!! Daar had je ook een stick van toch

15 likes

Same! Haha

En Steam Cream, dat was ook zoiets…

3 likes