Ik vind het vooral altijd zo verwarrend als ze het dan twee seconden later weer over fluffye squishy baby aliens hebben oid
ok, het doet iets met je. En voelt dat dan goed of niet goed?
Ik vind dat zelf ook altijd meer voor gezelschappen waarbij je gesprekspartner je man/vrouw niet kent (bijvoorbeeld als je met de klantenservice belt âik vraag het even aan mijn manâ. Als diegene je partner wel kent (van naam) dan gebruik ik de naam âik ging samen met Pietje naar die winkelâ / âPietje zei dat hij het me mooi vond staanâ. Voelt inderdaad veel natuurlijker/liefdevoller.
Ik heb zelf ook altijd een beetje moeite met het âmijn manâ / âmijn vrouwâ van Mas en Krek.
niet goed. gregor zit erin. nee sorry gregor, ik vind het ietwat ongemakkelijk. kunstmatig⊠ja dat is het. alsof ze een man/vrouw-quotum moeten halen. dagelijks.
Vind dit wel heel interessant trouwens haha zag Mas het even geleden ook in de vlog zeggen en had toen ook iets van âhuh⊠raarâ terwijl het helemaal correct is feitelijk.
wauw, zoveel life hacks weer in de vlog van vandaag.
check je order bij de mac ter plekke, anders moet je misschien weer HELEMAAL teruglopen als het niet klopt.
so stupid dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht
Ja en dan heeft ze een burger die niet goed (meer) is en die gooit ze dan weg? Echte logica.
oh lord daar ben ik nog niet eens, ik ben nu dr gefrustreerde verhaal aan het aanhoren over hoe ze eigenlijk uitvinder is van beroep. Ze heeft al een waslijst aan uitvindingen achter haar naam staan, series en podcasts vertelt ze nu over.
Ik kijk zo nu en dan een vlog van dagelijkse vloggers (zijn er steeds minder van gelukkig) en iedere keer erger ik me aan de onzin die ze uitkramen. Ja je moet wat als het de 72626253737e dag is dat je vlogt en je 20 minuten moet volpraten.
Ik snap ook nooit dat Mascha altijd alles wat ze koopt/wil kopen wil verantwoorden. Laatst natuurlijk ook al met die afschuwelijke tas van Dior. Maar ik kijk nu de vlog van vandaag en dan zegt ze bij Victoriaâs Secret dat ze nog op zoek was naar een tasje met een sleutelhanger eraan (die koopt ze trouwens niet in de winkel want kan ze online goedkoper krijgen). Ik denk dan alleen maar: âyeah rightâŠâ Bovendien staat me iets bij dat ze zoiets al had, van een absurd duur merk. Maar kan ik me in vergissen.
Jep, ze heeft er eentje van Versace, maar die âvalt uit elkaarâ.
O ja natuurlijk! Was even vergeten dat altijd alles bij haar binnen de kortste keren uit elkaar valt
Ja want 1 ringetje is een beetje lam. Niks wat je met een tang niet op kunt lossen lijkt me.
Dan koopt ze toch gewoon een nieuwe!!!
Mascha heeft toch jaren geleden een belofte gemaakt dat nooit maar dan ook nooit meer naar de Mac toe ging omdat gregor daar vroeger gewerkt heeft?
Toen kwam ze echt over als een lieve meid, vond haar toen ook echt een rolmodel
Ik heb net ook de vlog van Mascha gekeken. Maar ik beleef die vlog zo anders dan de comments hier. Ik krijg totaal niet het idee dat ze doet alsof ze de uitvinder is van series en podcast of dat ze doet alsof ze de ultieme lifehack heeft door der bestelling te checken.
Same, ik had vandaag ook echt even zin om naar beautygloss.nl te gaan.
grappig eigenlijk hoe anders mensen iets horen/zien en toch naar hetzelfde kijken. Ik ben nogal kritisch, kan ook amper het journaal/nieuws kijken zonder me bij ieder dingetje af te vragen of het wel klopt.
Haha zo grappig ik heb vandaag die suikerwax nog gemaakt!