Beutyblogtopic XL #5

Die had ik!! Liep zo vaak rond als een grauw spook haha, en maar roepen dat dat zo hoorde.

7 likes

Een gebakje is een donut zonder gat jongens!!

45 likes

ELF make-up, waar letterlijk elke youtuber ooit door werd gesponsord (including ik met ongeveer 1000 abonnees toen, hahaha)

31 likes

Ik smeerde hier m’n hele gezicht mee in :flushed:

1 like

ja!! en haar forum (toch?)

Van tickled pink sensations had ik geurtjes (die ik eigenlijk veel te olie achtig vond)
Bij the secret garden van Serena heb ik ook wel eens wat gekocht. Het 88 palette en kwasten van Coastal Scents waren mijn eerste make up kwasten.
En door Mascha ging ik ook naar de Afro winkel in Den Haag voor een krultang en het mint julep masker. Wat een tijden waren dat!

5 likes

Deze gebruik ik ook nog steeds. Kwam ooit in een filmpje van Mascha voor en toen besloot ik dat dit mijn eerste oogschaduwpalette moest worden (was 14/15 jaar). Ding is hartstikke over datum, maar ik gebruik hem nog :flushed:

38 likes

Nou ik vond het vooral irritant dat ze deed alsof een filmpje luisteren zonder te kijken het zelfde is als een podcast. Dat Monica & co dat er nu van hebben gemaakt betekent niet dat dat zo is. Een goede podcast is wel wat meer dan enkel het geluid van een filmpje zonder beelden. (Meer gericht op alleen luisteren, zoals een radioshow.)

9 likes

Nou inderdaad zeg. Same shit different labels my ass Mascha. Vind het wel erg typerend hoe weinig oog ze heeft voor de details die zo een groot verschil maken.

2 likes

helemaal mee eens, ik vond het een soort belediging naar podcasts. of nouja, waarschijnlijk is dat de manier waarop zij naar podcasts luistert of de manier waarop zij naar andermans video’s kijkt ofzo? vond het echt werkelijk nergens op slaan wat ze zei

2 likes

Oh Mascha had ook van die haar mayonaise van de toko, wat een vette zooi was dat zeg. Mijn haar bleef dagen vet.

2 likes

Daar is hij dan, de nederlandse video van Nikkie

https://youtu.be/jL0qadiKDlQ

7 likes

Ik moet nog even mijn verbazing uiten hoor. Ik had dus Cynthia via insta een berichtje gestuurd over dt-fout op haar nieuwe blog. (Oke is iets waar ik me echt aan erger bij haar) Verder vind ik het af en toe best leuk om op haar blog te kijken. Nu kom ik er dus vd week achter dat ik geen nieuwe artikelen meer op haar site kan zien. Als ik in incognito modus ga wel. Vervolgens plaats ik een reactie op haar blog over hoe dat kan, is die reactie binnen half uur verwijderd.

Mijn berichtje op insta was vrij normaal, alleen dat ik weer een dt fout zag en of het niet een idee was dat ze haar teksten door iemand liet nalezen. Ik lees zelf ook altijd over Mn eigen fouten heen. Verder niet onaardig of wat dan ook.

Vind het best apart dat iemand, die cursus voor 2000 euro of hoeveel was het, verkoopt aan ondernemers op zo’n manier met haar lezers/klanten en opbouwende kritiek omgaat.

Naja kans is aanwezig dat ze hier meeleest en me nu overal gaat blokkeren, maar begrijp t gewoon oprecht niet🙄

114 likes

seriously, daarvoor ben je geblokkeerd???

5 likes

Naaaah wat idioot van haar!!

3 likes

Daar lijkt het in elk geval op… maar ze reageert dus ook niet als ik vraag hoe het kan, maar verwijdert Mn reactie gewoon😂

Dit is gewoon raar joh. Ik heb haar wel vaker in Nederlands horen praten met bijvoorbeeld de big escape, maar dat is echt anders dan in deze setting met een tutorial. Mijn hoofd maakt steeds kleine errors omdat ik steeds Engels verwacht :joy:

2 likes

Verwijdert :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Zie ik lees over Mn eigen fouten heen😋 maar nu moet ik jou ook blokkeren dat begrijp je…

33 likes

het lijkt me zo raar om een video in je moedertaal te doen en dat het dan zo vreemd voelt

1 like