Beutyblogtopic XL #5

nou zoals ze vroeg, Welke boot is het leukst om op te staan, lijkt mij duidelijk genoeg dat het puur om het feestje gaat!
daar gaat het toch niet om? maak een statement! regel wat met al je influencer vrienden.
de nederlandse roeibond deed vorig jaar mee. hupatee meid, laat je horen!!!

ik kan mijn ogen soms ook niet afhouden van, in mijn ogen, mooie vrouwen. Tevens ben ik gelukkig getrouwd met mijn man. Val ik dus ook op personen?
love all people! (nee echt, ik vind alleen stomme mensen stom, niet omdat ze homo, pan, buitenlands, twents of vrouw zijn)

1 like

Wat vind je dan van mensen die zo’n kaart alleen trekken op het moment dat het ze gunstig uit komt maar zich daar normaal niet over uitspreken? Ik weet niet of Mascha dat doet hoor. Maar ik had het idee dat @Shaaar dat wellicht bedoelde.

7 likes

Dat is heel schadelijk en kut maar ik vind dat je dat je mensen daar dus eigenlijk niet van kan betichten omdat je niet precies weet hoe het voor diegene is.

Wel eens dat het typisch is dat het bij veel mensen enkel ter sprake komt tijdens pride month.

2 likes

Ik zeg ook niet dat je jezelf niet zo mag noemen hé? Enkel dat ik het raar vind om mee te varen als je bi/pan zijn tot nu toe enkel interessant, spannend en sexy is geweest en je nooit in de weg heeft gezeten. Ik kan mezelf ook als pan bestempelen omdat ik eigenlijk iedereen wel interessant vind en er wel voor open zou staan, maar feit blijft dat ik samen ben met een man, mijn bedpartners hiervoor man waren en ik er nul hinder aan ondervindt.

Edit: ik neem hier even aan dat Mascha er ook geen serieuze hinder aan ondervindt. Ook omdat ze er doorgaans iets spannends van maakt “oeh, gregor en ik experimenteren, oeh borsten, giechel giechel, maar ik zeg niet wat” + omdat ze dus vraagt welke boot het leukste is en ik dat an sich al enorm tegen de gedachte van de pride in vind gaan.

Dan kan je voor de lol onder die noemer meevaren met dingen als de pride, maar ik vind dat zelf super ongepast. Dan gebruik ik mijn “geaardheid” op het moment dat het even leuk is, terwijl ik er in het dagelijks leven nooit iets mee hoef. Ik hoef niet na te denken over of ik het anderen vertel, geen rare vragen te beantwoorden die doorgaans ongepast zijn, ik kan zijn hand vasthouden wanneer ik wil en ga zo maar door. Zou dan echt enorm het gevoel hebben dat ik een plekje zou innemen van iemand die het echt verdient om daar te staan. Juist omdat het voor die groep steeds lastiger wordt om mee te mogen varen, waar een influencer die er eens wat filmpjes over gemaakt is zo mee mag.

22 likes

Ik snap wat je bedoelt hoor maar dan zou je dus eigenlijk alleen mee mogen doen aan de pride als je ‘genoeg’ hinder ondervindt aan ‘anders zijn dan cis hetero’?
Je kunt ook gewoon meedoen omdat je een goede ally bent, vind ik. Ik vind eigenlijk dat Mascha zich best vaak uitspreekt voor gelijkheid etc. (Kan natuurlijk altijd beter en meer maar ze probeert politieke statements expres te vermeiden geloof ik.)

8 likes

Ik denk dat onze mening dan ook een beetje verschilt op het gebied van of Mascha een goede ally is. Ik vind haar statements bijvoorbeeld super veilig, dan kan je zeggen dat je dat doet om geen politieke statements te maken. Maar dat vind ik bijvoorbeeld enorm zwak: dat privilege heb je niet als je het er lastig mee hebt (te snel op posten gedrukt, ben nog bezig)

Ben misschien ook een beetje gefrustreerd hoor: ik heb de afgelopen tijd gezien dat het voor sommigen die willen meevaren best wel heel lastig is, terwijl het voor anderen met de faam en connectie super makkelijk gaat. Voor die eerste groep is de pride echt een ding, iets om naartoe te leven en iets vol emotie. Kan het dan ook slecht hebben dat het voor anderen een leuk feestje is.

26 likes

Hier heb ik niks tegenin te brengen. Je hebt gelijk.

2 likes

Ik snap wel erg goed wat je bedoelt. Het is ook echt een dun lijntje en ik wil niet het idee wekken dat je jezelf niet mag zijn omdat je op dit moment samen bent met iemand met wie het wel algemeen geaccepteerd wordt. Dat vind ik ook een giftige gedachte. Heb dat in mn eerste post wat te fel neergezet.

7 likes

Wat een prachtige foto van Mascha! En wat staat die outfit haar mooi.

46 likes

Laatst in de vlog had ze het over de vele reacties onder de vlog naar aanleiding van deze modeshow. Dat ze meer josh v moest dragen het staat haar super!
Ze draagt zeker elke dag josh v zegt ze.

Nee Mascha je moet josh als stylist nemen! En dagsetjes voor je maken want dit
 ze is prachtig zo! WoW

22 likes

Is Mascha ĂŒberhaupt ooit eens naar gaypride geweest?


Zeker! Ze vergeleek het zelfs met Burning Man, al vond Krekor dat te ver gaan.
2 likes

Als je dat echt vindt snap ik niet dat je er toch nog aan toe moet voegen dat je het bij Debbie eigenlijk toch wel meer vindt kunnen? :neutral_face:
En uiteraard vind ik niet dat wel of geen dieet hetzelfde is als wel of niet kiezen voor plastische chirurgie (of ĂŒberhaupt als keuze bestaat in de vorm die ik beschrijf), mijn punt was dat dat allebei geen redenen zijn om dan maar kritiek op iemands uiterlijk te hebben en dat het in beide gevallen gewoon persoonlijke zaken zijn waar niemand iets mee te maken heeft.

7 likes

Omdat ik dus vind dat het niet zou moeten gebeuren en het zelf dus niet doe, maar ik wel begrijp waarom mensen het gevoel kunnen hebben dat het bij de een meer acceptabel is dan bij de ander?

1 like

Ik moest heeel erg lachen om die caption bij deze foto. Iets in de trant van “Soms kijk je naar je zelf en denk je hoe ben ik ineens zo volwassen geworden?”

Ja ehhhh misschien omdat je normaal gesproken over het algemeen in pink truien, niet flatterende jurkjes en joggingbroeken rondloopt?!

16 likes

Zou ze het niet over meer dan enkel kleding hebben? Volwassenheid zit natuurlijk niet alleen in de looks

1 like

Never forget


image http://i.imgur.com/cenlvty.png

http://imgur.com/ySv2ZIH.png

195 likes

Ah, een beetje als jouw carriere dus Arjan? :thinking:

Maar op een serieuze noot. Mss heb je idd we gelijk. En is het ook tijd om er een punt achter te zetten. Stot tot nadenken deze vakantie :+1:t3:

1 like

:sob::sob::sob::sob::sob:

1 like

Vind dit wel een beetje aanstellerij. Mari post bijna niks meer op de website en gedraagt zich in dit topic toch niet extreem anders dan anderen? Ja ok, ze is wel gefocust op Massa maar ja ik reageer hier ook alleen als ik haar weer iets belachelijks hoor zeggen. Ik denk dat we elkaar hier heel goed terugfluiten als bepaalde comments over de grens gaan.

12 likes