Beutyblogtopic XL #5

Hahah ik heb ook over Pride gedroomd. Zo veel regenbogen :rainbow::rainbow_flag:

2 likes

Hahaha mooi! :joy:

Ik ook!! Volgens mij waren de grachten roze. Het was een gezellige droom.

1 like

En, was het de leukste boot?

13 likes

Hahaha uiteraard want daar draait het om bij de pride!

Jij ook al! Wow, ben benieuwd wie nog meer!

Haha ik vind dit leuk omdat de vlog heet “hier begint mijn migraine altijd”

2 likes

Vond het goed hoe duidelijk Mascha aangeeft dat iets gesponsord is (vlog vandaag), in beeld en uitgesproken.

Nu was het sowieso wel opgevallen want ze had haar speciale sponsorstem haha maar toch :grin:

4 likes

Gregor: “Call me! Jwz”

5 likes

:call_me_hand:t2: sweet

3 likes

Vergat net de aanhalingstekens en toen leek het alsof ie mij moest bellen. :shushing_face:

19 likes

Weet iemand toevallig van welk merk die jurk is? Zo mooi!

Boohoo denk ik.

image https://media1.tenor.com/images/4c52c2779a66e239ec569f1ba0f077aa/tenor.gif?itemid=5232669

De foto op de leukste boot!

Kijk zo krekkor, zo!

26 likes

Heeft iemand de nieuwe video van Jaclyn Hill gezien?

Duurt 20 minuten en ze praat veel, maar zegt weinig. Ze heeft al haar social media accounts verwijderd omdat ze gefaald heeft met haar lipsticks, ze zegt ook dat ze gefaald heeft, en ze zat de hele dag obsessief instagram te checken om te kijken wat mensen over haar zeiden dus heeft ze alles verwijderd. Ze is CEO van haar eigen merk, maar is bij weinig processen aanwezig geweest waardoor er dus zulke grote fouten gemaakt zijn, iedereen heeft een refund gehad maar ze gaat niet bij de pakken neerzitten en wil alsnog verder met haar merk, maar dan met een ander lab. Ze zegt 1000 keer love you Guys en hoe belangrijk haar volgers zijn.

En in de comments wordt ze echt compleeeeet afgemaakt. Haar carrière is over, sommige mensen wachten nog op hun refund, ze moet niet zo zielig doen, de enige reden waarom ze nog video’s maakt is om een nieuw product te promoten of zielig te gaan janken.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat…

13 likes

Apparel suggereert dat het over kleding gaat.

7 likes

Ik vraag mij af, mag ze de naam barbie wel gebruiken in een kledinglijn? Volgens mij heeft mattel dat enorm geclaimd overal en alles.

4 likes

Volgens mij wel

Barbie (samantha) ging een bar openen en toen ze die Barbie’s bar wilde noemen mocht dat niet. Toen hebben ze het Barby’s bar genoemd :woman_facepalming:t3:

15 likes

Hier hint ze al zo lang naar. Ben m’n interesse een beetje verloren.